Keresés

Részletes keresés

H_G Creative Commons License 2017.03.01 0 2 227577

Addigra lepucolják, mert kell a hely a királydinnyének.

 

Előzmény: imsailing (227576)
imsailing Creative Commons License 2017.03.01 0 0 227576

Mára mintha picit csökkent volna a menyisége... Talán nyárra teljesen eltűnik.

Előzmény: SzeZo (227571)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.03.01 0 0 227575

Audi TT kupak?

Előzmény: tanárnéni kedvence (227563)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2017.03.01 0 0 227574

Én a közeli dél-budai bringajárdáról is meg tudnék tölteni egy játszótéri homokozót. Ide nem jutottak el a zöldek.

Előzmény: SzeZo (227571)
SzeZo Creative Commons License 2017.02.28 0 0 227573

Azon jöttem ma haza. Engem majd' a korlátnak fújt a szél, de a dara nem mozdult. Mint a régi reklámban: Budapest, UVH: üvöltő déli szél, de a frizura zeolit marad.

Előzmény: ÁsítóSárkány (227572)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2017.02.28 0 0 227572

Az északi vasúti összekötő híd kerékpárútján dettó...

Előzmény: SzeZo (227571)
SzeZo Creative Commons License 2017.02.28 0 1 227571

Nem tudom, milyen erős szél kell ahhoz, hogy az óbudai Auchan mögötti szórást elvigye. Talán egy özönvíz + szélvihar.

Előzmény: NAR (227568)
Fishtax Creative Commons License 2017.02.28 0 0 227570

Tegnap reggel azt láttam, hogy Illetékes Elvtárs úgy döntött, az Erzsébet-híd környékén decemberig már nem várható fagy/hó, ott himi-humi üzemmódban elkezdték feltakarítani a zöld "vakolat" nagyját. A felső rakpart többi részén még lehet csúszásveszély egy darabig, mert ott maradt a matéria a kerékpárúton.

 

robi

Előzmény: NAR (227568)
dhpage Creative Commons License 2017.02.28 0 0 227569

én a második körön hazamentem és felvettem a motoros szemüveget :)

Előzmény: NAR (227568)
NAR Creative Commons License 2017.02.28 0 0 227568

A reggeli szél elintézi a kerékpárutak takarítását... Egy-egy széllökésnél lehetett látni, hogy a felkavart por falként jött szembe.

GumiApo Creative Commons License 2017.02.27 0 0 227567

Hosszú csendes időszak után éledezünk

http://tekeresazelet.hu/2017/02/27/visszatertunk/

henngergely Creative Commons License 2017.02.26 0 0 227566

Koszt, kvártély egy ideig megoldott.

Előzmény: koller andor (227565)
koller andor Creative Commons License 2017.02.26 0 0 227565
cobranco Creative Commons License 2017.02.25 0 1 227564
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2017.02.22 0 0 227563

Vagy elpárolgott az oldószer. Nekem is repedt már el valódi TT kupakja x év után. :)

Előzmény: c-stahl (227562)
c-stahl Creative Commons License 2017.02.22 0 0 227562

Vagy nem Tip-Top volt, csak annak kinéző utánzat.

Előzmény: Robirex (227558)
dhpage Creative Commons License 2017.02.21 0 0 227561

lehet kicsit fehéres, de ha folyékony, akkor kell ragasztania. illetve helyesbítve vulkanizálnia.

apropó, megfelelően használtad, vártál a belső és a folt összenyomásával 5 percet?

Előzmény: Robirex (227558)
SzeZo Creative Commons License 2017.02.21 0 1 227560

Nem figyeltél. Szerintem neked sem "ragatt" soha a gumioldat:-).

Előzmény: Nemo (227559)
Nemo Creative Commons License 2017.02.21 0 0 227559

Hát, fehér gumioldatról még nem hallottam, de az áttetszőnek ki kell bírnia a fagyot. Egy időben naphosszat tekertem hidegben, fagyban, és a bicaj az udvaron állt télen fél napokat. A gumioldaton elváltozást nem láttam, és mikor kellett, működött is.

Előzmény: Robirex (227558)
Robirex Creative Commons License 2017.02.20 -1 0 227558

Sziasztok! Az előbb próbáltam beragasztani egy kerékpár belső gumit, de a tip-top rahasztó és folt nem ragatt össze rendesen a gumi belsővel. Az feltünt, hogy a ragasztó nem áttetsző állagú volt, hanem fehéres szinű. Lehet, hogy tönkrement a tip-top ragasztóm a nagy fagyokban a fűtetlen hideg műhelyembe ahol tartottam? A hideg használhatatlanná teheti a tip-top ragasztót?

Giordano Creative Commons License 2017.02.20 0 0 227557

köszönöm,

ÜDV JG

Előzmény: henngergely (227556)
henngergely Creative Commons License 2017.02.20 0 0 227556

Megmérem a hétvégén.

