Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

H__G Creative Commons License 2022.03.08 0 0 94005

Honnan lehet megtudni, hogy a 245 lovas S- vagy Tip váltós?

 

 

Előzmény: skt15 (94003)
skt15 Creative Commons License 2022.03.08 0 0 94004

Természetesen nem csak a váltónál számít, hogy ki hol-hogyan használta az autót.

Csak hosszútáv, autópálya, vagy állandó hidegindításokkal városi üzem.

 

Előzmény: skt15 (94003)
skt15 Creative Commons License 2022.03.08 0 0 94003

Néhány dologban cáfolnálak:

- a láncos vezérléscsere nem esedékes normál esetben. Inkább az szokott lenni, ha cserélni kell, akkor szinte biztos, hogy 450000km-nél többet futott.

- automataváltóknál van S-tronic és Tiptronic a jelzett A6 és A7 modellekben. A 245 lovast mindkettővel gyártották (Tiptronic nagyon kevés van), a 313 lovast csak Tiptroniccal. Az S-tronicban 60000km-enként kötelező az olajcsere, a tiptronic "élettartam" feltöltésű, de 100000km-enként javasolják az olajcserét. Ennek ellenére ismerek 8-as tiptronic-kal szerelt autót 500000km-rel eredeti olajjal. (Hol/hogyan használják...)

 

Előzmény: 2005GTS (94002)
2005GTS Creative Commons License 2022.03.08 0 0 94002

hi,

 

az A8-nál - mivel prémiumnak titulált minőség - ha bármihez is hozzá kell nyúlni, arany árban van, és sajna tele van elektronikával és előbb utóbb azok elmennek kapálni! :-(

ezt csak akkor, ha a pénz tényleg nem számít, mert ha a kötelezőeket, - amik egyébként sem olcsóak - nem kapja meg, akkor elég gyorsan pénztemetővé válik a vas!

az A7-A6-nál a 3literes dieselnél a vezérlés csere ami - elméletileg - 250eKm-nél esedékes lesz húzós kb 800e-1misi

ezek mellet amire fontos figyelni, hogy a váltóban igazoltan legyen olajcsere max 60ekm-ként, mert az is egy húzós tétel minimum 1misi.

a váltót úgy tudod tesztelni, hogy rálépsz a fékre (bal lábbal), sebességbe rakod és elkezded nyomni a gázt. ha 1400 fölé nem forog a motor (pakolgatja a sebességeket felfelé), akkor rendben van vele minden, ha elforog e fölé, akkor azt hagyni kell!

 

sajna ezeket már nem az örökkévalóságnak gyártják, mint a 4f-es A6-ot! :-(

 

 

 

Előzmény: lipher11 (94001)
lipher11 Creative Commons License 2022.03.06 0 0 94001

Üdv mindenkinek

 

Tanácsot szeretnék kérni auto vásárláshoz 

A kérdésem az hogy mik a típushibák és mikre érdemes odafigyelni vásárlásnál

A kiszemelt autók

1 audi a8 4.2 tdi 2012 ezt a kényelme végett nézem 

2 audi a7 3.0 tdi 245 vágy 313 ps,ezt a formája végett

3 audi a6 4g  avant 3.0tdi 245 és 313 ps közöttiek, ezt a kombi mivolta miatt

Leginkább az első kettő felé hajlok mert van 2 kombim és ha nagybevásárlás kell akkor ot vannak azok(a6 4f5 3.0tdi)

Válaszotokat előre is köszönöm 

ZoliBPW Creative Commons License 2022.02.26 0 0 94000

Sziasztok!

 

Alábbi hibával küzdök...  A4 B7 2.0 Pd BPW elsőkerekes 2007. 4-5óra állás útán nem indul. Ha tele tankal rakom le beindul pöcre, 3/4 tank környékétől inditoznom kell hosszasan mire beindul. Külső hőmérsékllettől független a dolog. -7,+20 fok ugyan ez a történet. Ha beindul egyenletesen jár azonnal, nem füstöl. 5 másodperc járás és leállítás után azonnal indul. Tank pumpa megy, szűrője kimosva, gázolajszűrőn visszacsapó kicserélve, szűrő után plusz egy visszacsapó beszerelve akku rendben. Hibakód nincs...

Régi bejegyzésben láttam már ugyan ezt a problémát másnál is, de a megoldást nem leletem meg. 

Ha valaki ezzel a konkrét problémával megbírkozott már, legyen kedves írja le a megoldást. 

Köszönöm! 

mica-r Creative Commons License 2022.02.13 0 0 93999

Az kb légköri nyomás. Semmiképp nem sok.

Előzmény: KriszA3 (93998)
KriszA3 Creative Commons License 2022.02.13 0 0 93998

Bocsánat az előbbi kérdésért , elfelejtettem ,hogy magyar oldalon vagyok.

Szóval Torque app-ból kiolvasva az Intake 15psi alapgázon. Ez normális vagy pedig túl sok? Egyik ismerősöm azt mondta ,hogy ez már túl sok.

