Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

theBatman Creative Commons License 2023.02.24 0 0 126935

Sziasztok!

 

Egy olyan problémám lenne, hogy az 1.6 benzines 307-esemen egyszercsak elszállt minden világítás menet közben. Utána lekapcsoltam, majd vissza és újra világított rendesen minden. Ezt a haza úton eljátszotta mégegyszer. Meg kell mondjam korom sötétben nem volt olyan jó móka.

Találkozott már valaki ilyennel, mert nem találtam róla semmit a neten?

Nem tudjátok mi lehet a probléma?

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

mani-tú Creative Commons License 2023.02.24 0 0 126934

Üdv.

Kérdés: Valaki már szerelt be  könyöktámaszt olyan 307-be amelyikbe nem volt gyárilag?

             Egyáltalán lehet bele szerelni!

 

Zolysys Creative Commons License 2023.02.19 0 0 126933

Na de merre?

Előzmény: SW2005 (126932)
SW2005 Creative Commons License 2023.02.12 0 0 126932

Sziasztok!

 

Német származású 307SW-t vettem, de 5 üléssel, nem figyeltem, hogy 7 személyre van vizsgáztatva.

Szükségem lenne 2 héten belül kölcsönben a 3. sor 2 ülésére a vizsga idejére, amúgy nincs rá szükségem.

Ha valaki tudna segíteni, megköszönném, nyilván nem ingyen.

Köszönöm.

703 Creative Commons License 2023.02.11 0 0 126931

Sziasztok,

 

Autó eladás után megmaradt bontatlan TOTAL QUARTZ INEO ECS 5w 30 4L champion (cof100529e) szűrővel együtt eladó. Budaörs-Tatabánya vonalon átvehető.   11000 huf

Zolysys Creative Commons License 2023.01.26 0 1 126930

Bp XIX ben javítom

Előzmény: Mackósajt10 (126927)
Mackósajt10 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 126929

Köszönöm!

Előzmény: Papalac (126928)
Papalac Creative Commons License 2023.01.25 0 1 126928

Zolysys javítja.

Előzmény: Mackósajt10 (126927)
Mackósajt10 Creative Commons License 2023.01.25 0 0 126927

Sziasztok.

2004-es 307 cc irányjelző kar nem kapcsol rendesen, mozgatni kell hogy villogjon. + nem ad hangjelzést az irányjelző és ugye igy a biztonsági ővet sem jelzi hanggal. Tudnàtok ajánlani pesten egy megbizható szerelőt a hiba elháritásához? Köszönöm a segítséget.

Jani1964 Creative Commons License 2023.01.24 0 0 126926

Köszi a választ. Az enyém 2001-es, 1.6 16V,ötajtós. Most a téligumi cserekor megmértem, 283-as az első féktárcsám. A kocsiban nincs ESP. Akkor vehetek hozzá ESP-hez ajánlott 283-as tárcsát?

Előzmény: Zolysys (126921)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2023.01.24 0 0 126925

Köszi a tippet, ránézetek arra is. Jó lenne, ha csak ezzel lenne baj.

 

Másik fórumon FEZ fórumtárs is sokat segített, Bosch porlasztó van benne, ami javítható, ha a bevizsgálás során hibás találtatik közöttük.

Előzmény: kirsan (126924)
kirsan Creative Commons License 2023.01.23 0 0 126924

Kíváncsiságból beírtam a google, és pont ilyen hibajeleket ír ott is. Kár, hogy  régen még nem volt, mit szívtam vele mire rájöttünk.

Előzmény: kirsan (126923)
kirsan Creative Commons License 2023.01.23 0 0 126923

Nekem még a Fordomon volt pont ilyen problémám. Azon EGR szelep volt a sok városi járástól. Kimosták a szelepet, de utána 100 ezrenként mindig előjött. 580-ál adtam el, és még nem cseréltem. De ez csak egy tipp. A rárakódott koromtól nem tud bezárni, és állandóan engedi vissza a kipufogó gázt. Nekem azért produkálta ezeket. 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126922)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2023.01.23 0 0 126922

Adott egy 2009-es, 1,6 HDi 80 kW (240.000 km) autó.

