Keresés

Részletes keresés

Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.03 -1 1 38788

Van más hiányosság is, nemcsak az M4...:

 

M4, Monor-Szolnok-Berettyóújfalu;

M9, Szekszárd-Szeged;
M9, Nagykanizsa-Kaposvár-Szekszárd;

M8, Székesfehérvár-Szentgotthárd;.

 

<-- Hiányosságok!

 

 

Na így már teljesebb a hiánylista!

Előzmény: dimelo (38765)
van_Persil Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38787

Körmend közelében van, Pinkamindszentnél, de alant írtam, hogy arra miért értelmetlen gyorsforgalmi utat vinni. Jópár Kőröshegyi-völgyhíd és tolnai alagút kellene hozzá. Meg lehet nézni a Mattersburger Snellstraßét, hogy mekkora hidak vannak rajta. Nem sokkal kisebbek kellenének ide se, ha valaki eszelős arrafelé tervezne gyorsforgalmit.

Előzmény: Mash_bakter (38783)
van_Persil Creative Commons License 2018.02.03 0 1 38786

Jártál te már életedben Körmenden? Most ne azt nézd, hogy 3 falut pár km-re Körmendtől közigazgatásilag hozzácsaptak, azok valójában nem képezik Körmend részét. Az általad megnevezett falu közelében nincs sehol gyorsforgalmi út, ami miatt értelme lenne arrafelé gyorsforgalmi utat vinni.

Amúgy a 8-as határkilépési pontja Rábafüzes, a határ utáni 1. település Rábakeresztúr (Heiligenkreuz), az osztrákok ezt: https://de.m.wikipedia.org/wiki/Fürstenfelder_Schnellstraße (S7) tervezik az A2-től Rábakeresztúrig.

Ha ismernéd a domborzati viszonyokat, mint pl. én, akkor tudnád, hogy egyedül a Rába völgyében lehetséges olyan gyorsforgalmi út építése, amelyik az osztrák hatarig és azon túl tud haladni. Más nyomvonalon - szo szerint - hegyeket kellene megmozgatni.

Előzmény: orangutan (38782)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38785

Pontosabban: Kőszegre gondolhatott az R87 miatt.

Előzmény: Aladár46 (38784)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38784

Kőszegre gondolhatott az R76 miatt.

Előzmény: Mash_bakter (38783)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38783

Körmendnél nincs határátkelő. Szentgotthárdnál van. ennyi.

Előzmény: orangutan (38782)
orangutan Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38782

Körmend szélétől légvonalban kb 2 km a határ, rá lehet fogni, hogy eléri. Az M8-as körmendi elkerülő szakasza szinte érinteni fogja a határt.

 

Más kérdés, hogy a határ túloldalán fekvő 769 lakosú Szentkút (Heiligenbrunn) községhez nem valószínű, hogy külön lehajtó fog épülni :)

Előzmény: Mash_bakter (38778)
dimelo Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38781

43-44. perc

Ne számíts pontos adatokra.

Következetlenül autópályáról és 4 sávos útról beszél

és most autóút épül Üllő-Abony között... (gyorsforgalmi?  hagyjuk, reménytelen...)

 

Tipp: mikor lesz a Közlönyben?

Előzmény: Mash_bakter (38780)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38780

ez egy 3 órás felvétel....

kicsit pontosítanád az időpontot, hova tekerjek?

Előzmény: Aladár46 (38773)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38779

2008-ban már ott voltak a tervek Rozika asztalán...

nem csodálom, hogy nem hisz ezeknek...

hiszen 10 éve alatt egy kapavágás nem történt a tervezett nyomvonalon...

még csak a régészeti feltárás sem

 

Előzmény: Aladár46 (38766)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38778

szerintem csak hülye és nem járt törtönelm, akarom mondai földrajzrára

Körmend=Kőszeg, de az se autópálya, max autó út

Előzmény: dimelo (38742)
dimelo Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38777

2002, vagy 2006?

 

2003. CXXVIII. Autópályatörvény

 

2007. LXVIII. törvénymódosítás (M4 Üllő-Berettyóújfalu)

 

"Alap-axiómaként le kell szögezni...." (idézet)

 

és azután jött Sukoró...és ment az EU-s forrás az M3-ra Nyh-Vaja.

 

 

Előzmény: berva1 (38775)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38776

Sose fogom megérteni, hogy a pusztában, ahol minde  sík, minek ez a sok kanyar, flikk flakk....

Előzmény: Aladár46 (38761)
berva1 Creative Commons License 2018.02.03 0 1 38775

Anno...Szolnokon az MSZP-s Botkáné az M4 Szolnokig való megépítésével kampányolt.

Előzmény: dimelo (38765)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.03 0 1 38774

Ciklusok és gyorsforgalmi átadások, 1+1 is, de 2*2 (2*3) bővítések nélkül. A választások utáni másfél év átadásai az előző ciklushoz számoltattak.

 

196401.01.-199112.31      349 km

1992-1995                    36 km

1996-1999                  178 km

2000-2003                    95 km

2004-2007                  370 km            (PPP. 59 km)

2008-2011                  298 km            (PPP: 148 km)

2012-2015                  119 km

2016-2019                    47 km            (terv: további 152 km)

        

Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38773

Most Te is részese lehetsz a 108. Kormányinfónak, amelyen Lázár János az M4-es folytatását jelentette be:

 

https://www.youtube.com/watch?v=tul4U9deCHg

Előzmény: dimelo (38770)
drummond Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38772

Köszi. Én különben arra gyanakszok, hogy Szolnoktól tényleges autópálya lesz a későbbiekben bekötendő M8 miatt.