KriszA3 Creative Commons License 2022.02.13 0 0 93997

Does 15 psi intake is normal at idle? It is a 2.0TDI 103KW CFFB. The torque app showed me this. But someone said that it is too much.

mica-r Creative Commons License 2022.02.12 0 1 93996

Ne járasd hidegen egyhelyben. Nincs értelme. 

Nem a levegőszívó durrogott szerintem.

Előzmény: KriszA3 (93995)
KriszA3 Creative Commons License 2022.02.12 0 0 93995

Sziasztok , egy AUDI A3 8P 2011 2.TDI 103KW CFFB motorkódú autóm van. Tegnap hideg indítás után hagytam alaphelyzetben a motort 1-2 percig, és hallottam egy pukkanó hangot. A motorháztetőt felnyitva nem vettem észre semmit és menet közben sem tűnt fel semmi különbség, esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehetett az? Egyébként a légbeömlőmél fent a borítás egyik oldala ki volt pattanva, esetleg lehetett az annyira hangos?

 

cszoza Creative Commons License 2022.02.01 0 0 93994

Sziasztok! Audi A4 Avant 2019-es évjáratú gépkocsi elülső fejtámlája hogyan vehető ki?

Remélem tudja valaki, az interneten nem találtam semmit....

KZS100 Creative Commons License 2022.01.15 0 0 93993


    0 0 93989

Kedves Fórumtàrsak! Megbízható korrekt szerelőt keresek, CASCO s javításhoz, (Audi A5 ),  Bp környékén. Ha tudnátok vkit ajánlani, azt megköszönném. 

AudiA6 Creative Commons License 2021.12.31 -1 1 93992
Előzmény: Audi007 (93991)
Audi007 Creative Commons License 2021.12.24 0 0 93991

Köszönöm,megnéztem a honlapját,de sztem főleg elektronikai problémákkal foglalkoznak,nekem vezérléscserére lenne szükségem.

Előzmény: mica-r (93990)
mica-r Creative Commons License 2021.12.24 0 0 93990

Kendl Norbert Diagnor service? 

Előzmény: Audi007 (93989)
Audi007 Creative Commons License 2021.12.24 0 0 93989

Kedves Fórumtàrsak! Megbízható,korrekt szerelőt keresek Győrben(vagy környékén). Ha tudnátok vkit ajánlani,azt megköszönném. Áldott ünnepeket mindenkinek!

Masterfan Creative Commons License 2021.12.19 0 0 93988

Megmutattam, de nem tudta beazonosítani a problémát…ezért gondoltam hátha valakinek volt hasonló tapasztalata és tudna segíteni. Mert amit biztosan tudok hogy semmi köze a szíjfeszítőkhöz, görgőkhöz, nem vízpumpa és generátor meg a társai. A hengerfejem is új benne minden alkatrésszel. Kinyomott kuplungnál is fenn áll a jelenség. 

mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 93987

Nekem a vinnyogás és a mély morajlás teljesen különböző hang (lenne)

Meg kellene mutatni hozzáértő embernek. Ez nem távgyógyítható szerintem.

Előzmény: Masterfan (93986)
Masterfan Creative Commons License 2021.12.19 0 0 93986

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni egy elég különös problémával kapcsolatban!

Az alany egy 2.0 PDTDI BLB motorkóddal, és olyan problémám van, hogy gázadáskor elkezd vinnyogni az autó, kinyomott kuplungnál is. Mély morajló hang amit tulajdonképpen hallani lehet. 

VWG3_19TD_pusztulat Creative Commons License 2021.11.16 0 0 93985

köszönöm! Igen. ezt én is lefutottam, meg minden utángyártott márkánál is. Elring, Ayusa, ARP, minden. Próbáltam méret alapján is keresni hozzá, de az sem járt sikerrel... A régit akkor sem rakom vissza...

Előzmény: mica-r (93984)
mica-r Creative Commons License 2021.11.15 0 0 93984

Megkérdeztem, megszűnt cikkszámok. Szerintem nem javít ilyet évek óta senki. 

Előzmény: mica-r (93983)
mica-r Creative Commons License 2021.11.12 0 0 93983

Porsche Hungáriánál sem rendelhető?

Előzmény: VWG3_19TD_pusztulat (93980)
Maccccy Creative Commons License 2021.11.12 0 0 93982

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy Somogyban, Kaposvár környékén keresek olyan szervízest, számítógépes embert, aki VolksWagen csoport  (ez spciel egy off Skoda Fabia 2001) immobilizer-ben jártas és el tudná vállalni az óracsoport át tanítását. Az új óracsoport már megvan, bontós, remélhetőleg jó, sajnos ennyit tudok. A régi néhány funkciója meghalt, többek között a kilométer számláló, kilométer óra és az üzemanyag szint jelzés, ezért kellene kicserélni.

 

Esetleg a Kaposvár irány mellett a másik, ahol még jó lehet az Érd, Budatétény környék, alkalmanként "útba esik".  

 

Előre is köszönöm ha tudtok telefonszámot!

