Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.10 0 0 42528

Ez az!!! Ezt kerestem tegnap este, de nem találtam, biztos rossz kulcs szóval néztem.

Sajnos a múlt hibáiból ezek nem tanulnak, oldaltól függetlenül.

Előzmény: dimelo (42527)
dimelo Creative Commons License 2019.01.10 -1 3 42527

Jó a memóriád :)  Köszi!

Lehetett volna egy 20-25 km-es M85 - M9(86) közös szakasz.

 

Mert igaz, hogy az M86 Szombathely felé rövidebb, de Sopron felé az M85 hosszabb. (Néhány km-ért sem hajlandóak többet fizetni a fuvarozók)

 

Unortodoxiában gyorsan elfelejtették, hogy 18 éve milyen "szépen körbenyomvonalaztatták" Görbeházát az M3-M35 elválási csomópontért.

 

Csak, hogy az elrettentő példáknál maradjunk...

 

 

 

 

Előzmény: Mash_bakter (42524)
puntooo Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42526

Nagy kerülő? Ne viccelj! 10 km

 

Ez hogy jön ki? Szada-Páty útvonal-tervezővel: 73 km

A kiépült szakaszon Szada-Üröm: kb. 30km. Légvonalban Üröm-Szada 17 km, kanyargózással, mondjuk: 23 km. Megspórolunk 20 km-t, ami kamionnal 15 perc időnyereség is. Ez már vonzó alternatíva lenne.  

Előzmény: NAR (42508)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 -1 1 42525

Lehet aki tervezte északra számolta a 17 milliárdot, de délre épült meg 30-ért...

 

Csorna elkerülő: 17 500 000 000 HUF --> 29 988 273 898 HUF --> + 71%!!!

Előzmény: Tamas(Ottawa) (42521)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 -1 1 42524

úgy túl olcsó lett volna.....  az ló már sajnos elment.

dimelonak volt egy jó rajza, hogyan is kellett volna északon vinni és később ketté válnia az M85/M86-nak

 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (42521)
RadiX Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42523

mondjuk az tényleg vicces lenne, ha Áder kibulizna Csornának egy északnyugati elkerülő főutat is, a két ideiglenes bekötés közé

Előzmény: RadiX (42522)
RadiX Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42522

építenél még oda is egy autópályát?

Előzmény: Tamas(Ottawa) (42521)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.01.09 0 1 42521

Miért nem lehetett északon elkerülni Csornát és le Farád és Csorna között?

Előzmény: dimelo (42519)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.01.09 0 1 42520

Még a végén kiderül, hogy az M0NY nem is olyan drága, főleg ha meg nem épülte miatt iylen tervek alapján pótolnák alternatív útvonalakkal, mint a 2*4 sávos M1-es:

 

https://www.portfolio.hu/gazdasag/ketszer-negysavosra-bovithetik-az-m1-est-bicskeig.3.309959.html

dimelo Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42519

Öntökönszúrás kicsiben:

https://terkepem.hu/utvonalterv/teherauto/9300-csorna-(85)-kozeleben,47.62221923192252,17.305440902709964/9321-farad-(85)-kozeleben,47.60222780248063,17.187767028808597#!vs=3,1,0,0,0,0,0,0,1!l=0,1!p=13/47.6019/17.2121

 

vagy keresztül Csornán:

https://terkepem.hu/utvonalterv/teherauto/9300-csorna-(85)-kozeleben,47.62221923192252,17.305440902709964/9321-farad-(85)-kozeleben,47.60222780248063,17.187767028808597#!alt=1!vs=3,1,0,0,0,0,0,0,1!l=0,1!p=13/47.6019/17.2121

 

 

A szép és k.rvadrága elkerülő visszabüffent...

https://www.kisalfold.hu/rabakozi_hirek/kitiltjak_a_kamionokat_csornan_pentektol_buntetik_aki_engedely_nelkul_hajt_be/2584809/

 

Mert "okos" a szabályozás: belterületen nincs útdíj! Az elkerülőn 4 km-rel hosszabb és 800+üzemanyag 400 Ft-tal többe kerül.

 

Mintha éppen vonzani szándékoznák a kamionokat a belterületekre.

 

Önkormányzati jog az egyedi kitiltás és bírságolás?

DE útdíjat nem szedhetnek (2x), pedig az racionális lenne.

 

Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42518

arra már megírtam a megoldást....

a szenny patak helyére kell süllyeszteni a 2x1 sávos alagutat.

befedni, dombot csinálni belőle és már kész is a szánkó pálya

Előzmény: Samott (42517)
Samott Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42517

Ott, azzal a kiserdovel a Hatarutnal... azzal meg baj lesz. Kar volt azzal ennyit varni.

Előzmény: Mash_bakter (42515)
rm40 Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42516

https://magyarepitok.hu/tv-musor/2019/01/a-balatoni-dugokat-enyhiti-az-m7-es-uj-akarattyai-kapcsolata

 

Biztos, hogy szerencsés csak 2x2 sáv fesztávúra építeni a felüljárót?

Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 0 1 42515

Ha abból a pénzből más hasznos út híd épül akkor hajrá.

Az én személyes tippem/vágyam a Galvani híd es társai épüljön meg.

