Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zericchh Creative Commons License 2016.03.23 0 0 15181

Üdv Mindenkinek

Renault19 1.4 benzin sedan energy motoros 3. sebességbe torpan valaki találkozott már ilyen jellegű hibával? 

hul Creative Commons License 2016.01.21 0 0 15180

RENOVA Kispest- ember, aki ért hozzá. Sajnos nincs telefonszámom, sem címem, mert régen nem vagyok Renaultos. Keress rá v hátha más is ismeri...

Előzmény: dethroner1 (15176)
F.a Creative Commons License 2016.01.20 0 0 15179

Sziasztok sos kellene neke m segitség espace 3 1998 2.0 8v manuális váltónak mi a váltókód!!!!!?????? Köszi!!!

 

xtctraxx Creative Commons License 2015.09.20 0 0 15178

Sziasztok!

 

2015-ös Renault Clio-ra keresek gyári 15"-os acélfelni szettet. 6Jx15H2 ET40, cikkszáma: RE515027.

Ha valakinek lenne egy eladó garnitúra nem horror áron  az priviben jelezze.

Köszönöm!

Slytherin122 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 15177

Sziasztok.

Azt honnan tudom meg, hogy a 2008-as Renault Clio 1.5 dci Campusomba milyen rádió illik?

Gondolok itt a ki -és bemenetekre.

Köszi előre.

dethroner1 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 15176

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok!
Szóval, van egy koros 1,4-es R19-es Renault-om. Pár hete nem bírja az alacsony fordulatot, rángat. Értsd ahol eddig kényelmesen kanyarodtam, cammogtam (pl parkolón keresztül, lámpáknál piros miatt) mondjuk hármasban, most annyira rángat hogy vissza kell tenni kettesbe. De magasabb fokozatban is ez a helyzet. Tegnap például szerpentinen lefelé motorfékezni akartam és negyedik fokozatban 50-nél rángatni kezdett. Amint gázt adok megindul, nem fullad, nem torpan. Voltam vele szerelőnél, gyertyalehúzós próbával azt tapasztaltuk hogy 2 henger szinte tökéletesen megy, ott lehúzásra szinte lefulladt a motor, a másik két henger esetében pedig szinte nem is történt változás. Kb mintha 2 hengeres lett volna. Kompresszió mérés szerint megvan bennük a kívánt erő. Vettem új gyertyákat, új gyújtáskábeleket, és elosztó fedelet. Ezek után az említett gyertyalehúzós teszt már valamivel jobb eredményt mutatott a korábban gyengélkedő hengereknél is, igaz csak kis mértékben. 1 gyertya szép világosra ég, másik 3 pedig eléggé kormos. És a motor hangja is néha inkább emlékeztet traktorra mint benzines kocsira.
Van valakinek ilyennel tapasztalata esetleg ötlet hogy mit, miket és milyen sorrendben érdemes megnézni és kipróbálni? Szeretném az olcsóbb, legkönnyebben kivitelezhető dolgokkal kezdeni 
köszi

szerdainick Creative Commons License 2015.08.14 0 0 15175

Sziasztok!

 

 

2005-ös twingóra keresek fűthető-motoros komplett tükröt. Kellene jobbos és balos is. Az a verzió kerestetik, amire rá lehet pattintani a színre fújt betétet. 

 

köszönöm, ha van tipp, merre keressek!

myko Creative Commons License 2015.08.10 0 0 15174

Milyen fajta,típusú generátorod van? Milyen motoros R19?

Előzmény: Macchia (15173)
Macchia Creative Commons License 2015.08.07 0 0 15173

Sziasztok

 

R19-hez generátort hol kapok? (BP)

 

Nem tölt a drága, de "nem szeretnék" 40ezret költeni egy felújított generátorra.

 

Köszönöm a segítséget.

 

Craetive Creative Commons License 2015.07.21 0 0 15172

Ennyit az OMW prémium 95-ről......

Előzmény: Törölt nick (15171)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.21 0 0 15171

Hát ha az habzik akkor nem a betöltő cső a hibás. A hab veri le a pisztolyt ami normális. Viszont a benzin nem habzik, tankolj máshol.

