Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 33346

Az autòmat összeraktam kuplung jó mostmár. A motor viszont ki hagyásosan jár ès hiába húzogatom le a pipát egyenkènt akkor viszont a 3 hengeres hangjából hagyogat ki bármelyik henger esetèben. Alapjárat sincs a fúvókát már átfújtam töbször is. A kihagyás periódikus egyforma ütemben törtrènik. Valaki tud erre a problèmára megoldást? Szelep esetleg megragadhatot? Igazábòl mindegyik hengernèl jelentkezik a problèma mert le húzogattam a gyertya kábelt.Az autó règóta ált már. Az olaj is régi benne 3 èves.

gyussszi Creative Commons License 2017.03.25 -1 0 33345

Nagy vagy! Köszönöm szépen az információt!

Április végén ne felejtsd el, hogy BlitzRing lesz Kakucson, amire természetesen szeretettel várunk, mint VIP vendég! 

Előzmény: batarizsolt (33344)
batarizsolt Creative Commons License 2017.03.25 0 0 33344

Még csupán annyit, hogy április végére tervezem, de még nem tudok pontos dátumot. Az is előfordulhat, hogy májusban lesz.... Sajnos most nagyon sok a bizonytalansági tényező, az azonban biztos, hogy ha rajtam múlik, nem marad el idén sem!!

Előzmény: gyussszi (33343)
gyussszi Creative Commons License 2017.03.25 0 0 33343

Sziasztok, Lányok!

Tudunk valamit az évadnyitó Nyírtaliról?

Asszem idén opelkocsival megyek...

😀😀😀

BTHegy Creative Commons License 2017.03.24 0 0 33342

.

Előzmény: BTHegy (33341)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.24 0 0 33341

A kép lemaradt. facen jopár képet töltöttem fel a felújitásról. Plato ledobva, fülke felemelve. Teljes alváz és fülke, plató lakatolást csinálok.anyagiakban..: 150volt a campo. Kb 150 az alkatrész, lemez, festék tömitő korong stb..

100 a papirozás. Motorja jó. Hajtás jó.

400-ért nem kapok semilyen felujitott pickupot frissen lakatolva.

és ezt magamnak csinálom. Nem sporolok se a 2-es, se a 4-es lemezzel. Se a cserélendő alkatrészekkel.

u.i.: aki megunná a fwd-t, elado lasz kb 2hónap mulva a g2 syncrom :) ascona áráért egy 4wd kuriozum :)

Előzmény: Peti251 (33317)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.20 0 0 33340

Az ékszijtárszát 4imbuszfejü csavar fogja, ékes, de könnyen lejön kicsi kopogtatással. A főtengely vezérmüszijjas fogaskereke ékes, csavar fogja. Elvileg lejön az is kopogtatással, de..  részemröl 50×6-os laposvasból csináltam lehúzot.

lényeg hogy a átlosan egyszere feszitsd, ne ferdén. Görgő nincs (csak dizelben)

Vizpumpa fesziti a szijjat (3csavar 13fejü, vagy imbusz) vezérmű tengelynél 15kulcsal tekered ki a csavart. Elég hosszú.. azt is elég lekocogtatni. Ékes. Pontosabban a tengelyen van egy pöcök, és a fogaskereken van egy kicsi luk.

fötengelyen is, és a fkereken is van jelölés a beállitáshoz.

Egyik se kúpos (csak a dizelnél az adagolo)

Nem egy nagy vasziszdasz kicserélni. 

Szimeringet visszatenni nem olyan egyszerü. Pontosabban az, csak ovatosan, illetve részemről egy tompavégü krova fejjel kopogtattam a helyére. Szeret ferdén belemenni...

Előzmény: gabesz.mi074 (33339)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33339

Ok köszönömszèpen el kèpzelhető járok ara,egy tel.számot ha kèrhetnèk a gabesz.mi074@citromail.hu email cimemre megköszönnèm azon tudnánk egyeztetni. Volna mèg kèrdèsem a főtengely vègèn lèvő szij tárcsával kapcsolatban amit csavar vagy anya fog. Elkèpzelhető bal menetes? Ès a vezèrmű szij hajtó görgője èkpályán van? Le húzó kell hozzá?

Előzmény: Peti251 (33331)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33338

Van ahol le lehet műszakiztatni... Az én öreg angolom is mindig átment...

Előzmény: Koxxer (33337)
Koxxer Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33337

Az a baj én se találtam sehol.. Talán jó majd megnézem a hátsó üveget. A plexivel meg az a baj műszakin nem megy át vele.. Legyártatni meg igen nagyon horror..

