Keresés

Részletes keresés

henngergely Creative Commons License 2017.12.27 0 0 229015

Hogy is van az afro-amerkai és a gettó közötti szeret-nem szeret?

 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (229010)
bm613 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 229014

Akadunk még páran, bár ennyi év után a szenilitás már közelít :D

Előzmény: kivi (229009)
rinceWIND Creative Commons License 2017.12.27 0 0 229013

Eszembe sem jut Pelikán Jani idején törni a fejem, amikor 50 évesen jutok el arra a szintre, hogy 43 perc alatt érek fel Dobogókőre. A helyén kell kezelni mindent.

Előzmény: Holgery (229012)
Holgery Creative Commons License 2017.12.27 0 0 229012

He-he, de jó!!! 3. lennék a régi kivi féle listán. :)  Straváson persze 40-ben sem vagyok.  :(

Előzmény: rinceWIND (229011)
rinceWIND Creative Commons License 2017.12.27 0 0 229011

Ennek még a neve is KT 2.0 időfutam

 

https://www.strava.com/segments/8220619?filter=overall

Előzmény: Holgery (229007)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.12.26 0 0 229010

Lassan már azt is kérdezhetnéd, hogy rád emlékszik-e még valaki, úgy eltűntél! Pedig valamikor te voltál a listavezető a topikjómunkásemberek rangsorában. Már arra gondoltam egy ideje, hogy a Facebookon kérdezem meg, örökre leszámoltál-e a topikkal. :-D

Előzmény: kivi (229009)
kivi Creative Commons License 2017.12.26 0 0 229009

Jézusmária, van aki még emlékszik az időfutamokra? :-)

 

Boldog karajt mindenkinek!

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (229002)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2017.12.26 0 0 229008

Igen, csak a Strava-nál hiányzik a végéről olyan 1,3 km, s kb 13-15 m szintemelkedés.

 

Más. Tegnap mentem egy igazán hosszút a rekuval, 149-150 km-t. 135 km-ig minden tökély volt, aztán egy kátyú okozta defekt kicsit elrontotta a végéz.

 

Érdekes volt, hogy annyira eggyé tudtam válni az Encore-ral, hogy párszor arra riadtam, "Uramisten, nem kapcsoltam be a biztonsági övet!"

Előzmény: Holgery (229007)
Holgery Creative Commons License 2017.12.26 0 0 229007

Ennek nagyjából ez felel meg ugye?

Strava link

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (229000)
Butch Cassidy Creative Commons License 2017.12.26 0 1 229006

Hinyje... Azt hiszem, ezt az időt most már nem tudnám megismételni. Megyek, körbenézek az e-bike piacon. :))

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (229001)
pozsonyi hadjárat Creative Commons License 2017.12.24 0 0 229005

Sziasztok! Kellemes karácsonyt mindenkinek!

Egy kérdés: Lehet itt jövő nyárra társat keresni olaszországi (Stelvio- kör és a Sellarondára)?

Június 23.-án szombati napon lesz a Sellaronda

Szeretnék Corvarában illetve Bormioban megszállni. Közös költségek: (utazás, szállás)

E-mail: csik1029@freemail.hu

henngergely Creative Commons License 2017.12.23 0 0 229004

Most már tudok rajta nevetni. :)

Előzmény: H_G (228999)
cobranco Creative Commons License 2017.12.22 0 1 229003
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2017.12.22 -2 1 229002

Egész jól emlékeztem,  tudtál  te jobbat is országútival(közben találtam egy 2012. végi állapotot). S lám-lám a két szenior (ld fehér színeket) mégis csak te vagy a jobb, nem én:

 

 

 

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (229001)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2017.12.22 -2 0 229001

Még egy esélyt kérek:

 

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (229000)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2017.12.22 -1 1 229000

Hadd kívánjak már most boldog karácsonyt minden nringás fórumozónak, ajándékot csak Szezonak találtam ;-)

 

Előzmény: SzeZo (228977)
H_G Creative Commons License 2017.12.22 0 0 228999

És a 3 Wetter Taft, kitartott? :)

 

Előzmény: henngergely (228998)
henngergely Creative Commons License 2017.12.21 0 0 228998

2006. Buda (felhőszakadás), Szilvás (eső, 4 fok), Duna (itt "csak" felázott, sáros volt az erdő)

Előzmény: Pinyo (228997)
Pinyo Creative Commons License 2017.12.21 0 0 228997

2005 volt a saras Buda Maraton?

