Esetleg Bárdi, Unix üzletek egyéb városokban, ha az van a közeledben.
(Bárdi keresője nekem nem hozta, de lehet más cikkszámon is fut.)
Szerintem én. max. 1 Litert ha öntöttem bele eddig, mondjuk nem is szoktam kifogyásig hagyni. A 2Liter elég felső határosnak tűnik, nem állt tócsa alatta, utána? :-).
Ma megint eljátszotta az autó a "nem nyílik a csomagtartó" szindrómát. :( Reggel belepakoltam, délután nem nyílt. :( Aztán egyszer csak ismét. :(
WD40.nel ha lefújom, sokat rontok vagy javítok valamit a helyzeten? Utálok így járni. :(
Másik kérdésem: mekkora ablakmosó tartályunk van nekünk? 2003as évjárat. Ma gondoltam, feltöltöm kicsit a tartályt, a két litert olyan simán benyelte, mintha semmi lenne. :) És most láttam, hogy elveszett(?), letört(?) a kupak, lehet valahol sima autósboltban is kapni vajon vagy csak netről lehet rendelni? 1000 ft-os dolog, 2500 postaköltségért...? :) Persze ez csak vicc... :)
2-3 évente megfárad. A nyitogatás mennyiségétől függően, ha kézzel türelmetlenül feltolja az ember az ajtót, akkor valamivel hamarabb. Valamelyik jobban bírja, de nem annyival tovább, mint amennyivel többe kerül.
Sokat javult a helyzet, de még mindig előfordul, hogy a központi zárral nyitva az ajó nem nyitható. Benyomom a gombot és c sak 1-2 centit nyílik. Tulajdonképpen se ki, se be nem tudom zárni. Kulccsal ki lehet nyitni.
Amire rájöttem: Ez a probléma jellemzően télen fordul elő, illetve ha angyopn sokáig akár 2-3 hétig áll az autó és egyszer sem volt beindítva. Véleményem szerint a probléma a következő, hideg időben, illetve ha huzamosabb ideig áll az autó, az akku természetes módon egy kicsit gyengébb. Namármost, ha ilyenkor a központi zárral nyitjuk az ajtót, az a fél másodperces nyitási impulzus és az alacsonyabb akkuifeszültség, valamint az alkalmazott viszonylag vékony kábel együttesen okozzák azt, hogy a hátfali ajtó motorjának nincs elég ideje átállni a teljes nyitáshoz. Én éppen szombaton jártam így. Garázsban nyitottam a központi zárral az ajtókat. Beültem, kigurultam, leállítottam. A hátfali ajtót nyitottam volna, de csak éppenhogy nyílt, a zár nem állt át teljesen. Utastérben az ajtón lévő központi zár gombjával zártam, nyitottam az ajtókat. Ekkor már simán tudtam nyitni. Kulccsal nyitható lett volna, de kénmyelmesebb volt a gombot kétszer megnyxomni. Tudtam, hogy nyílni fog. A motor beindításakor a generátor töltött az akkuba, illetve mivel a zár is meg volt járatva, a kenőanyag kicsit tört, így már elektromosan is nyílt az ajtó.
Ma délután gondoltam, megpróbálom, mielőtt bárhová elvinném, és tádám... :) Simán nyílt a csomagtartó. :) Égi jel volt ez, hogy tegnap nem kell(ett volna) rétest ennem. :)
Kulccsal nyithatóm, vagy járó motornál a belső központi ajtózár nyomógombbal, először zárni, majd nyitni. Télen előfordul, főleg ha hosszabb ideig áll az autó.
Sziasztok nemrég vettem egy ignist aminek a tetőkárpitja koszos akkor tűnt leghátul a csomagtér ajtónál.Kiderült hogy esőben beázik de csak menet közben.Az ajtótömítő gumi sértetlen,ennek ellenére cserélve lett de a hiba nemszűnt meg.A csomagtér ajtaja száraz mégis teljes szélességben vizes a kárpit hátsó része arasznyi szélességben. Tetősínnél nem ázik.Honnan tud még beázni?
Tanulságképpen megosztom veletek : 17 éves a járgány GLX+ AC CD felszereltség .Vagyis klímás eddig különösebb probléma nem volt a klímával használtam télen-nyáron ,3 éve kellett gázt bele tölteni évente szürőcsere ,tísztítás ennyi.
November elején bekerült a gumiszönyegszet a téli cuccokkal együtt ,rá két hétre párásodott az ablak leállított autónál ,rá pár napra megjelnet egy kis tócsa a gumiszőnyegen .Na eldugult a klima kivezető csöve a motor mögött a tűzfalnál ,kivettem a pollenszürőt félig átvizesedve ,na ez kuka ,piszkálgatom a kifolyócsövet semmi ,utastérből benyúlva ott a hőcserélő semmi . Csővet levegővel megfújatva jött ki a víz ,nagyjából 10percig folydogált .Azóta müxik ,ja és új pollenszűrőt is kapott .
Nekem 3 utas Hertz - ek vannak bent jó pár éve ,plussz alatta a dobozt kibéleltem vatelinnel .(kabát bélésanyag) Így nem zörög .A felső fedélnél zörgés ellen gumis ablakszigetelő van körbe ragasztva .