Előzmény: Craetive (15170)
Craetive Creative Commons License 2015.07.21 0 0 15170

Köszi a válaszokat!

 

A tankolásnál az a baj, hogy néha még ki is habzik, 40l fölé nem nagyon tudok menni, pedig úgy tudom 60l-es a tank. És ez nagyon idegesít, de megpróbálom más kútnál, hátha.

 

Köszi

Előzmény: hul (15169)
hul Creative Commons License 2015.07.21 0 0 15169

... és még: benzinbeöntő cső. Vigyázat, mielőtt nekiestek szétszedni, egyáltalán nem biztos, hogy a kocsiban van a hiba! Nekem a mostani autómnál mindig levágja az automatikus töltést egy bizonyos kútnál, ahol szoktam tankoni. Esetleg másiknál is előfordult, de szó sincs a kocsi hibájáról. Nemcsak a mostani tojónál, más autóknál is hol így hol úgy volt. Az az igazi probléma, amikor nem kap a motor üzemanyagot, mert nem tud a levegő bejutni a helyére. Tréfás tud lenni, amikor szisszen a tanksapka levételkor. De ez se biztos hogy gondként jelentkezni fog, csak esetleg nem tökéletes, ha nem okoz leállást v egyéb gondot, akkor el kell fogadni: ez ilyen.

Magyarul figyeld meg, másutt is jelentkezik-e a probléma. De ha jelentkezik is... na bumm fogom a pisztolyt és kész. Elég macerás szétszedni a tank körüli dolgokat, nem is biztos hozzá kell nyúlni.

Előzmény: Craetive (15167)
hul Creative Commons License 2015.07.20 0 0 15168

"Rossz minőségű fagyálló?" Vagyis nem volt fagyálló... pl. csapvíz? Ha a szétfagyástól, de bármitől (pl.kevés volt benne és megfőzték a motort kicsit v nagyon...) szóval ha hengerfejes, vagyis a motort körülvevő hűtőközeg bejut, akkor nagy bajban vagy, igen komoly javítás vár. Ha tényleg bejut a hűtőfolyadék az égéstérbe, a hűtő beöntőjénél habosodik, az olajbeöntő nyílásnál is egy kicsapódó habos valami jelenik meg. Nem jó előjelek. Viszont nem nekiesni, a hűtősapkát nem szabad lecsavarni forró állapotban, kilő és leforráz. Mindenképp szaki kell.

De az is lehet nincs is baj. A rángatás inkább tűnik elektromos problémának, pl. jómagam is Densora cseréltem a gyári beszállítói trafókat és az akkori, visszatérő problémám megoldódott:-) Szóval nekem is volt ilyen autóm és nagyon szerettem, remélem nyomra bukkantok és sok örömet fog még okozni neked is, ha megoldódik a probléma. 

Előzmény: Craetive (15167)
Craetive Creative Commons License 2015.07.20 0 0 15167

Sziasztok!

 

Vettünk egy 2002-es Renault Scenic 1-et. 1.6 16V benzin ~190000km magyar, nem behozott

 

Ki lett a vezérlés cserélve, 2db trafó, összes gyertya, összes olaj és folyadék. Hátra van még a fékbetét és féktárcsa, klímakompresszor, benzinttöltő cső (vagy mi...nem lehet tankolni bele normálisan, mindig levágja az automatikát.)

 

DE van egy probléma, ami még nem oldódott meg ezért kíváncsi vagyok találkoztatok-e ezzel, és talán tudjátok a megoldást.

 - "Hidegen" hosszan kell indítani, hogy beinduljon, utána pedig rakoncátlankodik az egyik henger alapjáraton. Ha már mentem vele pár km-t akkor pöccre indul. A henger akkor is vacakol. Viszont a vacakolást egy idő után abbahagyja. Talán mikor bemelegszik a motor.

 

- a másik, mikor ráadom a gyújtást, de még nem indítok akkor a középső visszapillantónál lévő hangszóró szerűségből búgás hallatszik.

 

A szerelő egyenlőre azt mondja, hogy rossz minőségű fagyálló volt benne..... ezért lehet hogy hengerfejes, befolyhatott a fagyálló, ezért nem indul könnyen, ha áll az autó. Nem értek hozzá, és nem is tudom mit beszél, de talán ti tudjátok. Eddig mentem vele azóta 600km-t, de fagyálló fogyást nem tapasztaltam.

