Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bandeee1988 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 43627

Á, köszi! A következő váltóhoz jól jön majd a tipp! :)

Viszont itt nagyon durva feszengés árán jöttek le az anyák. Nem tudom hogy milyen módszerel, hogyan és mekkora nyomatékkal lettek meghúzva... De azzal az erőkarral, ami a képen is látható is irdatlan nagyot szívtunk...

 

Erre "gyakorló" váltóként tekintek inkább... De meglátjuk, melyik milyen.

Előzmény: Rébék Péter (43624)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.15 0 0 43626

a km spirál meghajtó anyájához érdemes elköszörülni egy kulcsot, hogy ne törjön szét

 

Előzmény: Bandeee1988 (43623)
pro-volone Creative Commons License 2017.04.15 0 0 43625

Köszönöm a tippet. Megoldódott a probléma. A váltó-blokk ponttól vittem egy kábelt a légszűrőház alatt lévő kiálló lemezhez.

Azóta tökéletes, nem szikrázik. A rádió egy kicsit kényes még néha- néha még vacakol de annak viszek testet egyenest az akkutól.

Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.15 0 0 43624

a z anyákat úgy tudod könnyen lazítani v ráhúzni h két fokozatba teszed egyszerre. nyomsz egy egyest és az ötödik szinkronját is összekapcsolod, ezzel kb tíz perc alatt végzel.

Előzmény: Bandeee1988 (43623)
Bandeee1988 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 43623

Sziasztok!

 

Némi "haladás" itt is van... Nekiálltam felmérni a 2db 5-ös váltómat... Na hát, nehezebben indult, mint gondoltam volna... Az egyik váltó (2009@fóti bontóból) már szerelve volt, így annak áltam neki először...

Háát. Jó fél nap alatt harmadmagammal (!) jutottam el oda, hogy lekerült az 5. sebességi fokozat... PErsze azt nem állítom, h a használt módszerek a legjobbak voltak, de amiket képeken láttok... Azok "végelgyengülésben" születtek... :D

 

Néhány kép a szívásról:

 

Ami biztos, kelleni fog egy anya és egy "km-spirál-anya". No meg valaki valaha elintézte a km-spirált meghajtó tengely műanyag fogaskerék 1 fogát is... És ki tudja mi vár még bent, illetve mennyire lett helyesen (vissza)állítva a diffi hézag szerelést követően...

 

 

Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.15 0 0 43622

Egy szegvári fórumtag még mindig keres tlx első lököst és jobb első sárvédőt, a lámpakeret megoldódni látszik ha vkinek van fölös, eladhatja. Nem nekem kell. Én csak újat tudnék per pillanat az pedig drága, még nekem is.

 

pergerz Creative Commons License 2017.04.14 0 0 43621

...én az akkumulátor negatív saruról hoztam le rá vezetéket,(gyáriasabb kinézetű)de szerintem a váltó-blokk összefogató csavartól is tökéletes.

Előzmény: pergerz (43620)
pergerz Creative Commons License 2017.04.14 0 0 43620

Nem hiszem,hogy karosszéria test pont lenne,de tökéletesen megfelel a célnak(eredetileg lefelé áll a fül)

Előzmény: Bandeee1988 (43619)
Bandeee1988 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 43619

Ez nekem nicns meg!

 

Gyárilag lenne jobb oldalon karosszéria-blokk testkábel? Illetve hogy néz ki az a fül? :P

 

Tudtommal csak ezek (?):

karosszéria - generátor

akku - blokk/váltó találkozása

Előzmény: pergerz (43611)
frakciós Creative Commons License 2017.04.13 0 0 43618

Ezt az infót most kaptam a GYAMC tól. Nem hiszem, hogy megyek, max látogatóként. Tömeg és káosz szokott lenni így annyira nem biztonságos ilyen helyen kiállítani. Nézelődni viszont élvezetes.

