Keresés

Részletes keresés

baki gabi Creative Commons License 2008.10.14 0 0 399
JA bocsi nyman csak még annyit hogy a munka típusa takarítás pl:szállodákba vagy házaknál ilyesmi de ha más is lenne amit könnyen megtanulok az is jo lenn
baki gabi Creative Commons License 2008.10.14 0 0 398
Szia Nyman !Köszi hogy ezt irtad de én még csak most léptem bele ebbe a az indapass forum és még alig tudom kezelni.A segítséget ugy értettem hogy aki kint volt vagy kint van az tudja hogy müködiknek ezek a dolgok én csak most határoztam el magam hogy Ausztriába szeretnék egy jobb élet reményében kint élni dolgozni tanulni de nem tudom hogy kezdjek hozzá német nyelvet értem mert itthon középfokú vizsgát kell tenni belőle majd érettségin azzal talán nincs gond de hogy fogjak bele milyen állásközvetítővel hogy vegyem fel a kapcsolatott vagy hogy tudnám megoldani hogy azért az iskolát se kelljen abbbahagyni és ott folytatni .ez az én bajom én csak kezdő vagyok nem tom azt megtenni hogy fogom magam azt kimegyek és összevissza kobászolok pl.:Bécsbe állásért így nekem ez nem megy az a baj meg egyedül azt sem tudhatom kiben bizhatok meg és kiben nem
nyman Creative Commons License 2008.10.13 0 0 397
Pontosan milyen munkat?

Gondolom, hogyha beszeled a nyelvet, kimesz es korulnezel

(lenne egy csomo gondolatom, de most tenyleg, van ertelme leirni?, javaslom olvasd vissza a hozzaszolasaimat es mar ezeket nagyreszt leirtam)
Előzmény: baki gabi (396)
baki gabi Creative Commons License 2008.10.13 0 0 396
Sziasztok!szeretném ha valaki tudna válaszolni nekem vagy segíteni hogy tudok Ausztriába munkát találni ugy hogy ne verjenek át és persze gogy a tanulmányaimat tudjam folytatni aki tud segíteni az irjon nekem légyszíves előre is köszönöm
Gal Da Pelso Creative Commons License 2008.10.13 0 0 395

Eladó ANGOL nyelvleckék!

Ha külföldi munkavállalásra készül.

Számítógépen olvasható, kinyomtatható, MP3 lejátszóval tanulható, átfogó komoly oktatási csomag.

Könnyü, szórakoztató. Kezdőknek kiváló!