Keresés

Részletes keresés

mtb Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180772

Köszönöm, Csempának és Tompusnak is! Az már igaz, hogy sík rész szinte nincs is benne. Plusz ráadásul többnyire meleg is van, úgyhogy a 4. kör sok esetben már kínszenvedés tud lenni. Most erről nem volt szó, kellemesen elfáradtam, semmi több. Azért arra kíváncsi lennék, hogy neked hogy menne ez a pálya, te jobban bírod az emelkedőket. Egyébként mi van veled, nem futsz mostanában?

Előzmény: Pinyo (180771)
Pinyo Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180771

Szép menet volt. Nem nagyon lehetett pihenni ezen a pályán.

Előzmény: mtb (180758)
9:3-at tippeltem Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180770

muszáj lesz hajnalban kelni, mert ez a meleg nem a barátom

Spenót Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180769

De én nem akarok lihegni. Csukott szájjal, mosolyogva akarok futni, mint amikor egy formás leányzó fut szembe velem és 10 lépésen keresztül nem veszek levegőt. :) 

Előzmény: Csempa (180768)
Csempa Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180768

Pár napja írtam, hogy én is lihegek már 125 bpm körül újabban.

Ezt részint a melegnek, részint pedig annak tudom be, hogy már egyértelműen jobb tempót futok ezen az intenzitáson is, mint hónapokkal ez előtt :)

Előzmény: Spenót (180766)
Spenót Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180767

Majd, ha újabb 1-2 másodpercet javít az idején. Addig nem. ;) 

Majd, ha hűvösebb lesz...

Előzmény: Mr Long (180765)
Spenót Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180766

Elvileg 8 órát bír egy töltéssel, ha minden be van kapcsolva. A GPS mintavételezést lehet 30/60 másodpercre is állítani szükség esetén. Nekem a 8 óra bőven elég lenne, nem tervezek ennél hosszabbakat sportolni. Amúgy valszeg lehet menet közben is tölteni, addig mérhet pántról perverzeknek. :) 

 

 

Ma nekem alig akart 140 fölé menni a pulzusom, ebbe a 180-ba bele is haltam volna. Jól nyomod!

Tényleg érdekes volt a reggeli futásom. 125-ös pulzusnál már lihegtem. Remélem, csak valami víruska és a csütörtöki résztávosra elmúlik. Egyébként 54 pontot kaptam. (amit természetesen már nem figyelek ;) )

Előzmény: Mr Long (180764)
Mr Long Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180765

Az lemaradt, hogy pompompás futás volt :P Csak előkerül a rejtett olvasó!

Előzmény: Mr Long (180764)
Mr Long Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180764

Nem félsz, hogy esetleg pontatlan és 1 ütéssel kicsúszol a celzónádból? :)

Jól néz ki, de ennek is kicsi az akkuja és gondolom nem tölthető a pulzusmérés miatt :(

 

Tegnap futottam 2x1400m-t 5 percesekben, 180-ig ment fel a pulzusom. Ez durva, fáraszt nagyon, nem igazán kényelmes k. melegben.

Előzmény: Spenót (180763)
Spenót Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180763

Az alvásfigyelés is alapulhat valami rossz, beragadt adaton. Simán lehet, hogy a szerveren ragadt be valami és ezért hiába csinálsz gyári visszaállítást, mert újra letölti a hülye adatot az órára.

Ha csinálsz egy új felhasználót, akkor ez a gond megszűnhet és konkrétan le tudod írni nekik, hogy a rendes prifiloddal vagy csak alvajáró.

 

Ha működik a dolog, akkor az új órára szánt összegnek elég, ha csak a felét utalod át nekem és abból veszek egy 430-ast. :) 

 

 

 

Előzmény: Csempa (180762)
Csempa Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180762

Tegnap újratelepítettem az iOS-es FlowApp-ot, és az esti szinkronizálás már jól lement.

Az sejtettem, hogy a szinkron gondot nem az óra hibája okozza, viszont az alvásfigyelés azóta is rossz (vagy alvajáró lettem).

Előzmény: Spenót (180759)
Csempa Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180761

Nagyon szép munka. Gratulálok!

Előzmény: mtb (180758)
Tompus999 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180760

Gratulálok, ez nagoyn szép menet!

Előzmény: mtb (180758)
Spenót Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180759

Kitaláltam valamit.

Mi lenne, ha regisztrálnál egy új, kamu usert a Polar oldalán és hozzákötnéd az órát. Ha hagyja, hogy az óra két usernél is dolgozzon, akkor kiderülhet, hogy valami adathiba okozza a bajokat vagy tényleg az órában makkant meg valami.