Előzmény: henngergely (228989)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.12.18 0 0 228996

El is ment, valahol Óbudavárnál, és csak Zegen sikerült megjavíttatni...

Előzmény: henngergely (228994)
Friczy Creative Commons License 2017.12.18 0 0 228995

Ahogy a vezeték is megsérülhet, ezt azért nem írtam, mert hasonló kockázatúnak tartom a bowden és a vezeték sérülését (ami persze egyszerűsítés). Az olaj felforrása viszont nem fenyegeti a bowdenes rendszert, a meleg fékpofával persze csökken a fékhatás, de nem szűnik meg teljesen. A felforrt olaj esetén viszont igen.

Előzmény: henngergely (228994)
henngergely Creative Commons License 2017.12.18 0 0 228994

A bowden elszakadhat, és persze ezzel el is megy a fékhatás.

Előzmény: Friczy (228993)
Friczy Creative Commons License 2017.12.18 0 0 228993

Valamint az, hogy nem forr fel az olaj, ha a fék nagyon felmelegszik (és persze ezzel el is megy a fékhatás). Jó, ez ritka, de létező veszély.

Előzmény: henngergely (228988)
SzeZo Creative Commons License 2017.12.18 0 1 228992

Ó, köszönöm, de ki tudnám próbálni otthon is, ha nagyon akarnám. Csemetém dh szörnyén ilyen van, igaz, csak a fékkarok többe kerülhettek, mint az egész bringám:-).

Előzmény: henngergely (228991)
henngergely Creative Commons License 2017.12.18 0 0 228991

Igen önbeálló ráadásul a könnyen járó fékkar sem nehezedik el, mert nincs elkoszolódó bowden.

Próbaképpen azt hiszem, tudok adni féket váltókart ha nem veszed tolakodásnak.

Előzmény: SzeZo (228990)
SzeZo Creative Commons License 2017.12.18 0 0 228990

Attól függően, hogy milyen volt a tél (mennyire ette a homokos latyak), kb. egy évet bírtak a 700 forintos fékpofák. Igaz, a felni is fogyott valamennyire.

Télen egyébként a tárcsafék erősen 'cicceg', ha latyakos részre tévedek és ez elég zavaró. Az is igaz, hogy már két hülye autóst tudtam hatékonyan kifékezni az éppen jól beállított tárcsafékkel. Ha az olajos tényleg önbeálló, lehet, elgondolkodom a változtatáson.

 

Ma reggel a legócskább fék is elég lett volna, mert olyan csúszósak voltak az utak, hogy a hátsó féket is csak nagyon megfontoltan mertem használni.

Előzmény: henngergely (228989)
henngergely Creative Commons License 2017.12.17 0 0 228989

V féknél milyen gyakran cserélted a betéteket?

A bowdenes tárcsafékről 2005-ben írtam meg, hogy ha fizetnek érte, sem akarok többé olyat használni. Akkor kivivel jókat vitáztunk, mert neki viszont bevált. Mikor nagyon felpörgött a hazai ciklokrossz versenyzés, a bikemag oldalon is megjelent egy cikk. Nálad is ugyanaz a helyzet, a V-féket egyszerűbb volt használni, és karbantartani. De ma már csak a nagyon alsó polcos vázak, villák hordanak magukon féktüskét- gondolj bele, a 26-os mtb már szinte csak gyerek kerékpárok között van.

Vannak már olyan bowdenes tárcsafékek, ahol egyszerre mozog a két fékbetét, de azok országúti fékkarral működnek jól.

Előzmény: SzeZo (228982)
henngergely Creative Commons License 2017.12.17 0 0 228988

És kb. ez az egyetlen előnye a hidraulikussal szemben.

Előzmény: hitman (228981)
Friczy Creative Commons License 2017.12.16 0 0 228987

Fujint vett a fiam, így maradt rám a Furai. Forgalomban meg másokkal együtt tekeréskor szerintem is jobbak a magasabb bringák, csak a Seiran már nekem túl magas volt. Kíváncsi leszek majd, ha elkészül a 24-es változata, az mennyivel lesz jobb az én magasságomhoz, de mindenképpen azt fogom eladni, amikor fekvőt vettem, az volt többek közt a szempont, hogy legyen 26-os mindkét kerék.

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (228986)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2017.12.15 0 0 228986

Amúgy a 2 éves hezitálás legelején az Ambringánál meglátott Challenge Fujin SL I (vagy II?) volt az első vágy, de olyat használtan sem láttam, meg rájöttem, hogy a high racer az én típusom.

Előzmény: Friczy (228978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!