Lehetni lehet, de tökéletesen felesleges, ráadásul a kicsit ráköltéssel nem lesz annyival jobb amennyivel reméli az ember. Ha még egy Camaro/Firebirdről lenne szó, akkor megérteném a kérdést, de egy full-size tepsi, főleg a Lincoln esetében limuzinnál ez már inkább elborult ötlet. :) A titka ezeknél az autóknál az életbenmaradásnak az, hogy nem mennek velük állatmódjára. Egyébként is egy 2 tonnás autónál felesleges ilyeneken gondolkozni. Ha a futóműre akarsz gyúrni, mert kell a brutális stabilitás, akkor inkább Camaro, Firebird, Mustang, és hasonló társaik, már csak azért is, mert azokhoz nagyobb valószínűséggel van ilyen alkatrész, mint egy limuzinhoz (Towncar)...
lenne hozzátok egy kérdésem... még az is lehet h valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban! az amcsi autók nagyok, szépek, kényelmesek, de billegnek és kanyarban meg tudják lepni a sofőrt! :-) szerintetek át lehet ugy alakítani a futómüvét mondjuk egy town car kaliberü autónak ugy h kevésbé billegjen és ne kerüljön ez az egész annyiba mint az autó beszerzési ára? tudom én h ezek az autók igy jók ahogy vannak és nyilván nem ajánlatos össze-vissza-szét barkácsolni őket de gondoltam kikérem a véleményeteket ezzel az elméleti feltevéssel kapcsolatban :-)
A Regado tesz dragava, macerasnak nem maceras. Az oregeknel nincs Regado, azok erdekesebbek, vagy ha eleg draga az auto es erdemes mas orszagban honositani es nem magyar rendszammal hajtani. Segitek ha kell : beaminc@gmail.com
Röviden nem igaz. Az amerikai autóknak ugyanazon a forgalmi vizsgán kell résztvennie, mint az átlagos autóknak továbbra is. Annyi a különbség, ha 97-es az autó, és azóta egy tulajdonosnál van, tehát nincs törzskönyve, akkor a vizsga keretén belül kérhetnek egy integrált vizsgálatot (eredetvizsga) a kocsira pluszban. Ami természetesen megdobhatja a költségeket. Viszont ez nem csak amerikai autóra, hanem mindenféle autóra vonatkozik!
szia, az igaz, hogy Mo.-on többe kerül egy amerikai autó levizsgáztatása, mint egy európai modellé? Akkor is igaz ez, ha már régóta Mo.-on van és ez nem az első forgalombahelyezése. (Egy 1997-es Geo Metro LSi-ről van szó egyébként)
Ez a 442 csunyacska es draga :-) Ajanlom szolgalataink minden autorajongo szamara. New York-ban szekelo cegem szallit Europaba mindent amiben motor van. Csak 2006-ban 25 oreg autot vittunk csak Magyarorszagra. Barmit felkutatunk, reszletes kepes riportot nyujtunk a vetel elott, legtobb autonal visszavasarlasi granciat is ha csalodas az auto erkezeskor. Az altalunk szallitott autokhoz alkatreszt is beszerzunk. A dijaink altalaban mar az autok arabol torteno kemeny alkunkbol megterulnek es igy az elado zsebebol jonnek ki. Az autoink Nemetorszagba erkeznek. Ha szukseges vamolast es szallitast is intezunk onnan hazaig magyar partnerunk altal. Otthoni javitasok, atalakitasok es vizsgaztatas ugyben magyar partnerunk szinten rendelkezesre all. Kerdeseket megvalaszolok a beaminc@gmail.com emilcimen.
Eladnám a képen látható autómodellem! Az autó egy igazi amerikai klasszikus, a Mustang GT 500 "Elenor" a Tolvajtempó c-ű filmből. A modell nagyon szép. Bontva volt, de hiánytalan, sérülésmentes darab gyári dobozban.
egy 1979-es cadillac fleetwood -dal kapcsolatban lenne kérdésem, ha valaki jártas a témában. Az autó benzines V8-as és 7500cm3
Nincs beírva a forgalmiba, hogy hány Kw-os? a motortér nyitó bovden valahol kiugrott, ötlet hogy hogy lehet kinyitni? Csomagtartó szintén nem akar nyitni, a kesztyűtartóban van egy nyitó gomb de nem reagál rá valamint kulcsal sem nyílik? A biztosítéktáblán vagy egy 30 amperes biztosíték ami egyből kiolvad ahogy beteszem, valahol zárlatos lehet...tudja valaki melyik biztosíték mihez tartozik?
Bár én tudom, hogy a negatív reklám is reklám DE azért én a baráti jobbomat nyújtom mindenkinek, ahogyan ezt amerikai tapasztalatunk alapján az igazi fan-ok teszik!
Itt is felhívnám a figyelmedet az idei ESPN NASCAR játékra.
http://games.espn.go.com/stockcar/frontpage
Ezen az oldalon lehet újra bejelentkezni, aki már regelt ide tavaly és az újak is itt kreálhatnak maguknak csapatot.
Utána keressétek meg a "Hungarian NASCAR Fans" group-ot és a "magyarok" jelszóbal tudtok belépni.
A játék topikja, ahol megbeszéljük az ezzel kapcsolatos dolgokat :
http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1085334132
... vagy ezen az e-mail/msn címen is tudok segíteni : totya001(kukac)hotmail.com
Egy kis segítség :
Miután regeltél lesz olyan, hogy "our group directory". Ez a különböző csoportok, ahol lehet versenyezni. Egyszerre csak egyben lehet. A miént a "Hungarian NASCAR Fans". Van ott egy kereső és ha beírod, hogy "hung", sztem már meg is találtad. Nyomsz egy Join Group-ot vagy ilyesmit és a jelszó "magyarok".
Ott már láthatsz is minket. Jelenleg 13-an vagyunk. Innen és az sg.hu fórumról, ami egyébként a játék főhadiszállása is.
http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1085334132
A játék lényege :
Választanod kell 5 versenyzőt. Csak öt a szabályos. Erre összesen 100 egységnyi pénzed van. Minden versenyzőnek van értéke, amely változik versenyről-versenyre a teljesítményük arányában. Nem kötelező minden verseny előtt változtatni a csapatodon, de ha változtatsz, figyelj rá, nehogy meghaladja az összértékük a 100-at. Ha több hétig ugyanazzal az 5 emberrel jatszol, akkor nem baj, ha az értékük túlmegy a 100-on. Ez is benne a játék, hogy van-e szíved lecserélni egy értékesebbet egy olcsóbra, aki esetleg jobb formát mutathat egy-egy pályán.
A pontjaid a versenyzőid által megszerzett pontok alapján alakulnak.
Egyetértek veled. Csak a kérdés az, hogy megéri-e a hagyományokat dobni, egy ilyen címért. A Corvette világéletében amerikában volt keresett, másutt csak legenda volt. Ott meg viszont pont a hagyományok miatt volt ennyire népszerű. Persze változik a világ, és lehet, hogy én tévedek. Azt kétségtelenül aláírom, hogy kell amerikának egy olyan sportautó, amit szembe tehetnek a porsche-val, meg ferrarikkal, ott meg már lassan kevés lesz ez. Mindenesetre sajnálnám nagyon.
Fene se tudja. A szívem nekem is azt súgja amit te mondasz, ugyanakkor a jelenlegi elrendezésből már csak nagyon sokkal drágábban lehet többet kihozni.
Ha szeretnétek Magyarországra egy '70 körüli 31'-es Airstream lakókocsit elfogadható állapotban, akkor kihez fordulnátok? Forgalomba helyezhető jobb, de nem feltétel.