186 kg-os férfi kér segítséget fogyásához, kerékpár megerősítéssel. Én nem értek hozzá, de gondolom 2-3 ügyes garázs-barkács ember meg tud erősíteni egy vázat...talán motor kerékkel. Szerintetek kivitelezhető? Esteleg más ötlet?
Nekem a decathlonos Zefal műhelypumpám van. Egyszer adtam kölcsön a szomszédnak, eltörte a fejét. Elszaladtam a bringaboltba és simán tettek rá másik fejet, tömlő nélkül.
"Elérhető közelségbe került a 11-es út szentendrei szakaszán lévő merci táblák levétele. Az alábbi cikkből kiderül, hogy a szentendrei önkormányzat is folyamatosan tárgyal a Magyar Közút Zrt.-vel annak érdekében, hogy minél előbb kerékpározhatóvá váljon az említett útszakasz. Nagyon reméljük, hogy most már tényleg nem kell sokat várni arra, hogy hosszú idő után a kerékpárosok is legálisan használhassák ezt a számukra is nagyon fontos útvonalat."
M ismét a 44-es út felé vitt a szél. és meglepetve konstatáltam, hogy Kecskeméttől Tiszaugig már csak 5 km hiányzik a bringasztrádából. (Szentkirályi útelágazás - Nyárlőrinc vasútállomás között nincs még készen) Végre egy értelmes bringaút építés.
Volt is rajta forgalom rendesen. :-)
Végre-valahára, Kecskemét - Városföld között is nekiláttak az építkezésnek. Rengetegen járnak az autógyárba bicajjal .
Létezik műhelypumpához olyan szelep, ami 'clever valve', prestára és autószelepre is csak rárakod, ráhúzod, és hajrá. Én is ilyet vettem a Bringabutikban fél éve, tökéletesen működik.
Egyébként tudsz venni 1000Ft alatt új fejet, akár olyat is, ami kétféle szelephez jó. Ennek ellenére szerintem az átalakító még mindig a legjobb megoldás, ha már van egy jól működő AV-s pumpád. Átalakítóval például nem lehet elgörbíteni a presta szelep tetejét, míg pumpával (főleg kevésbé rutinos kezekben) elég könnyen el szokott görbülni, majd törni.
Azzal akkor nem lesz gond, mert 34T a maximális amit kezelni tud. Mutasd meg egy szerelőnek, valószínű hogy be fogja tudni állítani, vagy észre fogja venni, hogy mégis van valami hiba, ami miatt te nem tudtad jól beállítani.
Azzal kezdted a sztorit még a hét elején, hogy a váltód elviszi a 34 fogat. Ha ez tényleg így van, tehát tényleg olyan váltód van ami jó a 34 foghoz, akkor nem lehet vele probléma, csak jól kell beálíltani.
Sokat segítene, ha a váltóról le tudnád olvasni a pontos típust: RD-M5xx.
Viszont: tuti kompatibilis ez a cucc? Az eleje ez az integrált Deore hajtómű (22-32-44), meg egy ősrégi XT első váltó. Talán 15 éves is megvan, de lehet, hogy már nagykorú. Igaz, alul se és felül se ér bele a láncba, ha nem váltok keresztbe. (olyat meg csak felszólításra csinálok. Vagyis fogok csinálni).
Hátul 2006-os Deore hátsó váltó és egy 11-34-es Sram sor. Shimano HG53 lánc. Talán 2009-es Deore váltókarok (bár ezekkel nem hiszem, hogy gond lenne, mert nagyon szépen váltanak). Csak ez a fránya hátsó váltó ér bele a fogsorba...
Szóval együtt kéne nekik működniük, ha nekem nem sikerül megjavítani, de megkapja egy ügyes szerelő?
igen, elől legkisebb, hátul legnagyobb (hegymenet:) fokozatban áll. Azért ezt fényképeztem, mert ilyenkor darál. Megpróbálom majd azt a keresztbeváltást is és lefényképezem.
Megpróbálom holnap, ma családilag távol vagyunk a bicajoktól. Holnap viszont családi bicajozást terveznek helyettem a lányok, úgyhogy megtámadom szegény B-akármilyen csavart majd egy csavarhúzóval:)