Előzmény: ktomi1310 (43617)
ktomi1310 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 43617

Volt ez igy 2015-ig .2016-tól kell regisztrálni és csak az mehet be akinek visszaigazolják.nekem több ismerősőm is regisztrált tavaly de nem volt tag nem is jutott be !Te például jössz erre a rendezvényre?

Előzmény: frakciós (43616)
frakciós Creative Commons License 2017.04.13 0 0 43616

Nem egészen így van)) A belépés regisztrációhoz kötött amit 20 ig kell leadni. OT-s járműnek az sem kell. A regisztrációt itt lehet :www.oldtimerpremier.hu

Előzmény: ktomi1310 (43615)
ktomi1310 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 43615

Bocs azt nem irtam le hogy csak az jöhet be kocsival aki tag a Magyar Hobbi és Veteránjármű Szövetségnél:

Előzmény: pergerz (43614)
pergerz Creative Commons License 2017.04.12 0 0 43614

...erről nem is tudtam.

 

Előzmény: ktomi1310 (43612)
RÉMES Creative Commons License 2017.04.11 0 0 43613

Eltörik, leesik, elrohad.  ( 20 - 30 év hosszú idő... ) 

Előzmény: Rébék Péter (43608)
ktomi1310 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 43612

Tervezi valaki ápr-22.-én a "veteránauto" találkozót Biatorbágyon.Mi megyünk három kocsival.

pergerz Creative Commons License 2017.04.11 0 0 43611

Az önindító oldalán,a doblemez alsó élénél találsz egy kis lemezfület furattal,ahová a gyári testkábel van fogatva a motortömbön,onnan oda is tudsz egyet levezetni.
Arra figyelj,hogy vagy körmös alátéttel tedd fel,vagy tisztítsd meg fémtisztára,hogy legyen értelme is a testelésnek.(Nem kell önindító vastagságú kábel,egy 2.5mm belső átmérőjű rézkábel bőven megfelel.)

Előzmény: pro-volone (43609)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.11 0 0 43610

Rakd a motorháztető zárjának a csavarjához

Előzmény: pro-volone (43609)
pro-volone Creative Commons License 2017.04.10 0 0 43609

Akkor ezért ment tönkre nekem a vadi új kuplung bovden olyan hamar. Beszereltem, elmentünk anyósék 20 Km-re. Visszafele félúton már recsegett egy megpattant szál benne. Találtam jó vastag kábelt, holnap bekötöm. Ahol az akkutól kapja a blokk a testet és a légszűrőház egyik fix csavarja a kasznin lesz az összekötő pont.

Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.10 0 0 43608

Igen, igen de hova lesz a generátor kis köldökzsinór testje?

Előzmény: RÉMES (43607)
RÉMES Creative Commons License 2017.04.10 0 0 43607

Jobb hijján a bowden lesz a testkábel a motor, és a kaszni között. 

 

Előzmény: Rébék Péter (43606)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.10 0 0 43606

Ilyet még nem pipáltam! (bár az a testkábel már régóta bent van)

RÉMES Creative Commons License 2017.04.10 0 0 43605

Ott a pont, fiatalabb koromban, érettségi előtt 2 nappal füstölt el a kuplungbowden testhiba miatt!  :-)

 

Cserélni kellett, mert megszorult.

Előzmény: afitos (43604)
afitos Creative Commons License 2017.04.10 0 0 43604

Szia!

Motor-és karosszéria, vagy sebességváltóház-és karosszéria közé tegyél egy erős testkábelt!

András.

Előzmény: pro-volone (43602)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.04.10 0 0 43603

A kuplunszikrázással találkoztam én is. Eltört a kábelköteg tartó, lecsúszott a köteg is a kuplungpedál felsőrésze kidörzsölte az állandó pozitívat. A másik hiba tán feszültségesés v a rádiónál v a bizti táblánál v az akksisarunál

Előzmény: pro-volone (43602)
pro-volone Creative Commons License 2017.04.09 0 0 43602

Üdv mindenkinek. Megszívatott egy kicsit a kocsi már megint. Olyan hibajelenség jött elő amit előszőr más hibára tulajdonítottam.