 

Fogyasztását is egy kicsit soknak találom. Klímával autópályán 140-nél a computer szerint 10,5. Ez valós lehet?

Egyébként vegyes használat után (autópálya+sima közút a computer 7,4-et ír ki)

 

Köszönöm előre is a válaszokat!

gery7528 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 15166

Sziasztok! 

 

R19 1,8-nál a váltóolaj folyás mennyire típus hiba? Hosszabb utak után nagyobb pecsét,egyébként meg épp hogy valami látszik a földön.

Aknából vizslatva a motor bal alján eredhet talán,esetleg a karter tömítés,mert mintha azt már tömítették volna. 

Esetleg tapasztalat ez ügyben ? 

Köszi előre is! 

Gergő

Sanyi-ka Creative Commons License 2015.06.05 0 0 15165

Várjál vele, kis idő elteltével újrakéri a kódot!

Előzmény: Ágasibandi (15164)
Ágasibandi Creative Commons License 2015.06.05 0 0 15164

Akksi csere után véletlenül rosszul írtam be a rádiókódot és ERROR-t ír ki. Nem engedi még egyszer beírni a kódot. Mit csináljak, vagyem le a sarukat, vagy mit javasoltok?

puposcsiga1 Creative Commons License 2015.04.30 0 0 15163

Szép estét mindenkinek. 

 

    A véleményetekre vagyok kíváncsi, meg egy kis tanácsra . Tervezem hogy egy Lagunát vásárolnék, a 2005 - 2007 szériából

Diselben gondolkodom . Igaz majd a nyáron lesz esedékes, de szeretnék felkészülni addig. Nagyon sok rosszat hallottam a Francia kocsikról, de azt gondolom minden kocsiban benne van a ? jel még az ujj vasakban is. 

Szóval az érdekelne mi a véleményetek a 2.0 diselről?  Úgy tudom hogy ez láncos. 

Elektronika mennyire megbízható ? 

Hosszútávra gondolok, rozsával mennyire kell számolni ? 

A hibakódokat csak márkaszervizben érdemes kezeltetni ? 

Típus hiba létezik-e ?

Hirtelen ennyi. Hálás lennék nektek, ha adnátok egy két infót a lagunáról, mert nagyon megtetszett a forma a kényelem a hangja, egyszóval az egész autó.

 

Előre is köszönöm nektek. 

Espace 3 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 15162

Sziasztok ezen a linken eladó: Renault Espace III - hoz alkatrészek .

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Renault_Espace_Alkatreszek___valto___futomu_stb_23686867.htm?ma=1

kovaripeti1973 Creative Commons License 2015.04.15 -1 0 15161

Sziasztok! Itt kértem tanácsot olajválasztásra. Az autó: Renault Megane 1.4 Tce 130 Le Benzin.

Ezt rendeltem. Akkor ez jó lesz?: 

http://www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/elf/evolution-900-sxr-5w-40-5l-p224204208/

 

Managa Creative Commons License 2015.04.12 0 0 15160

Üdv mindenkinek.

Renault Mascott 90 teherautóba keresnék kuplungtárcsát.

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy milyen kell bele?

Esetleg hol lehet kapni?

Cikkszám  stb??

 

Előre is köszönet.

 

kovaripeti1973 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 15159

Nagyon szépen köszönöm a segítséged! Sokat segítettél!

Előzmény: hul (15158)
hul Creative Commons License 2015.04.10 0 0 15158

http://valvoline-eu.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=hon&type=25cdf478b864137f106b507986bdcd25

 

nézz körül itt, pontosan tudni kell a motor tipusát és aszerint keresni.

Ha jól látom a tied 1,4-es benines turbo motor. Ilyesmi van egy kedves ismerősnek és nagyon jó, bár kicsit sokat eszik, de ez egyéni, ekkora motor 130 LE-vel persze.

 

A 30 e kmenkénti olajcserét felejtsd el :-) Szűrőket is mindig cserélj! 

