Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vlad19 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 16877

Köszi a gyors választ. Akkor ezek szerint kuplungkapcsoló meg társai jól emlékeztem hogy a helyükön vannak ennél a motornál?

Tanítani OP-COM-al vagy Tech2vel nem is kell?

Előzmény: MBman (16876)
AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2012.04.11 0 0 16876

Ha ki van építve a tempomat kapcsoló csatlakozója a kormánynál, akkor nagyon egyszerű, be kell szerezni tempomatos index kapcsolót, be kell szerelni, és működik.

Ha nincs kiépítve a csatlakozó, akkor kicsit bonyolultabb. El kell vezetni a tempomat kapcsoló 4 vezetéke közül 3-at az ECU-hoz, kapcsolási rajz alapján, plusz a negyediket +12V-ra kötni.

Előzmény: Vlad19 (16874)
Skulled Creative Commons License 2012.04.11 0 0 16875

Rá próbálok amit leírtál! Nagyon szépen köszönöm a segítséged!

Előzmény: sanyivezer (16873)
Vlad19 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 16874

Üdv Mindenkinek!

 

Kellene egy kis segítség: X20DTH motoros 1998as B Vekibe mennyire bonyolult a tempomat beépítése? Régebben olvastam itt olyat, hogy a dízeleknél gyárilag kivan építve a kuplungpedálnál illetve a fékpedálnál a tempomathoz tartozó kapcsoló. Úgyhogy csak rá be kell rakni az indexkart és aktiválni a tempomatot.

Tényleg így van ez?

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv,
Laci

sanyivezer Creative Commons License 2012.04.11 0 0 16873

Egy adagoló ennyitől nem szokot be állni. Meg kellene nézni az elektomos csatlakozásokat.És lekel légteleniteni  dekettö nyomo csövet tágicsfel és addig csináld mig nem jön a gázolaj.

Előzmény: Skulled (16872)
Skulled Creative Commons License 2012.04.11 0 0 16872

Azt elfelejtettem írni hogy mi előtt be húztuk a szerelőhöz le vettük a gázolaj szűrőt és olyan nem lehet benne hogy mondjuk lelevegősödött a rendszer és azért írja ki hibának a számítógép az adagolót? Mert amikor rádugták gépre alig csavartattott kettőt és már be is dobta hogy befecskendező szivattyú meghibásodot!

Előzmény: MBman (16868)
szalaiistvan Creative Commons License 2012.04.11 0 0 16871

Szia,

Nagyon köszönöm az infót, és főleg ezt a nagyon jó leírást, kb 10 évig praktizáltam mint autóvillamossági műszerész, viszont ezt az ipart kb szintén 10 éve nem űzöm, kellemes nosztalgiázás lesz asszem hétvégén az ABS el :)

Előzmény: hil (16857)
MBman Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16870

Bocsi, rosszul írtam. a cső átmérője 20-as, amire rámegy. Erre 19-es belső átmérőjű "O"-gyűrű kell. Vastagság pedig 2,5-2,6 vagy 3 mm, amilyen van.

Előzmény: BoFe24 (16866)
Dózerbike Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16869

Ajtókon nekem a bal első alján van egy nagyon kicsi rozsda kezdemény, majd lejavítom,kiüregelem az egész kocsit.  Metált még sosem fújtam, itt lesz az ideje elkezdeni. Na meg az alját akarom lekezelni, csak időm lenne végre már!Meg a festék ne lenne ilyen kva drága!

 

Tud valaki olcsó üregelő cuccot?

Előzmény: Törölt nick (16863)
MBman Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16868

Ilyen nagy értékű cuccnál mindig azt kell mérlegelni, hogy a bontott biztosan jó-e. Ha egy pici kétség is felmerül, hogy nem, akkor a felújítást kell választani. Ha veszel egy bontottat, amit pár ezer km után fel kell újítani, az nagyon nagy szívás. Kiadsz a bontottért rengeteg pénzt, azt beszerelik neked, majd utánna újra kezdődik elölről az egész rémálom. Nem játék. Azért ez nem egy ajtókilincs, ami ha nem jó veszel másikat, és fél óra alatt kicseréled.