Habrá tudod bizonyítani, hogy adathiba, mert a másik userrel jól működik, akkor dombon van a tanya és a Polar talán segít helyrerakni. (Nekem segítőkésznek tűntek, amikor panaszkodtam)

Előzmény: Csempa (180736)
mtb Creative Commons License 2017.06.20 0 0 180758

Gratulálok, és kissé irigykedek is! Nagyon szeretek a soproni erdőkben futni, az elmúlt években mindig megfordultam arrafelé, egy jó barátom is lakik ott. Nekem közel 500 km-re van, így ezt most kihagytam.

De azért nem maradtam hétvégén verseny nélkül. Szombat reggel - bár nem terveztem előre -elmentem Miskolcra, hogy sokadik alkalommal lefussam a 25.Bükki Hegyi Maratont (a helyszíni nevezés itt még létezik). A 4 körös, anno Németh Csaba által kijelölt pálya nekem sose ment könnyen, a 43 km-hez ugyan mindössze 1400 méter szint tartozik, de nagyon le tudja nullázni az embert. Közben több záport is kaptunk, kicsit fel is ázott a talaj a végére. Itt általában 1 órát kapok a "nagyoktól", most is így alakult: 3:28-al nyerték, 4:30 lett az enyém. 

https://connect.garmin.com/modern/activity/1802455167

Előzmény: rrroka (180751)
rrroka Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180757

csak 220 km, de mivel a sima 85-ös visz oda, elég sok idő, érdemes előző nap lemenni, mert 9-kor volt a rajt. de akkor meg ugye már más árkategória... így hogy mi összekötöttük más mókákkal, meg ismerősnél pecóztunk tök jól kijöttünk.

Előzmény: Csempa (180755)
rrroka Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180756

mondjuk az nem lett volna baj, ha itt sem eldobálják a poharakat, de nem így volt, gondolom szedegették rendese. Tényleg, semmi kötelező cucc nem volt, de fura. :)

Előzmény: Mr Long (180752)
Csempa Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180755

Jó lehetett. Messze van, de talán majd jövőre...

(Az utolsó 10km-en én is mindig a leelőzötteket számolom, persze nekem kicsit több időm van rá a tempóm miatt :)

Előzmény: rrroka (180751)
Tompus999 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180754

Tetszik, jövöre betervezem! És gratulálok!

Előzmény: rrroka (180751)
Mr Long Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180753

Jo cuccnak tunik kulonben a verseny.

Előzmény: rrroka (180751)
Mr Long Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180752

Gondolom azert voltak felszereles nelkul, mert nem kellett telefon, szemelyi, meg minimum fel literes kulacs, vagy ivozsak es pohar, mint Csanya versenyein. Ezt vihetemmajd magammal a Borzsonybe is egy kis 8km-es futasra, amikor feluton van frissites. Aki kiszarad ennyi futas alatt, az meg is erdemli, vagy legyen felkeszult.

Előzmény: rrroka (180751)
rrroka Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180751

Sopron Trail beszámolóm, benne:
- fröccs, tátrateam kocsmatemplom
- olimpikon
- 26km@800+

 

Piszkosul jól futható pálya, jó szervezés, hibátlan jelölés, 10/10.

 

http://hosszutav.blog.hu/2017/06/19/sopron_trail_megdobbento_ez_szinte_vegig_lejto

Mr Long Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180750

Ohhh shit.... 5/6... azert csak talalt a rohadt strava konkurenciat. A cr-re meg akkora flaget nyomtam, hogy beszarik. Bringazas futasnak volt bejelolve, szoltak is emiatt masok a kommentekben.

Előzmény: Csempa (180749)
Csempa Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180749

Á, ilyenem már nekem is volt tavaly decemberben. El is dicsekedtem volna vele januárban, hogy az előző évben egy szegmensben csúcstartó voltam, de aztán még szilveszter előtt valaki megelőzött... :|

Előzmény: Mr Long (180748)
Mr Long Creative Commons License 2017.06.19 0 0 180748

Cool.

Van egy szegmens Stravan, ahol enyem a CR :D Most csináltam a szegmenst, de ezek szerint csak en stravazok az arra futok kozul felteve, hogy mas is fut arra...

budai10 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 180747

Elgondolkodtam a v800 de várok még vele.

Előzmény: Ati_66 (180745)
Csempa Creative Commons License 2017.06.18 0 0 180746

Akkor én is azt használom. Rendszeresen frissítem.

