Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyok2 Creative Commons License 2018.02.27 0 1 221704

A "nem tetszik" enyhe kifejezés :D

Előzmény: _c_ (221703)
_c_ Creative Commons License 2018.02.27 0 0 221703

Autótörténeti ritkaság. Valamelyik pénzes gyűjtő biztos meg fogja venni.

Nekem nem tetszik.

Előzmény: Gyok2 (221702)
Gyok2 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 221702
e30nick Creative Commons License 2018.02.21 0 1 221701

Tisztazni kellene, hogy milyen injektorok vannak rajta? Hatha az volt a "tuning", hogy megkapta a 25i nagyobb befecskendezoit is. Nezd meg a legtomegmerot is cikkszam alapjan, hogy az 20 vagy 25i! A 6 hengeres motorokkal nem vagyok annyira kepben, de a motronic ugyanaz rajta, mint az M40-en. Ha az injektor/lmm is 25i, akkor a szabalyzas meg akar egesz vallalhatoan is mukodhet.

Előzmény: Maty. (221700)
Maty. Creative Commons License 2018.02.20 0 0 221700

Szia, látszik a csavarokon, füleken, hogy sosem volt szétszedve, szerintem fölösleges lenne. Lehet valamelyik előd ettől várt + lóerőket...

Sajnos jól látod 10 éve bután jár, legalábbis alapjáraton, hát ez van, volt hogy zöldfülűként kérdeztem szakit (nem fórumos), hogy így jó-e és az volt a válasz, hogy igen. Később a befecskendezőszelepek hibájára gyanakodtam. De jött ment, hidegen pöccre indult mindig, az országúti fogyasztás sem volt horror, a téli városi mondjuk igen...

Nemrég kivonattam az autót a forgalomból olyan súlyos a helyzet, teljes szétszedés, korábban "lakatos szakember" által végzett "javítások" miatt, amik csak ártottak. Nem is teszek fel képet, olyan szomorú a látvány. De a lényeg, hogy most van lehetőség ezt is rendbe tenni.

Tudsz segíteni, hogy pontosan milyen vezérlőt keressek hozzá? ETK 2 félét hoz. És jól jönne a megfelelő Bosch szám is.

-Maty.

Előzmény: e30nick (221698)
mica-r Creative Commons License 2018.02.19 0 1 221699

Bosch szám szerint 325i 87-es évjárattól

Előzmény: e30nick (221698)
e30nick Creative Commons License 2018.02.19 0 0 221698

Nem, ez annak lesz a szama, amit gyarilag a dobozba raktak. Azota mar lehet, hogy kicsereltek. Nekem az a gyanus, hogy ra van irva filccel, hogy e34 525i, ami az e30 320-hoz sehogy sem stimmel. Nem azt mondom, hogy el sem kellene indulnia, de azert 10 avalatt sztem feltunt volna, hogy butan jar. Azt tippelem, hogy szoftvercsere volt abban a vezerloben.

Előzmény: Maty. (221690)
Maty. Creative Commons License 2018.02.19 0 0 221697

Szia, a krómozás nehéz ügy, én krómoztattam motorkerékpár alkatrészeket Bp.-en (címre nem emlékszem), 2 éven belül dobta le magáról minden az egyébként igen drága bevonatot. Tudomásom szerint a fő probléma, hogy környezetvédelmi és gazdaságossági okok miatt nem rezeznek alá, így nem is lehet tartós. Én veterán motorkerékpárosokat kérdeznék a helyedben, pl. http://pannoniamgtsz.hu, náluk ez napi probléma, lehet tudnak ajánlani valakit aki korrektül dolgozik. Fehér horgonyzást csinálnak itt Esztergomban is, 20 kerékcsavar 5000,-Ft volt kéz alatt, szerintem drága és szr :D

-M.

Előzmény: pyf (221693)
petrolhead Creative Commons License 2018.02.19 0 0 221696

es megis mit kerdeznel tole?
hogy tud-e aludni ejjelenkent meg ilyenek? :D

Előzmény: Andriska318is (221694)
mr.Szonda Creative Commons License 2018.02.19 0 0 221695

Horgany és galván témában én őket ajánlom. Egyébe felületi bevonatot viszont ők nem tudnak.
http://www.ujszaszigalvan.hu/

Előzmény: pyf (221693)
Andriska318is Creative Commons License 2018.02.19 0 0 221694

Van valakinek üvegszálas spoiler stb az autóján?  lenne pár kérdésem.

pyf Creative Commons License 2018.02.16 0 0 221693

Urak, tudnátok ajánlani egy helyet, ahol horganyzást, nikkelezést, esetleg krómozást (nem műanyagra) csinálnak, jó minőségben? Lehetőleg Budapesten, vagy a nyugati agglomerációban?