 

A felújításnál meg arra figyelj, hogyha az elektronika döglött meg, a mechanikus részeket, előtöltés szabályzó kis dugattyút akkor is nézzék meg, mert általában azt is előbb utóbb javítani kell. Ezeknél vagy az elektronika döglik meg, vagy az előtöltés szabályzó. Mikor melyik bírja tovább. Szóval az is nagy cumi, ha kicserélik / javítják a panelt, pár 10 ezer km múlva pedig kezdi elölről a check engine lámpa dobásokat, rángat, egyenetlen az alapjárat, letilt és hozzá hasonló dolgok.

Előzmény: Skulled (16861)
MBman Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16867

Arra figyelj, mikor vásárolsz, hogy hőállót kérjél. Van többféle anyagból, egyik a klímagázt bírja, a másik az olajat, harmadik a forró vizet, stb.

Előzmény: BoFe24 (16866)
AAAAAAAAAAAAAAA
BoFe24 Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16866

Köszi szépen! Enyém már kockás, lehet azért is eresztett.. :)

Előzmény: MBman (16862)
MBman Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16865

Semmi sem tart örökké...

Told be a járgányt egy diesel szakszervizbe, ahol szakszerűen felújítják neked az adagolót, beállítják, beszerelik, garanciával. Készítsd hozzá a pénztzárcát is, mert kb 200 e Ft környékén fogsz fizetni érte.

Előzmény: Skulled (16861)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16864

Ugyan nekem nem dízelem van, de mivel már egy ideje olvasgatom ezt a topikot, így azt kell mondjam valószínű a számítógép nem téved... :(

Majd jönnek nálam jártasabb emberek is a dízel témában, de valószínű ők is azt fogják mondani, hogy sajnos kuka lett az adagoló.

Nem is olyan régen hasonló problémával írtak ide. Ha jól emlékszem ugyanilyen motorról volt szó.

Sajnos az olvasottak alapján azt feltételezem, hogy ezek az adagolók nem húzzák sokáig. :(

Előzmény: Skulled (16861)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16863

Én azért gondolkodnék a helyedben a javításon.

Egy ajtó tök üresen is kb. 12-15 ezer jó magyar forintba kerül.

Úgysem kell az egész ajtót telibe fújni... Elég a díszléc alatt és akkor még nem is annyira látványos. (ott úgyis mindig összedobálja magát mocsokkal. :))) )

Vannak már nagyon jó cuccok amivel le lehet kezelni a rozsdásodást a csiszolás után. (persze ha nem kell lemezelni)

Én is hasonló cipőben járok... Annyi könnyítés van az anyagiakban, hogy az enyém nem metálfényű. :)

1400 Ft egy deci festék hozzá. :)))

De részemről maradok a csiszolás, kezelés, némi gittelés, csiszolás, alapozás, festés kombónál.

20-25 ezret spórolok vele.

Egyébként meg az, hogy pont olyan színt találj... Hát... Én pont ma voltam "bontókörúton".

Nem jól állnak Vectra fronton.

Vagy nagyon jó autó, vagy keveset törnek össze. :)))

Előzmény: Rolika88 (16860)
MBman Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16862

20 x 2,62

Előzmény: BoFe24 (16859)
Skulled Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16861

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van egy Opel Vectra B 2.0 DTH (X20DTH)-m! A következő történt: Tolatásnál kicsit nagyobb bukkanó volt és lefulladt ezután be nem indult tekertetésre! Hívtam segítséget a haza vontatásra próbáltuk behúzni ám be is indult de alapjáraton nagyon össze vissza járt és a gázpedált sem érzékelte aztán haza vontattuk majd másnap behúztuk egy szerelőhöz ahol rádugták számítógépre és ki lökte hogy befecskendező szivattyú meghibásodott erre a szerelő mondta hogy a felújított 170000ft bár lehet venni bontottat is olcsóbban de azt csak szerencse kérdése hogy meddig bírja! Előtte míg jó volt semmi jele nem volt annak hogy az adagoló "haldoklana" mert jól húzott sőt még nagyon is és semmi  probléma nem volt vele mindeddig!Az lenne a kérdésem hogy valakinek valamilyen tapasztalata hogy járt már e így és hogy most akkor mit tegyek cseréljünk adagolót vagy mi a teendő ?? Mert számomra felfoghatatlan hogy egyik percről a másikra csak így behaljon!:/ Köszönöm szépen előre is! 

