az elso. projektorosra csereltem, amivel egyutt angel eyes is lett. bar nem az volt a fontos... rendkivul szanalmasnak tartom hogy a fiat a GP-hez meg a FL utan se projektoros lampat ad, hovatovabb meg az abarth grande sem azzal jon. kozben meg amik most jonnek ki kis autok szinte mindegyik projektoros, de mindenesetre rendelheto. na mindegy, majd a GPII, par even belul. bar valszeg ugy voltak vele hogy a minosegi cuccokat, stb megtartjak a luxus-grandeba, amit elneveztek mitonak.
Az én bal elsőm mára összekapta magát, mert ma tünetmentes volt (kopp-kopp), pedig ma több vizet és lámpa le-föl kapcsolgatást kapott. Tegnap sem az a gyöngyözös, csöpögős pára volt rajta.
Bár nem élő szövet, szeretném hinni, hogy meggyógyult :)
Úgy látszik ezek a párásodó lámpák mindig megtalálnak engem ... A legutóbbi OFF kocsimnak is volt ilyen gondja, annak csere is lett a vége. Mondjuk, elsőre "természetesen" azt sem akarta kicserélni a vezérképviselet ...
szerintem csere. nem tesz jot se a lampanak, sem az izzoknak a nedvesseg. sajna enyem is parasodik, de mondjuk az enyem nem gyari... kuldom is vissza gariba tavasszal. egy lampanak nem szabad parasodnia belul.
jajj csak tudnam minek hulyiteni egymast... foleg itt ahol majdnem mindenkinek ugyanez a motor van a gepeben... 6.5l fogyi es kevesebb ja. nem vagy te veletlenul beepitett fiat marketinges? azok tudnak ilyen hulyesegeket osszehordani. meg a GP-ben is nehez osszehozni atlag 6.5l fogyit. vagy egybol 4esbol indulsz egy lampanal? fogyi keves lesz, bar a kuplung csere draga lesz! :DDD szoktal ulni az autoban is? de most komolyan, mire jo ez? meg ha 7.5litert irnal azt mondom. tisztaban vagy vele, hogy meg a fiat is tobbet ir fogyinak?
igen, 1.8tjet nekem is szivugyem lenne. :) de nem kell aggodni, sztem csak a bravo facelift utan rakjak be, addig marad a deltaba meg talan 1-2 nagyobb alfaba. legalabbis a hirek arrol szolnak hogy az 1.8tjetet nagyobb kategoriaba szanjak.
Nem mondanán... Ettől még nem lehet lebeszélni olasz autóról csak mert ilyen faxok.... Nekem fontos a dizájn és a motor tulajdonságok...És ezekben az olaszok a legjobbak meg a japánok...bár náluk a küllem annyira nem... ! Sajna most 1 el benyaltam ennyi... Legközelebb talán nem és különben is... Ez legyen a legnagyobb bajom a kocsival hogy cserélni kell a nyomásszabályozót... Lecserélni meg egyenlőre nem nagyon van olyan vas amire lecserélném... Igazából van 2 verda ami még nagyon bejön 1 japó Lancer x 2 digo alfa 159... De ezek drága vasparipák:-) Szóval a kis feka digo Bravo még mindig a legjobb választás... ami az ár érték dizájn teljesítményt illeti.. Mondjuk kíváncsi leszek a 1,8 Bravora... ott már nem mondom h nem esnék kísértésbe...:-)
Én úgy szoktam, hogy nyomok egy PrintScreen gombot, majd pl. Paint-ben nyitok egy új lapot és jobb gomb-beillesztés, majd mentés másként és kész is a jpg.
Ma nem volt pára, pedig özönvíz ma is van. Pattanás-kattanás azért volt egy-egy. Már egész megszerettük egymást. Ha végre eláll az eső, félek, hiányozni is fog :-))
tipikus peldanya leszel annak aki 5 ev mulva mikor autot cserelsz ezert fogsz nem fiatot venni. most konkretan nem rad gondoltam feltetlenul, hanem a nagy atlagra pocs fam es szervizek.
copy/paste valaszokat nyomnak ok is. de ne az ott levo emberekre legyel merges, ez van nekik kiadva... nem szabad gondolkozniuk. amugy is felveszik es meg ot baxhatjak meg ha mast mond.
Mind1 én már belefáradtam... ráadásul tök hülyénrk is néznek ez nagyon kiábrándító...
A munkafelvevőm szabis ezért 1 tök más srác hívott fel és közölte h igaz 24 óra hogy köteles biztosítani csere térítés ellenében... valamint 4 napot meghaladó időn túl átválalja a költségeket...
Szóval nemtom előttem nincs a papír...De ha valakinek hiszek azok Ti vagytok... Viszont akkor se tudok semmit tenni ha nem hajladóak adni csereautót akkor nem tehetek semmit, viszont megpanaszoltam a Fiat Mo felé... állítólag felveszi majd velem valamikor valaki a kapcsolatot... Hát erre kíváncsi leszek...