Köszi

petrolhead Creative Commons License 2018.02.16 0 0 221692

 

mica-r Creative Commons License 2018.02.14 0 0 221691

Még tovább bontsd, mint ahogy írták.

Ez 325i ecu a Bosch szám szerint.

Előzmény: Maty. (221690)
Maty. Creative Commons License 2018.02.14 0 0 221690

Helló! Kivettem, íme:

Ha jól értem a második sor a szoftver száma: 26RT2923,

 

keresgéltem a neten de nem vagyok biztos a dolgomban....

 

-Matyi

Előzmény: e30nick (221689)
e30nick Creative Commons License 2018.02.12 0 1 221689

Az nem jelent semmit, hogy a dobozra mi van rairva filctollal. A vezerlok egyformak. Van benne egy eprom, abban van a program. Bontsd ki, nezd meg azon a matricat! Az alapjan ki tudod guglizni, hogy mi van benne, aztan raerunk utana agyalni, hogy mi legyen vele.

Előzmény: Maty. (221688)
Maty. Creative Commons License 2018.02.09 0 0 221688

További problémáim is vannak, amiben nagyon jól jönne tanács és segítség,

 

Mint kiderült az autóban nem a gyári motorvezérlő van,

 

egy '91 Touringról van szó, M20B20, katalizátor nélküli, motorszám: 206KA26354748

 

A benne lévő vezérlő ez:

 

 

 

Ez cserélendő, B20-éra, ha jót akarok magamnak? Lassan 10 éve így használom az autót de nem tudom, hogy jó-e ez így, nem ültem másik B20-ba soha. HA cserélni kéne akkor pontosan milyen vezérlőt keressek?

 

 

Valamint keresek M20B20 hoz ép hűtőkeretet is, nem klímás, sajnos az enyém sérült.

 

 

Üdv

 

Maty. Creative Commons License 2018.02.09 0 0 221687

Sziasztok, Andriska318is-hez hasonlóan nekem is szükségem lenne lámpa alkatrészre.

 

Konkrétan egy jobb oldali Bosch (R) lámpakeret kellene, ez a szám olvasható rajta: 1305544103, sajnos az enyém törött.

 

Ha esetleg valakinek van ilyen cucc, sallangok nélkül, kérem jelezze.

 

 

-Maty.

Andriska318is Creative Commons License 2018.02.08 0 0 221686
Előzmény: mr.Szonda (221685)
mr.Szonda Creative Commons License 2018.02.08 0 0 221685

Nekem és Dexter barátomnak a VIN kód alapján 92 fokosat hozott.
Amúgy szeretem forgatni.
Milyen ventillátor szabályzót vettél? Érdekelne. És visszatérő víz hőmérsékletre szabályzol ugye?

Előzmény: Andriska318is (221684)
Andriska318is Creative Commons License 2018.02.08 0 0 221684

A 92 fokos termosztáttal a tűzfalnál lesz vagy 95-100fokos a vized főleg ha nem forgatod szét a motort. A gyárija 88fokos amúgy az S54 ben van 80 fokos. 

 

 

Előzmény: mr.Szonda (221682)
petrolhead Creative Commons License 2018.02.08 0 0 221683

M42-hoz legutobb en is Dolzot vettem es az femlapatos volt + az altalanos tapasztalatok mindenfele jok a markaval.
de ez nem zarja ki, hogy az M52-hoz muanyaglapatos kivitelt gyart, bar furcsa.

Előzmény: mr.Szonda (221681)
mr.Szonda Creative Commons License 2018.02.07 0 0 221682

Azért 92 fokos lett a termosztát, mert a gyári 28i-n is ennyi. Jobb a termikus hatásfok, ha normális módon használom. Ha meg ütöm neki, úgy is mindegy, szerintem. A 80 fokos termosztát is nyitva lesz az első kanyar után, meg a 92 fokos is... A toló ventilátor meg ilyenkor mindig teli fokozaton megy nekem.