Előzmény: Giordano (227554)
Blauer TM Creative Commons License 2017.02.20 0 0 227555

Saját tapasztalat akkor ha a megosztott hátsó 1+2 ülés valamelyik része ledöntése megoldható, akkor nálunk a helyzet a következő egy NEM kombi Skoda Octavia II esetén - kényelmesen az Olasz Alpokig:

 

- az egyes ülés ledöntése - 2 db országúti bicó nyereg és első kerék kiszerelésével, egymás mellé állítva + 4 személy és sok csomag, vagy

- a kettes ülés ledöntése - 3 db országúti bicó nyereg és első kerék kiszerelésével, egymás mellé állítva + 3 személy és sok csomag

 

A bicók a csomagtartóban lévő rögzítő szemekhez kötve spansettel, a vázakra szivacsos csőhély. Meg sem nyikkannak egész úton.

Előzmény: Giordano (227554)
Giordano Creative Commons License 2017.02.20 0 0 227554

Hello,

Milyen széles a csomagtér?

Köszönöm

JG

Előzmény: henngergely (227552)
henngergely Creative Commons License 2017.02.20 0 0 227553

2004-es Kellys Mobster 597mm, míg a Csepel Woodlands 29" 620 (615?)mm felsőcsövű. Mindkettő 19" vázméret. Plusz a nagyobb kerékhez hosszab láncvilla is jár. Szóval igen, lehet ekkora különbség.

Előzmény: Giordano (227551)
henngergely Creative Commons License 2017.02.20 0 0 227552

Focus1 kombink van. Egyszer vittünk hátul 3db 29" montit. 2 19" 1db 17" vázzal. A roló lekerült a padlóra, és csak a külsőről kellett levenni a váltót, kormányt is a tetőoszlop és az ajtó miatt. Kis szatyrok még befértek a résekbe de a nagy pakk a hátsó ülésen utazott. Így utaztunk négyen Répáshutáig és senki nem panaszkodott helyhiányra.

De hogy babakocsi, 1 29" monti rekeszelt csomagok + bőrönd utazik velünk, az alap. Néha jön utazóágy is.

 

Az Octavia infót köszi, akkor nem fogom erőltetni a cserét. Azt gondoltam a literekből, hogy abba már lapátolni lehet a bringákat.

Előzmény: Giordano (227551)
Giordano Creative Commons License 2017.02.19 0 0 227551

lementem kicsit méricskélni. Az octavia-ban a csomatér nagyrészt 101cm széles. Az ablakok vonalától lefelé egy darabon szélesebb, 109cm. Nekem mindkét váznál, ha a villára állítok egy merőlegest és mérek a hátsó papucsig, 100 és 102cm. Amikor bepróbáltam, akkor is úgy tűnt, ha leszedném a váltót, lehet beférne.

Viszont a haver tuti nem szedte le a váltókat, meg én sem akarom. Ezek szerint a focus 110cm körül kell legyen minimum (vagy kisebbek voltak azok a vázak, de azt nem gondolnám.)

ÜDV JG

Előzmény: Giordano (227550)
Giordano Creative Commons License 2017.02.19 0 0 227550

köszönöm!

Most már nem hagy nyugodni a dolog, kiderítem milyen széles a csomagtér a focusban. Asszem ez 2010-es lehetett.

ÜDV JG

Előzmény: halaloszto (227549)
halaloszto Creative Commons License 2017.02.19 0 0 227549

a régi fókusz valami spéci volt. nekem is volt, én nem montit tettem bele, hanem trekkinget. első kerék kivesz, nyereg kivesz. kormány az oldalablakkal parallel, az egyik markolat a háttámla felett kicsit az ottülő füle mellé előrelóg. így a villa van a sarokban. a trekking így kicsit átlósan maradt, de kettő befőrt és köré lehetett pakolni. a monti rövidebb, az jobban el kell férjen. 

 

azóta több autóm volt, de ilyen szuperül egybe sem fért el. az smax egy számmal nagyobb, és kb ugyanúgy fért el benne, a pug5008 is nagyobb, és abban kevésbé fért el. 

 

Vajk

Előzmény: Giordano (227547)
henngergely Creative Commons License 2017.02.19 0 1 227548

"egyáltalán nem olyan rossz a Maraton/Favorit"

Igen, végülis emberek milliói elvoltak 25 légzsák, ABS, ESP szervokormány és -fék nélkül. De 2017-et írunk, trices82 pedig biciklzni szeretne! Kevés pénzből, de a meglévő Favoritja nem kényelmes. Ha jól értettem. Átalakítani egy vagyon csak aranyáron, ha a binga értékét nézzük. Minimum kormány, fékkarok, bowdenezés, nyereg ami kell. Jó minőségű alkatrészekből kb. 20ezertől, plusz munkadíj.

Ha csak ezt a pénzt tenné fel egy "új", '90-es évek első felében gyártott CrMo vázas trekkingre, már sokkal jobb kedvvel indulna a nagyvilágnak. Tange csőszett, 200GS vagy Exage ezek ma már (még) szinte filérekért elérhető dolgok. Pozicionált váltás, kazettás agy, duplafalú felnik, esőben is jól fogó fékek, túlméretes koránycsapágy, ballonos gumik - én egy percig nem marasztalnám a Favorit mellett.  Természetesen arra is költhet hogy csinosítsa (kopó alkatrészek állapotát vásárlás előtt alaposan ellenőrizve), de azt a pénzt nem látom lyukas vödörbe öntött víznek.

Előzmény: h_g (227545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!