 

Gyakori, de nem mindig fennálló tünetek:

Gázadásra fekete füstöt nyom, állóhelyzetből a szokásosnál nagyobb a turbólyuk.

Menet közben főleg terhelésnövekedéskor (pl emelkedő, vagy gázadás) néha 1-2 mp-re megtorpan, elgyengül, egyébként rendesen gyorsul (persze füstölve). Megtorpanáskor általában csettegő hangot is lehet hallani. Ilyenkor a pillanatnyi fogyasztás a kijelző szerint néhány másodpercre literekkel megugrik. Gyorsításkor többnyire lehet hallani egy halk kerregő hangot.

A hibajelenség részecskeszűrő regenerálás közben sokkal látványosabb, korábban is észre lehetett venni, de nem torpant meg az autó. Regenerálás idején mind alacsony fordulaton, mind magas fordulaton borzalmasan egyenetlenül jár a motor. Ez bizonyos mértékben normális, de ennyire durva soha nem volt.

 

Könnyen indul a kocsi, indítási problémái nincsenek, azonban alapjárata néha még üzem meleg állapotban is ingadozik. A kocsi fogyasztása teljesen rendben van, főleg országúti forgalomban (munkába járó autó) 5,1-5,2 körül van.

Fokozott koromképződés miatt a kocsi új (utángyártott) részecskeszűrővel is kb 500 km-ként regenerál

 

 

Egyik tipp szerint a turbó éli végóráit. Látható is némi olajszivárgása.

A másik tipp szerint egy, vagy több befecskendező lehet hibás.

Harmadik tipp szerint mindkettő, a hibás befecskendező bekokszolta a turbót és a változó geometria vacakol.

 

A turbó cseréjével (felújításával) már megbékéltem. Ami viszont aggaszt, hogy nem tudom milyen befecskendezővel szerelték az autót. Szól a fáma olyanról, hogy egyes típusok nem újíthatók fel, venni kell 150-200 ezer forintért újat.

Szeretném megkérdezni a szakértő fórumtársakat, hogy melyik típus lehet a kocsiban, illetve érdemes-e megkockáztatni és 20 ezer forintért -lesz ami lesz alapon- bontóból cserélni (törött autóból)?

A kocsi alvázszáma: VF7LC9HZH9Y505810

Szintén kérdésem, hogy tud-e valaki hasonló tünetegyüttesről, esetleg saját maga átélt-e ilyeneket és megosztaná velem a tapasztalatait, amivel közelebb vinne a megoldáshoz?

 

Előre is köszönöm a válasz(oka)t!

Zolysys Creative Commons License 2023.01.22 0 0 126921

évjárat....

Előzmény: Jani1964 (126918)
Zolysys Creative Commons License 2023.01.22 0 0 126920

az ESP hez 2 féle tárcsa van a 283 as és a 302 es. utóbbi cssk az 2.0 HDI, Benzin 236 ló fölöttiekben
283 as ban az ABS es ben is
266 csak az 1,4B hez volt

Előzmény: Jani1964 (126919)
Jani1964 Creative Commons License 2023.01.22 0 0 126919

Mégegy kérdés: Mi a különbség az ESP-s és az a nélküli féktárcsák között? Konkrétan, az ESP-shez ajánlott féktárcsát fel lehet rakni az ESP nélküli autóra, ha amúgy az átmérő és más dimenziók megegyeznek?

Jani1964 Creative Commons License 2023.01.22 0 0 126918

Sziasztok kollégák! Ma a bontóplázában láttam gyári riasztóközpontot pezsó 307-eshez. A manuálban olvastam,létezik olyan 307-es amelyikbe gyárilag szerelnek riasztót. Az enyémbe nincs! Az első kérdésem, a gyári kábelkötegben benne lehetnek a csatlakozók a riasztóközponthoz? Második kérdés: autóban hol helyezkedhet el az egység? Motortér? Utastér? Gondolom erre már csak egy szirénát kell kapcsolni és kész a riasztó. A harmadik kérdés: a szirénát hová szerelhetném a motortérben? Negyedik kérdés: Kell-e az autó komputerének "szólni", hogy most már van riasztó és sziréna (canbus)? Ha tudtok segítsetek, köszi szépen.