 

 

Szép napot !

marcony Creative Commons License 2021.11.03 0 0 93981

Tisztelt urak!

 

Segítséget kérek.

 

Audi A6 quattro 3,0 Tdi 5. elektromos ajtaja egy idő óta hanyagul működik.

Nehezen záródik, csak félig nyílik.

 

Kerestem már a neten valami útbaigazítást működéséről, de nem találtam.

Kérdésem: hogyan mivel hajt a motor?  Van benne valami kuplung?

Házilag esetleg alkatrészcserével javítható-e?

 

Köszönettel:

M

 

 

Előzmény: cobra46 (93979)
VWG3_19TD_pusztulat Creative Commons License 2021.11.03 0 0 93980

Még mindig nem tudtam megoldani.... M11x1,5 81 és 98 mm hosszban Etorx14 fejjel... nem találok semmit a témában. 059 103 039 F és 059 103 039 G cikkszámon, ahonnan eddig sikerült rendelnem, onnan is visszamondták, hogy bocs, nincs raktáron, nem szállítható. ARP-t is néztem, mindent. Egyelőre bármilyen használható linket, ötletet szívesen fogadok.

Előzmény: mica-r (93974)
cobra46 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 93979

Kiegészitő kérdés központi A6/ C4  vákumpumpa müködéséhez...

 

Létezik valami leirás-kiprobált vizsgálati módszer kiszerelt vákumpumpa vizsgálatára???

 

köszi és üdv

Előzmény: cobra46 (93978)
cobra46 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 93978

Sziasztok!

 

Volna valakinek megosztható tapasztalata-ötlete ezzel a rejtélyes hibával?

 

Audi/A6 C4 2,5Tdi  AEL 1995 központizár vákumszivattyú müködési hiba.

Szivattyu gyárilag csak központizár+ belsővilágitás vezérlő modul funkciójú (távvez+ riasztó stb nélküli kivitel):Gyári száma : 4A0862257A

Kiindulási helyzet :K.P.zár  Egyáltalán nem müködött egyik vezérlési helyről sem .

Utasoldal és csomagtér müködtetés eleve nem jött szóba hibás hengerzárak miatt., vezető oldalon volt lehetőség egy nagyon nehezen elforgatható kulcsal , vezető ajtómechanikus nyitására-zárásra-. de központi onnét sem müködött sosem.

A Zöld/Kék vezérlő szál elvolt szakadva az ajtóátvezetőben,ennek javitása után a Zárás megjavult . a Nyitás inkább csak többszöri probálkozásra müködött általában.., mivel a vezető ajtózárban a kulcs elforgatása töréshatárig nehezen ment, biztonsági meggondolásból beszereltünk egy távvezérlést, probáltuk elég sokat távvezzel : Nem volt stabil müködés ezzel sem.,sokszor müködött de sokszor nem.., amikor nem müködött akkor ez történt :

 

Távvezzel zárás OK---nyitás távvezzel semmi,szivattyuhang sincs---kulcsal kinyitva a vezető ajtót szintén semmi szivattyúhang---de ha a kulcsal már kinyitott ajtó ténylegesen kilesz nyitva akkor elindul a pumpa és kinyilik a többi ajtó is...,mintha a vezetőajtó ajtókontaktusa inditaná el a szivattyút????

Ez ami rejtélyes számunkra. A pumpát  szétszedtük normálisnak látszik,szivattyúrészek nincsenek eltörve, A pumpát közvetlenül vezérelve müködik, Vezető ajtőajtó szálról lett megvezérve---biztonságért a már emlitett hibás utas és csomagtér hengerzár miatt ezekről a vezérlési helyekről a  vezérlés lelett kötve ,esetleges negativ befolyásoltság kizárása miatt.

 

 

 

Mielött rendelnénk szivattyút ,jó volna tudni hogy alkalmi szivattyúhiba vagy valami hálózati hiba lehet??? A szivattyú utólsó Betükaraktere döntő fontosságú eddigi olvasmányok alapján...,ez itt "A"., vajon lehet ennek az "A"-jelzésünek kompatibilis szivattyúváltozata .,de más betüvel? Nálunk ittlévő egyszer 2 PIN és 12PIN-es csatlakozós változat!  Esetleg magassabb felszereltségü modul lefelé kompatibilis lehet?

 

köszi minden segitséget!!!

VWG3_19TD_pusztulat Creative Commons License 2021.10.18 0 0 93977

Nem gondonám, hogy egyedül én cseréleg nyugvó csapágyat 2.5 tdiben, de nem gondoltam, hogy ez a típus ilyen szivatós lehet ilyen egyszerű csavar témában. A netet is szét túrtam már, de mindenhonnan azt írták nekem, hogy nincs készleten. Aztán jöttek a kapcsolatok, akik közül egyik valószínűleg megoldja a problémámat.

Előzmény: mica-r (93976)
mica-r Creative Commons License 2021.10.17 0 0 93976

Valószínűleg csak te vagy  egyedül ilyen motor felújításban.

Előzmény: VWG3_19TD_pusztulat (93975)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!