Előzmény: hazafia (33336)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33336

Vagy vágass bele méretre plexit. Volt egy öreg ritka Angol kisteherautóm, annak idején abba én is plexit vágattam mert nem lehetett bele a föld alól se üveget keríteni, gyártatni lehetne de az horror áron van...

Előzmény: Koxxer (33332)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33335

Csak egy ötlet, esetleg a 4 ajtós hátsó ajtó üvege nem jó a cabrió első helyére?

Előzmény: Koxxer (33332)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33334

Lejáró üveget keres cabrióba, de amit te ajánlottál neki az biztos hogy nem jó mert a cabriónak van egy kis háromszög üvege még az első ajtóban, mint a Zsiguliknál a pillangóüveg, a 2 ajtós coupénak meg ugyanaz az üvege mint  a sedánnak meg a ferdehátúnak...

 

Talán ebayen akad, bár én nem találtam, igaz angol kulcsszavakkal kerestem, meg kell próbálni németül is, csak az nem az erősségem...

Előzmény: Peti251 (33333)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33333

De te a kommentedben ajtó üveget kerestél, azt amit le lehet engedni, nem a kis üveget. akkor most konkrétan mi kell?

Előzmény: Koxxer (33332)
Koxxer Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33332

Az a baj hogy a cabrionak van egy  kis ablaka a 2 ajtósnak meg nincs elvágni meg nem igazán lehet a biztonsági üveget.. Valami tipp hogy mivel lehetne helyetesíteni??

Előzmény: Peti251 (33314)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33331

sajnos nincs rajta leengedő csavar, a fedelet kell levenni a difiről. Ha miskolc felé jársz, akkor adok féltengelyt vagy csuklót, vagy bármi mást ha akarsz.

Előzmény: gabesz.mi074 (33329)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33330

Zagyvaszántón lakom Hatvan mellet van.

Előzmény: Peti251 (33324)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33329

Találtam fotókat ès leîrást a neten valami szakműhelytől igy most èrtem amit le irtál. Idő hiányában most nem tudom szètszedni. Egyenlőre igy járok vele remèlem nem törik szèt. Olaj leengedő csavar a vàltón van?

Előzmény: BTHegy (33328)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33328

Csapágy belső kosaránál van egy zéger, ahol a féltengely szár megy bele. Zégert kell szét huzni, s ugy kompletten leütni. Végén marad egy komplett külső csuklo, egy tengely, és egy komplett belső csuklo.

nem csapágy golyót kell cserélni hanem a komplett csapágyat. 

Hez csak egy nyitos zéger fogo meg egy kalapács kell. Na jó, egy satu se árt amiben befogod a féltengely szárat. Meg rongy, amivel letörlöd a zsírt.

Előzmény: gabesz.mi074 (33327)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33327

Köszi a válaszokat! Igen a váltó már most az autóban van a fèltengely pedig már règi gondom, èn ezt autôszerelővel megnèzettem , amikor mèg napi használatban volt a kocsi,és hàt ő azt mondta ez adig jó amîg egyenes úton haladva nem kezd el katogni. Kanyarokban katog gáz adásra engem idegesit.A kerèkcsapágyak tutira jók kerèk nem kotyan,ès szèp simán fut. Bal oldali rövid féltengelynèl a kerèknèl lèvő kardán szèpen kotyog. Volna még a fèltengelyel kapcsolatban kèrdèsem. A fèktengelyt mikor,csavarhúzóval ki feszîtettem a váltóból,ezután a szárnál megrántva húztam ki. A váltónál kèvő csukló le sajtolt házban fut, ami remèlem megakadákyozta hogy valami szèt ugorjon, vagy golyó leesen a csukló belsejèben. A csuklo forgatva jól működik de ha ide oda hajtogattam ki szerelt álapotban nèmi akadozást figyeltem meg. Megnèzni nem tudom ahoz a házat le kellene szednen ami ugye sajtolt. Az alsó kardán cserèjèt sem csináltam mèg sosem. A váltó oldali fèltengely csuklóban golyók vannak, nem olyan szerkezetü mint a szuzukié .Ha jól néztem  a gumi harang le szedèsènèl 6 golyó van körbe a csillag keréken amit kosár fog össze és ha szerelik,értesülèseim szerint eredeti helyükre kell vissza kerülni.

Előzmény: Peti251 (33326)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33326

Szerintem átsiklottunk egy pár dolgon. Korábban a kuplungját javította(asszem) itt derült ki, hogy a főtengelyben van tűgörgő. Namármost ő levette a váltót. Amihez ki kellett venni a féltengelyeket. Ő kézzel mozgatva a csuklót érezte a kottyanást. tehát bontania sem kell, mert a kezében a tengely. 