Kezdődött azzal, hogy beszereltem az öreg TX be egy Kenwood cd-s rádiót. Szépen bekötöttem mindent, forrastás, zsugorcső, hogy minden jó legyen. Zene közben 25-30 as hangerőnél puff újraindúl. világítást felkapcsolom, kocsi indítás, irányjelző kapcsolásakor is újraindúl teljesen a kütyü. Na biztos vezérlő íc. Van egy másik majden ugyan olyan. Beszerelem és az is azt csinálja, fura mondom, hogy mind egyformán rossz lenne? Tennap este Penny parkoló. Beindítom a kocsit világítás felkapcsolva, várom az asszonyt, hogy beszáljon. A kuplung pedált mondom megnézem van e holtjátéka, feljebb emeltem a lábammal. Abban a pillanatban a világítás elment, a relék kattognak. Na mondom mi a f*szvan már megint. Anyóséknál zseblámpa fénynél meglestem mi van. A kuplung bovden  teljesen visszanyomott állapotban letestel és szikrázik, de még a rugó is ami a pedálba van akasztva. Hát nincs mit tenni hazamegyünk így, ha lenyomom a kuplung pedált nincs gond csak ne emeljem fel. Ma rámértem és 2V rohangál a kormányoszlopban, a miatt szikrázik lent a pedálnál. Elkeztem felderíteni a hibát de semmi hibát nem láttam a vezetékeken és a kapcsolókon. Cserélgettem sorra ki amit tudtam, de a 2V akkor jelenik meg mikor felkapcsolom a világítást. Előfordulhat az, hogy ez a 2V valójában a fesszabájzótól ered? A töltést nem csak az akku kapja hanem a kaszni is? A fesszabájzó amúgy is szórakozik egy kicsit, nem mindíg akar jól működni. Néztem a boltban egy elektronikus fesszabályzót amit ladákhoz szoktak eladni, és végülis ugyan az a csatlakozás. Megéri megvenni?

Sárgacsikó Creative Commons License 2017.04.09 0 0 43601

Sajnálom Zoli, nem érdemelted ezt.

Előzmény: dr17zozo (43599)
dr17zozo Creative Commons License 2017.04.09 0 0 43600

Sajnos ritkán van ilyen öröm, mikor végre egy ilyen szép projekt elkészül..... :)

Gratulálok, sok sikert és a jól végzett munka örömét kívánom hozzá-vele!!!

Előzmény: afitos (43598)
dr17zozo Creative Commons License 2017.04.09 0 0 43599

Egy hétig egy nyomorult influenza miatt távol vagyok és mindjárt per-patvar támad..... 

Ráadásul tényleg ártatlan vagyok (ez ügyben), mert az ominózus automata váltót már évekkel ezelőtt eladtam egy R17 kasznival együtt.  Azóta csak közvetítettem, ha valakit komolyan érdekelt. Sajnos SENKITŐL nem kaptam ÉRDEMI visszajelzést és a költözésem miatt később nem is tudtam vele foglalkozni..........Lucas jelentkezett először és a végén Neki sikerült megegyeznie a közbenső tulajjal....! Grat!

  Bár nem kéne "magyarázkodnom", de Péter "hozzámszólása" miatt úgy érzem ennyit meg kellett tennem.....    DE NINCS ÉS NE LEGYEN HARAG!!!!!!!!!!!!!!!

Csikónak köszönöm az értem való kiállását, a fórumtársaktól elnézést a személyes ügyek miatt.......... :) :)

afitos Creative Commons License 2017.04.08 0 0 43598

Köszönöm, megvolt az igyekezet!

2015 júniusa óta tartó "harc". Néha kisebb vereségekkel, de a végén győzelemmel...

Most végre kompletten-műszakival...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!