Előzmény: kovaripeti1973 (15156)
hul Creative Commons License 2015.04.10 0 0 15157

A márka teljesen mindegy. Ami számít, hogy mi vagyon előírva neki, 5w-30, 5w-40, 10w-40 pl. Meg az API.

http://www.olajsziget.hu/tudastar/motorolajok-sae-viszkozitasi-fokozatai

 

Keress rá az autód márkájára és motortipusára (persze ha nincs meg a gyári kiskönyved, mert abban benne van az előírás, mit kell alkalmazni konkrétan). De kicsit búvárkodsz a neten, sok infó találni. 

A forgalmi jó információ forrás, benne van a motor tipusa. De ha végképp nem megy, felhívnám a Renault szervízt, hogy mondják meg mi való bele -vagy útba ejteném és megkérdezném.

De pl. jut eszembe, a szűrőboltban kikeresik a neked kellő szűrőt (szőrőket, lég-pollen, ha van légkondi)) a tipushoz és ott megvan a szükséges/előírt kenőanyag is. Arra is figyelni kell, hogy nem szabad túlönteni, tehát tudni kell a feltöltési mennyiséget is. Ez az első autód? Még nem volt olajcseréd? 

Előzmény: kovaripeti1973 (15156)
kovaripeti1973 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 15156

Esetleg tudnál ajánlani, hogy melyik kell nekem? 

5W-40 kell? Látom itt is több féle van: Elf Evolution 900 NF, Excellium, Evolution 900 SXR... stb.

Előzmény: hul (15155)
hul Creative Commons License 2015.04.08 0 0 15155

Az évenkénti a gyári előírás, ha nem futod le a kmt, akkor is. De minden fórum, szakértő, tulajdonos és a tapasztalat az, hogy a hosszúnak írt szervízperiódus káros, sokkal hasznosabb a használattól függő, de 10-15 ezrenkénti olajcsere. Vitatkozni lehet, de nem érdemes. Vegül is kérdés volt és van egy ilyen vélemény, az enyém, nem csak az enyém, szerintem megalapozott és ehhez tartom magam. Több dolog van, amiről van tapasztalat, szűrőcserék, beleértve az ü.a. szűrőt is, egr szelep tisztítás és társai. Nem véletlen különben hogy a saját kiírás ott van, biztos tud valamit, lehet oka. Figyelembe veendő!

Előzmény: kovaripeti1973 (15154)
kovaripeti1973 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 15154

Sziasztok.

Olajcserével kapcsolatos kérdésem van. 2 éve vettem egy Renault Megane 1.4 Tce 130le autót. Akkor lecseréltem az olajat (ELF). Elvileg 30.000-re garantálják. Azóta csak 15.000 km-t mentem vele. Viszont az autó már kiírta, hogy vigyem szervizbe. Mit tegyek? Mondjuk 20.000-nél mindenképp lecserélném, na de az nálam még lehet, hogy fél év.

Kekere Creative Commons License 2015.03.25 0 0 15153

Sziasztok !

Szerelési segítségre lenne szükségem

Laguna II.  grand tour 2007.évj   Tolató radar nem működik.

Rükverc, rövid sip, majd véget nem érő hosszú  . Szondákat meghallgat bal szélső   nem kattog , a többi szonda igen .

Meg szeretném nézni, hogy kilehelte a lelkét, vagy csak valami kábel esetleg csatlakozó hiba.

Hogyan kell lebontani az autó hátulját, hogy hozzáférjek a radarhoz.

Van szerelési könyvem ahol a radart szépen leírják, hogy hogyan kell szerelni , de sajnos a lökhárító leszerelésére egy másik  szerelési könyvre hivatkozik ( 396. karosszéria javítási útmutató 55A, külső védőelemek, hátsó lökhárító le és felszerelés), ami nekem nincs meg.


Köszi a segítséget.

Z1z0u Creative Commons License 2015.03.24 0 0 15152

 

Sziasztok!

Eladó a garnitúra gyári Renault-os 18-as alufelni készletem Conti nyári gumikkal (még kb 1 szezont bírnak), irányár: 120e HUF:

https://drive.google.com/folderview?id=0Bxa7uZphxzpcYjVKOHFtV1QtOTQ&usp=drive_web

 

Üdv,

Zizou

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!