Előzmény: Aladár46 (38771)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38771

Lásd a 38746. sz. hozzászólásomat vagy kattints ide:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=146716477&t=9013571

Előzmény: drummond (38769)
dimelo Creative Commons License 2018.02.03 -1 1 38770

Szubjektív... Hm...

 

Aki ott volt, és még tanúi is vannak, az egyszer majd előveheti a számokat, a tényeket.

 

A legutóbbi hírben ilyen nincs! Olyan képviselő nyilatkozik most a megyei kormánysajtóban, aki egy gazszálat nem tett érte...

 

Nekem mindig a számok és a dokumentumok vannak legelől, csak a fórum bulvárműfaj... mint a Kormányinfo...

 

Ha más - ellentétes, cáfoló tényeket ismersz, oszd meg, előbb-utóbb objektív lesz az ismerethalmaz.

 

Hidd el, nem lesz hiábavaló...

Előzmény: Aladár46 (38766)
drummond Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38769

Ha kész vannak a tervek, akkor mire kell a 8,4 milliárd az előkészítésre? Régészet, telkek kisajátítása?

Előzmény: Aladár46 (38761)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.03 0 1 38768

FU: Ha egyszer megépül az M4, Dimelo nem fog tudni miről írni többet :-))

M0Ny, M10?

A: Úgy érzem, hogy itt hiába jönnének a számok és a tények, az érzelmek mindent elnyomnak. :)

 

"Ha nincs végig engedély, ha nincs elkülönített forrás és nincs határidő sem..." (d)

 

:))) (B)

Fradista Utazó Creative Commons License 2018.02.03 0 4 38767

Ha egyszer megépül az M4, Dimelo nem fog tudni miről írni többet :-))

Előzmény: Aladár46 (38766)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 -1 2 38766

Köszönjük ezt a szubjektív történelem órát. Úgy érzem, hogy itt hiába jönnének a számok és a tények, az érzelmek mindent elnyomnak. :)

 

Előzmény: dimelo (38765)
dimelo Creative Commons License 2018.02.03 -2 1 38765

Melyik előző? Mert az előző is ez a kormány volt.

Persze, aki amnéziás, annak kimarad 2010-2014 is. (De élénken emlékszik 2006-ra?)

 

Ezért menjünk egészen az elejére:

A bűn 1998-ban kezdődött (korábbi szándékoknak nem volt gazdasági alapja, és nem is indokolta a forgalom sem).

Akkor K. Lajos már elárulta az M4-et az M35-ért, ezért minden előkészítés 2010-ig egy láthatatlan, de érezhető aknamunka között történt.

 

Meg is lett, meg is van a következménye... Például: 2010 helyett csak 2019-re készül el az M35, addig az M4-en rajta maradt a béklyó!

... és ezzel az önző akarnoksággal telt el újabb NYOLC év!!!

 

Vajon miért van még szabadlábon a sok bábáskodó, akik keze között halt meg az M4-nek keresztelt "gyermek"?

A bűnjeleket nem sikerült eltüntetni... 4-8 évig tagadják, most jön a felismerés?

Még a 2017. szeptemberi 1636. Kormányhatározat sem tartalmazta a most sunyi módon hírbe hozott szakaszt.

Ez tehát semmi más, mint kampányhazugság!

Ha nincs végig engedély, ha nincs elkülönített forrás és nincs határidő sem, akkor abszolút érvényes a hír utáni első 38738 reakcióm!

 

Ne most ígérgessenek aljas szándékból, ha 4-8-12 évig mindent megtettek ELLENE!

 

 

Előzmény: bevallalo (38762)
Samott Creative Commons License 2018.02.03 -2 1 38764

Nem tudom melyik elozo kormanyra gondolsz, de az vecses/ulloi szakaszt 2005-ben adtak at. Az nekunk sokat segitett, amig nem tette fizetosse a kovetkezo tarsasag. Azota ujra duborog a forgalom a varosban.

Előzmény: bevallalo (38762)
drummond Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38763

Köszönöm szépen Aladár.

Előzmény: Aladár46 (38761)
bevallalo Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38762

Az előző kormány is megígérte az M4 autópályát és 8 év alatt semmi sem lett belőle. Na, én ezert nem hiszek nekik többet!

Előzmény: dimelo (38742)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 0 3 38761

Minden van:

 

A végig piros nyomvonal lett a végleges. Sajnos, a pusztában vezetve, Karcagtól távolabb került a nyomvonal. :(

 

Forrás:http://www.haon.hu/2016/01/m4-dc-re.jpg

 

 

Ide csatolom a Püspökladány-Berettyóújfalu közötti szakasz tervét is, hogy egyben legyen:

Forrás: http://www.haon.hu/2016/11/m4f.jpg

Előzmény: drummond (38755)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38760

Na, az ilyen anyagok a magamfajta műkedvelők torkára forrasztják a szót :))). Van benne munka szépen, ehhez képest egy terjedelmes bírósági felhívás - jellemzően éppen egy-két nagyberuházási pert leszámítva - is smafu.

Előzmény: Mash_bakter (38757)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38759

M0>>>Üllő/ÉK. (Ugyan csak 4 km, de legalább már 13 éve kész van.)

Előzmény: RadiX (38751)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!