Azt hittem, hogy kihoztak egy másik app-ot, én meg valami régit és elhanyagoltat használok még mindig...

Előzmény: Mr Long (180742)
Ati_66 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 180745

Ha jól emlékszem nem V800-ad van.

 

Az az óra tud ennek a kiküszöbölésre jól használható okosságokat, amit simán csak feltöltött edzések adatai alapján egy webes alkalmazás sem tud nyújtani.

 

Zergének ez a véleménye az óra ilyen irányú képességeiről:

 

"Ortosztatikus teszt. Ezt régebben a POLAR OWN Optimizer tesztnek hívta. A teszt 2x4 perces reggeli nyugalmi teszt. a Teszt 9 féle állapotot tud kimutatni. Bár az eddig megszokott óra OwnOptimizer kódok helyett minden eredményt csak a számítógépen láthatunk :-(  Aluledzett, optimális edzettség, azonnali 1 nap pihenés, túl egysíkú nem intenzív edzések, paraszimpatikus túledzettség, stb. Ha eszerint edzünk, pihenünk, akkor olyan optimális terhelést tudunk adni magunknak, hogy éves szinten 7-8%-al tudunk optimálisabban edzeni, mint egy szuper jó edzés tervel."(forrás http://zerge.info/catalogue_item/polar-v800-gps-blue-red-DOBOZN/tests)

 

 

Ebben olvashatod a funkciók leírását: https://support.polar.com/e_manuals/V800/Polar_V800_user_manual_Magyar/manual.pdf

 

64. oldalon A REGENERÁLÓDÁSI ÁLLAPOT A 24/7 AKTIVITÁS ALAPJÁN

és a hivatkozott ORTOSZTATIKUS TESZT a 76.  oldalon.

 

Ha nem akarsz V800-ra költeni az RS800 vagy RS800cx OwnOptimizer tesztje is használható szerintem. Szintén 9 állapotot különböztet meg, feltehetően az algoritmusait már finomították a V800 hoz.

A használatijában le is írták részletesen ezeket az állapotokat , mert ez az óra csak a számkódot írja ki a 49. oldalon olvashatod őket:

 

http://support.polar.com/e_manuals/RS800CX/Polar_RS800CX_user_manual_Magyar/manual.pdf

 

 

Egy ilyen óra a képességeihez képest már "fillérekért" 15-30 ezer Ft-ért megvásárolható attól függően milyen kiegészítő érzékelők vannak a csomagjában. Egy esztétikusan kiváló állapotban lévő használt órával szerintem nincs nagy rizikó, csak a beázástól kell esetleg óvni.(én sem megyek vele vízbe) 

Amikor egy ideje csak alacsony intenzitáson edzettem, jelezte is, :

Stagnant State (5)
Pulzusszáma még mindig normál szinten van, és ez már hosszabb ideje így van. Az eredmény azt
mutatja, hogy edzése nem volt elég intenzív ahhoz, hogy optimálisan fejlődhessen. Kondíciójának
hatékony fejlesztéséhez intenzívebb vagy hosszabb edzéseket kelleni iktatnia a programjába.

 

Előzmény: budai10 (180744)
budai10 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 180744

A regenerálódás 3 dologtól fűgg attól,hogy milyen edzettségi állapotban van az ember, mennyit és milyen minősségben alszik, pótolta e kellően a szénhidrátot + mennyire stresszes az élete és milyen munkát végez.Ezeket mind figyelembe venni nem tudja.

Azt csinálom, hogy túltolom túledzettségbe utána meg edzések kimaradoznak míg helyre nem jövök.Ezen akarok változtatni.

Előzmény: Ati_66 (180743)
Ati_66 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 180743

Ha a program komolyan foglalkozna a benne elérhető adataimmal, akkor a generált edzéstervében nem számolna 50-70% intenzitású könnyű 20 km-es edzés idejére bemelegítéssel levezetéssel 5 min/km átlag alapján időtartamot.

Nyilván ha már pirosban van én sem egyéni csúcsot akarok elérni ezért is tervezetem csak 70%-os edzést.

Mellesleg csalok :-).

70% átlagú 1,5 órás edzés nálam is csak gyaloglással jönne össze, de én ma egy könnyűt bringáztam. Futva én is elég ramatyul éreztem volna magam.

 

1:27 lett 71% átlag HR. Alig változtat a görbe lefutásán, ugyan úgy a 2. napon ér majd a sárga területre:

 

Előzmény: budai10 (180740)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!