Rolika88 Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16860

Valaki tudna szerezni nekem B Veki ajtókat bontottan?? Sajnos az én ajtóim sarkai rohadnak és nem csak a sarka, hanem alul élben is... nem látom értelmét javítatni, mármint kicsiszolni, és festetni mert ki tudja mennyit bír ki, fölösleges pénzkidobás. Le kellene cserélnem az ajtókat, a legjobb lenne ha színbe passzolót tudna valaki sötétmetál kék Z 20H színkódú.

 

Előre is köszönöm!

BoFe24 Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16859
Hali! Nem tudja valaki, hogy a futoradiator csoveire mekkora gumigyuru kell?
flenfer Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16858

Vedd le az akkusarut, és mikor visszarakod figyeld mekkorát szikrázik. Ha van risztód, lehet hogy megszólal. Ha csak minimális, az ok. Vagy leveszed az akkusaru "+"ot, és közé raksz egy ampermérőt. Ha minden le van kapcsolva, egy pár másodperc után le kell neki menni kb 0.1A -ra. Ha több ampert mutat, akkor végig kell nézned minden fogyasztót.  De az is igaz, hogy hiába új az akksi, lehet zárlatos.

Előzmény: Riko24 (16853)
hil Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16857

Szia!

   Én már javítottam kb 18 db-ot és sikerült. (mellesleg a leírás tőlem származik) Nem kell steril környezet.  Az elektronika házának szétszedésekor nagyon vigyázz, nehogy elfaragd az áramkört! Azok a valamik a tekercsek, amik a szelepeket működtetik.

Előzmény: szalaiistvan (16855)
AAAAAAAAAAAAAAA
Dózerbike Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16856

Esetleg nem lehet olyan, hogy a töltéssel van valami gond?

Előzmény: Riko24 (16853)
szalaiistvan Creative Commons License 2012.04.10 0 0 16855

Sziasztok,

Akár egy működő , de hibás , nem bekapcsolt riasztó is le tudja szívni az akksit, apám kadettje is így járt annó.

Nekem is volna két kérdésem, hátsó futómű javítás, ha a legrosszabb eset áll fent és az összes szilentet gömbfejet cserélni kell, az kb mennyi munkadíjjal anyaggal kb, úgy viszonyításképp? A másik, valahol a neten van egy nagyon részletes doksit ABS elektronika javításról, meg is van, leszedtem, azt szeretném kérdezni, ez alapján javított e már valaki ilyet? Van egy kép ahol látszik a leszedett szelepház vagymi, elektronika nélkül, ott amik vannak furatok, azokban mi van? mennyire kell ennek steril környezet? :)

Köszönöm

Üdv:szala

MBman Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16854
Lehet benne akarmilyen markas uj akksi, ha valami fogyaszto kitartoan szivja le, le fog merulni,
Meg kell keresni, mi szivja le, es kijavitani.
Előzmény: Riko24 (16853)
Riko24 Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16853

72ah-s vatta új Exide premium 720EN

Előzmény: flenfer (16844)
isuzuvectra Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16852

ja nem is én akarok,hozzá nyulni, csak jó lenne tudni hogy hozzá lehet e férni

Előzmény: MBman (16851)
MBman Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16851

Az nem gyerek kezébe való :)

Előzmény: isuzuvectra (16850)
isuzuvectra Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16850

Sziasztok, esetleg valaki nem tudja, isuzu motoros vectránál, hogy lehet hozzáférni a füstcsavarhoz? Esetleg valaki próbálkozott már vele?  köszi előre is 

Laliiii Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16849
Előzmény: flenfer (16847)
MBman Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16848

Hát igen :)

Egy 5-vagy 6 ágú csillagot kell pöckölgetni csavarhúzóval :)

Én is csak néztem, hogy mi a franc az :)

Előzmény: flenfer (16847)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!