Ferihegyi gyorsforgalmi

Kőer utcai aluljáró

Határ út átépítése

Illatos út..

Gubacsi hid

Hévek a Kálvin terig...

 

Előzmény: troglodita (42514)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42514

Értem én mindkettőtöket és persze igazatok is van az M3-M31 kapcsán, de akkor az M0 nyugati sem azért fölösleges, mert "úgyis ott van körbe az M0, tessék azon menni"

Amúgy arra lennék kíváncsi, hogy kormányzati szinten hogyan is zajlott ez, jött O1N (Orbán egy Nagy(on)okos), bedobta a témát, aztán elment hozzá a NIF-es főcsóka Róbert Attila és kisírta a szemét is, hogy csinálják már valahogy vissza, mert mégsem kéne az éves költségvetés felét erre az egy nyomorult projektre költeni?

Előzmény: Mash_bakter (42512)
NAR Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42513

Nyilván, de ugye az M3 "önálló" szakaszára jön Gödöllő (32000 fő), Szada (5000), Veresegyház (18000), Mogyoród (6500), Erdőkertes (7500), stb. ingázóforgalma is, annak meg jót tesz, ha legalább a transzfer nem megy arra, szóval ott a "nem megépítésnek" is lett volna költsége.

Előzmény: troglodita (42511)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 0 1 42512

csak feleslegesen mentek volna 15 km-ert és terhelték volna az M3 amúgy is agyon terhelt 2 sávját...

ha nem lenne az M31, akkor már rég 3 sávos lenne a bevezető, amit lassan most már nem lehet megúszni

Előzmény: troglodita (42511)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42511

nem, de azért az sem volt ingyen ;-)

Előzmény: NAR (42510)
NAR Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42510

Az M31 nem alagút.

Előzmény: troglodita (42509)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42509

Na de akkor ennek alapján az M3-M0 sem igazán kerülő, mert alig 10-12 km-el hosszabb, mint az M31, vagyis az M31 is fölösleges, nem?

Előzmény: NAR (42508)
NAR Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42508

Nagy kerülő? Ne viccelj! 10 km az 5 perc, ha egy pihenőnél a WC-től messzebb van csak parkoló és ott is sorba kell állni, az kb. ennyi idő. Nemzetközi fuvarnál fel sem tűnik. Az osztrákok sem építenek az A4 és az A1 között Bécs alatt alagutat, mert az S1-A21 "kerülő"...

Előzmény: puntooo (42497)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42507

na de most már én sem értem, hogy mi a 7km ;-)))

Előzmény: Mash_bakter (42499)
dimelo Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42506

Ha ezt nem győzné kivárni, aki kíváncsi, van gyorsabb tájékozódási lehetőség:

 

Dehir.hu szerkesztősége tavaly többször is tudósított a Debrecen elkerülő M35-481. utak forgalmáról.

Nekik biztos kapcsolatuk van az útkezelőkkel.

 

De minimum márciusig erre praktikus lenne várni. (Sőt, a májusi forgalom közelíti legjobban az éves átlagot.)

Előzmény: Roger Preed (42505)
Roger Preed Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42505

2020 nyarán jelennek meg a 2019-es forgalomszámlálási adatok hivatalosan.

Szerintem az a kb 10 nap, ami idén nyáron lesz publikálva (ha egyáltalán) még nem igazán mérvadó.

Előzmény: khun (42472)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42504

Pedig de, mert nem nézted meg a videót, még az első 20 mp-ét sem...

különben nem kérdeznél hülyeséget...

https://youtu.be/3R4fFRLPDHg?t=15

 

 

Előzmény: netuddkivogymuk (42503)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42503

Sem hülyeséget, sem okosságot nem írtam. 

Kérdeztem, mindenféle vélemény nélkül. 

Előzmény: Mash_bakter (42499)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42502

"Az m3-m1 kapcsolat meg megvan az m0 déli ágán.

 

Meg, csak nagy kerülővel."

 

Ezt az m3 nyomvonalának tervezésekor rontották el. Most már ez van, kényszerhelyzet. 

Előzmény: puntooo (42497)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 -1 0 42501

Csaxólok, hogy már 2005-ben is ennyiért építették itt az autópályákat, miután a Vegyépszert (aki 1,1-1,3 md-ért épített 2000-ben autópályát) nemes egyszerűséggel kizártál a versenyből. És azért 2005 óta volt egy kis infláció, ha nem is mostanában. 

Előzmény: Mash_bakter (42489)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42500

" Ha viszont az alagút végén egy lámpa visszatorlasztja, akkor sikerült egy drága földalatti parkolóhelyet építeni. "

 

Igen.

Ezért kell jól megtervezni a kapcsolatokat. Esetünkben például valszeg az lenne a megoldás, hogy az első lejárat a Flórián téren lenne, amit négyágú autópálya csomóponttá kellene átalakítani, a déli oldalon meg a Széll Kálmán téren kéreg alatt elhaladva kellene az Alkotmány útba bekötni. Az ottani kapcsolat valóban problémás lenne. 

Előzmény: hegyaljai3 (42488)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.08 -1 0 42499

Nézd meg a linkelt videót.

Aztán irj hülyeségeket

Előzmény: netuddkivogymuk (42496)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!