Van egy AC pumpám 2002-es 1.4-es benzines xsara2-ből,aminek a motorja valószínűleg nem jó(habár szikrát leadja),a szivattyúja jó. Pesten belül,ha valakit érdekel szívesen odaadom ingyen.
5 ajtos. Nem gondoltam, hogy hirtelen ennyien erdeklodtok. Eleg sok munkam van, ma este vagy holnap kuldok a kert alkatreszekrol kepet. Ne haragudjatok... Esetleg adok egy mail cimet, ott jobban tudunk kommunikalni.
"- hogyan tudom a fűtőradiátorhoz menő vizcsövet levenni (a fűtöradiátor csatlakozasanal csepeg a folyadék allitolag van ott gumigyűrű az lehet a sérült )"
Van ott egy fém rögzítőkapocs. Azt nyomni kell és közben kihúzni a dupla csövet.
Ez az elmélet.
A gyakorlat pedig az hogy kiékeled valamivel a rögzítőkapcsot hogy ne kelljen nyomni, mert mindkét kezedre és minden erődre szükség lesz. Majd veszel egy nagy levegőt és nekifeszülsz a csőnek. A lényeg az hogy ne egyenesen próbáld húzni, hanem oldalirányba kicsit ferdén az egyik, majd a másik irányba. De azért óvatosan, nehogy eltörd a csonkot. Ha kicsit megindul onnan már gyerekjáték.
1-1 gumigyűrű van benne, kb. 300Ft a márkaszervizben.
Bocs, csak elvagyok havazva. Röviden tömören. Gyárilag perselyes és az beszarik. Csapágyasra kell cserélni, de annak kell egy ház is nekem műanyagból lett esztergálva. Utána jó kell legyen. Nem tudom, hogy van-e lehetőséged megcsinálni, ha nem akkor nem rossz ár az 5000.
A véltókarról a gombot csak felfele kell húzni - jó erősen, csavargatás nélkül.
Vigyázz, hogy orrba ne verd magad!
A váltószoknya tartó műanyag keretét előtte óvatosan pattintsd ki, hogy miután lejött a váltógomb, szét ne szakadjon, vagy törjön valami.
A műbőr borítást én nem magam próbáltam kicserélni, hanem mikor újrabőröztettem a kormányt, akkor a váltógomb is kapott bőrözést, és egyidejűleg lett valódi bőr váltószoknya is - profi műhelyben.
- hogyan tudom a fűtőradiátorhoz menő vizcsövet levenni (a fűtöradiátor csatlakozasanal csepeg a folyadék allitolag van ott gumigyűrű az lehet a sérült )
- a váltókarról hogyan tudom levenni gombot amint a kapcsolasi terkép is van ( csavarni kel vagy rá van pattintva ), és a váltókar körüli bőr boritast hogyan tudom kicserelni
Köszi a választ. Xsara 2-höz keresek. CD táram van,csak azzal ugye annyi a baj,hogy kizárólag audió cd-t olvas,tehát egy cd-re kb 18-19 zeneszám megy rá,egyrészt annyira nem költséghatékony,másrészt pedig kb 1-2 év alatt annyi cd-t készítek,hogy elmehetek velük a bolhapiacra.
Gondoltam,hogy akad olyan aki már megunta a cd írást és valamiféle okossággal kicserélte egy nem gyárira :)
Azok a problémák /mintha 8-as lenne a tárcsában/ orvosolva lettek, láttad v. mondták? Nekem ékszíj problémának tűnik, lassú fordulaton ott a hangadó valami. Vezérlés burkolatát leszedni és ellenőrzés szemmel van-e nyom, dörzsölésnek. Nekem tavaly ékszíjfeszítő hangosabb, lötyögő szar csapágy, óccó húsnak híg a leve, megettem. Nekem benzines van, sára1. Mit hajt még meg az ékszíj, külön kellene csekkolni! Akár törött csapágy is lehet.
Csináltam egy hosszabb felvételt. Az elején(13-14sec) 2x felpörgetem a motort (amint visszaesik 900 körülire, akkor nyikorog), aztán lassan elindulok (28sec körül), majd megyek 1es, 2es, majd lelassítok (ahogy váltok, vagy üresbe kerül, akkor is hallatszik, amint 900-1000 körülre esik a fordulat), megint elindulok, lelassítok stb. Ezt egy párszor eljátszom. Itt már azért hallatszani fog erősen hogy valami nem oké. Sajnos egy kis menetzaj van, de a lényeg hallatszik szerintem :)