Törölt nick Creative Commons License 2023.01.20 0 0 126917

Nagyon köszönöm!👍👍👍

Előzmény: kirsan (126916)
kirsan Creative Commons License 2023.01.20 0 0 126916

Új Kauffer-ben 37 ezer ( EAI és SKF is), teljes felújító készlet 9200 (LPR, olasz) , Bárdinál is kb ennyi, ha van ismerősöd kóddal. Bontott Ecser, vagy Dunakeszi a 2 nagy bontó.

Előzmény: Törölt nick (126915)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.20 0 0 126915

Üdv mindenkinek. 2005-ös 1.6 Hdi. 307-hez keresek féltengelyt.

Szerintetek hol érdemes keresgélni?

Mackósajt10 Creative Commons License 2023.01.15 0 0 126914

A teljesitményt vagy a fogyasztást befolyásolja? Az érdekelne.

Előzmény: Smíró (126913)
Smíró Creative Commons License 2023.01.15 0 0 126913

Nem éri meg, ha ez a kérdés:)

Előzmény: Mackósajt10 (126908)
Smíró Creative Commons License 2023.01.15 0 0 126912

Vagy menyét elvtárs is lehet.

Előzmény: hayabusa123 (126911)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.01.15 0 0 126911

Beázás gyanus

Előzmény: aYvEl (126909)
halmosmisi Creative Commons License 2023.01.15 0 0 126910

Sziasztok!  2002-es 1.6 NFU benzines autóm szívósor felől jövő hang-problémájával küzdök. Má levettem a szívósort, kicseréltem az injektorokat, de a ketyegő hang megmaradt. Alapjáraton és gázadásnál terhelésnél is jelentkezik. Viszont ha lehúzom a szívósorról a kartergáz vákumcsövet, akkor abbamarad. A szívósor beömlőin  nincsenek légterelő lamellák, amikor levettem akkor semmi semmi zörgött benne, de ettől függetlenül még lehet hibás, 460.000 km van az autóban. Szerintetek van a szívósorban bármi olyan ami el tud romlani benne, és hangot ad? Köszönöm 

aYvEl Creative Commons License 2023.01.14 0 0 126909

Sziasztok. Peugeot 307 SW 1.6HDI 9hz (2006) a következő jelenséget produkálta: a kulcs a zsebembe, én bent a lakásba, az autó meg felkapcsolta a fényszórót és az ablaktörlő is beindult, mindezt úgy h 2 napig nem is jártam vele. Mi lehet a gond? 9 éve van nálam az autó, de sose produkált hasonlót.

Mackósajt10 Creative Commons License 2023.01.12 0 0 126908

Sziasztok.

2004-es 307 cc 2.0 benzin chiptuningról (autómata 128000km) van valakinek tapasztalata? Köszi ha valaki megosztaná.

d.jocov Creative Commons License 2023.01.10 0 0 126907

Persze, ... tud mozdulni 2mm-t az az alsó fél kör a többi  meg 3-4 cm-t. Szerintem meg edzésnél ott fogják meg vagy ott ér valamihez, vagy melegebb gyorsabban hül le és ridegebb. egyéb magyarázatot nem találok, mert mind ott törik el, fél-háromnegyed körnél ... pedig ott csavarodik a legkevesebbet, ha sima anyagfáradás lenne, máshol is törne... ha végig nézhetném a gyártási folyamatot talán választ kapnék rá. De mindegy is csere azt annyi 15-20 évenként belefér. Csak az érdekesség kedvéért írtam le.

Előzmény: metalex (126906)
metalex Creative Commons License 2023.01.10 0 0 126906

Aszimmetrikus a rugó, olyan mint régen a verseny rugók voltak, hasonló működési móddal.

Alap esetben nem az egész rugó mozog, hanem csak az alsó és fölső vékonyabb rész. A vastagabb rugórész csak nagyobb terhelésnél, vagy úthibánál, bukkanónál mozdul meg. Ettől stabilabb a rugózása, jobb az úttartás.

Vagyis emiatt a kisebb keresztmetszetű rész többet dolgozik, ezért fárad el hamarabb.

Előzmény: d.jocov (126905)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!