Előzmény: Andriska318is (221670)
mr.Szonda Creative Commons License 2018.02.07 0 0 221681

Már nem emlékszem rá, kívülről meg sajnos nem beazonosítható. Kár, mert messziről javaslom elkerülni. Lentebb azt írtam hogy DOLZ, de csak tipp már.

Így ez rejtély marad. Üvegszálas erősítésű műanyagból volt a lapátja.

Előzmény: pyf (221680)
pyf Creative Commons License 2018.02.07 0 0 221680

Ez igen! Milyen márka?

Előzmény: mr.Szonda (221679)
mr.Szonda Creative Commons License 2018.02.07 0 0 221679

Naigen....

Hurrá örülünk Vincent!

Előzmény: mr.Szonda (221677)
mr.Szonda Creative Commons License 2018.02.07 0 1 221678

Szép teljesítmény, gratulálok!


Nekem is nagy vágyam lenne eljutni az enyémmel külföldre, de nagyon tartok tőle, pedig szeptemberben tervezünk autóval menni Münchenbe is, a BMW múzeumba. Nagy élmény lenne oda E30-al menni és lőni pár képet. De engem szerintem már a határon főbe lőnének.... :( Ugyhogy marad a családi autó.

Előzmény: e30nick (221676)
mr.Szonda Creative Commons License 2018.02.07 0 0 221677

Kicsit morbid, de nagyon szurkolok annak, hogy valami baja legyen, mert ha egyben találom és minden frankó vele, akkor tényleg nemtudom mi az @nyám tyúkja van melegedés terén...
Mostanság rájárt a rúd rendesen a kocsira, költöttem rá szépen. Erre ez a hála... Megy is bele a gázolajos rongy a tankbeöntő nyílásba, ha nem javul meg! :D :D

Előzmény: e30nick (221675)
e30nick Creative Commons License 2018.02.06 0 2 221676

Voltam sielni mult heten az E30-cal. A szallasunkhoz egy kb 50 meter szintkulonbsegu ut ment fel, amin kettesben kenyelmesen felment az auto. Egyik este elmentem a gyerekkel uszodaba es amig bent voltunk, kb 2 ora alatt leesett 10 centi ho. Az emlitett uton ugy sikerult felmenni (nekifutas kizarva, az eljen van egy derekszogu kanyar), hogy kettesben, "allo helyzetben" mentem kb 30-40-nel, az auto enyhen keresztbeallva meg tolta fel magat szep lassan a hegyre. Dolgozott a sperr rendesen. Rajtam meg vegig a halalpara volt, mert egy autonyi szeles volt az ut, jobbrol-balrol kerites es tudtam, hogy ha megallok, akkor 0 eselyem van megfordulni, viszont tuti telibeverem a kocsi seggevel a keritest. Lenyeg a lenyeg, hibatlanul felertunk (az ut vege elott, az emelkedo tetejen megegy 90 fokos kanyar csak, hogy vidam legyen az elet). Amugy az auton zsir uj 4 evszakos gumik vannak, annak is megvan az oka. A degeneralt osztrakok jobban tudjak meddig jo a teligumi, mint a gyartok. 4mm alatt buntetnek, ha esetleg balesetet okozol akkor igen durvan. Emiatt a 3.5mm-es telugumijaimat kenytelen voltam lecserelni, pedig ez volt az utolso sieles, amit ezzel az autoval terveztem. A nyari gumijaim mar igen kozel vannak a kopasjelzohoz, raadasul az egyiket szetcsaptam tavaly, igy olyan is kellne. Mivel mar eleg keveset jarok az autoval a logikus dontes most a 4 evszakos volt. Azt kell mondjam, hogy pozitivan csalodtam. Teszteltem hoban, esoben es nem eretem hatranyt a telihez kepest. Kivancsi leszek nyaron hogy birja majd a 40 fokot. Egyetlen negativum, hogy eleg zajos.

 

e30nick Creative Commons License 2018.02.06 0 0 221675

En M40-be raktam nemregen es ugy emlekszem ontvenylapatos volt. Persze lehet, hogy mas tipus. En eloszor kiszednem, ami benne van es megneznem mit mutat. Volt mar itt kb egy evtizede olyan sztori, hogy valakinek gyakorlatilag feloldodott a lapat es amiatt nem szallitott eleget.

Előzmény: mr.Szonda (221674)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!