Előzmény: BTHegy (33325)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33325

Kerék ropog, féltengely csuklo. Ez igaz

És a lötyögés? Meghuzott anyánál nem lötyögne.

két problémát irt aminek két oka van.

ha cserélt a talpas, akkor csavaros. S ha szegecses még?

 

Alap szintü tudás és szerszámok nékül nem érdemes neki állni.

En se kedek kenyér sütésbe mert  fingom sincs hogy kell

Előzmény: Peti251 (33323)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33324

Nekem van féltengelyem, de a hosszú. a külső csukló egyforma, felcserélhető. Sőt van rövid is, de nem biztos hogy jó rajta a csukló. (kardánkereszt) A szimmering cseréhez meg le kell bontani a vezérlést, a főtengely szíj-kereket is le kell venni. az "olajszivattyúban" van a szimmering. egy sima csavarhúzóval kifordítható, ha mindent lebontottál. 

 

Helyileg hol laksz?

Előzmény: gabesz.mi074 (33321)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33323

Neki a féltengely csuklója ment szét. nem az kerékcsapágy. Egyébként a féltengely cseréhez ne kell kivenni a gólyalábat. 

 

Elég ha a féltengely anyát leveszi, alul ha már volt cserélve talpas jobban jár ha a három talpas csavart veszi  ki, és nem kell ütlegelni semmit. alul kihúzza, és már ki is tudja rángatni a féltengelyt. Vagy kompletten cserél, vagy vesz egy csuklót 5-10.000 -ért és kicseréli.

Előzmény: BTHegy (33322)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33322

Ez a kardán:

 

Ott középen, az a kardán kereszt:

 

Ami neked lóg, az a kerékagy csapágy, a gólyalában. 

Ami ropog, az a kerékagy.

egyik sincs itthon. A kerékagy cseréhez elég egy hosszu 30-as csőkulcs meg egy nyitós zégerfogo, a csapágyhoz prés, vagy legalább valami cső, ami ráfekszik a csapágy külső felére, egy satu amibe be tudod fogni a golyalábat,  1-2kg-s kalapács amivel ki tudod ütni, stb... 

Újjat berakni meg csak ovatosan..

féltengely kivételhez ki kell szedni a golyalábat. 

Sorrend: féltengely anya le, utána féknyereg le( nem kell kikötni), also talpas gömbfely anyája le, kiugraszt, kormányösszekötő leköt (kormányműnél egyszerübb) felső 3anya le a toronynál. Golyalább ki esik.

Féltengelynél: gumiharang le, zégert szétfesziteni, s lekopogtatni. 

Összerakni meg ebben a sorrendben visszafele.

13, 17, 19, 22, 30-as kulcs, csavarhúza, zégerfogo, 8-as imbusz. Nagyobb lapos véső, kalapács

(Véső a talpas és a véltengely csuklo közé, talpast kiugrasztani a golyalábból (menetett nem szétbaszva)

Elvileg nem hagytam le semmit.

 

Peti?

 

Előzmény: gabesz.mi074 (33321)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33321

Ha be ülök az autóba a bal oldali rövid fèltengely keréknél lévö kardánykeresztje lóg, kézzel érezhetően kotyog,kanyarokban katogó hangot ad. Menyièrt adnád akár egyben a fèltengelyt is. Továbi problémámm a motor vezérmű szíj felőli részen szépen folyik az olaj. Hogy lehet itt szimeringet cserèlni ? Speckós szerszámaim nincsennek ithon.

Előzmény: BTHegy (33316)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33320

Nem. Hosszu platost 10percel vitték el elöttem.

ez a szokásos 4ajtos verzio.

asconát átvette robi hatalmas 30000pengőért.

 

Golf megvan még. Avval járok. Amint kész a campo, kicsit rendbe kapom a syncrot, s megy eladásra 200-250 irányárral. Bár ez függ attol is, milyen ajánlat érkezik a pickupra. Van olyan összeg amiért eladom inkább, s felújitok egy másikat. 

Előzmény: Peti251 (33319)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 33319

A hosszú platós két személyes?

 

Mi lett a bordó kocsiddal?

Előzmény: BTHegy (33318)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.17 0 0 33318

Menthető, nem kampo :) 

1994 campo. 2.5d 4x4 5személyes. Hosszu platost orrom elöl vitték el :(

Előzmény: Peti251 (33317)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 33317

Kampó?

Előzmény: BTHegy (33316)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!