A Fiume Hotelben tárgyalt a Körös Volán a Csaba Metállal, pontosan nem tudom miről, de valami beszerzési témáról. Legalábbis ennyit sikerült elkapni két kinn dohányzó öltönyös embertől. Megtekinthető volt kívülről belülről a CSM Urbanus is a Fiume előtt(2mp mobilos képek, bocs):
Ezt, hogy rémálom nem kell szó szerint érteni, találkoztam én sokkal de sokkal rosszabb állapotú gépekkel, például az Agria, vagy a Nógrád volán 266-i. Amúgy elképzelhető, hogy van a DUD-273-nál is rosszabb a Körösnél. Te tudsz ilyet?
A HEU 470-s Szarvas-Gyomaendrőd-Szeghalom . Hát pedig van ilyen járat. De csak ha iskola van és vannak is rajta bőven.Tan szünetben pedig csak DÉVAVÁNYÁIG közlekedik.
Nos tehát: Nálam a negatív statisztikát a DUD-273 vezeti. Nagyon kényelmetlen, zajos, tiszta rozsda az egész. Most azt hinné az ember, hogy akkor a BPG-700 is a "rémálmaim" közé tartozik, de ez nem így van, az sokkal szebb és jobb állapotban van. Utána jönnek az ELL sorozatúak, főleg a 344 és 360, elég ramaty állapotban vannak. A GNX 343-344-345: ezek egyszerűen nem szimpatikusak. C80-asok közül a vésztői (rendszámát nem tudom). Egyszerűen az lehet az oka, hogy már 1-1,3 millió km-t futott, nagyon el van használódva. Amúgy akármilyen jó sorozat a C80-as, én pl. a fűtésteljesítményüktől nem vagyok elájulva, elég gyakran szokott rajtuk a leheletem látszani télen, főleg a helyi járatosokon. A 415-ösökért sem rajongok túlzottan.
Ha ismerném mindet, biztos lenne több kedvenc és rémálom, a valóság az, hogy keveset buszozok (mondjuk minden nap helyijáratozok Bcs-n), így a körösös buszoknak csak egy töredékét ismerem, ezért amikor leírogatod rendszám szerint mi merre ment aznap, sokszor még azt sem tudom melyik milyen típus, nem hogy konkrétan melyik-melyik.
Hali! BOS-579 van a KWX-462 helyett? Bcs- Kamut - Mezőberény táblával állt benn. KKL-144 helyett egy ideje a CTJ-964-et látom. EKG-870 jött Gyomáról ha jól láttam reggel, de még délután is ő állt a pályaudvaron. GXD-869 is benn állt ami ritka látvány Békéscsabán. HCC-348 mi helyett dolgozik? Honnan kerestek infókat rendszám alapján?
Persze, gondoltam a kötődésedet, de feltételeztem hogy a buszokhoz is kötődsz valahogy, ha már írsz ide is. Az általad kedvelt gépek egyedi ízlésvilágra utalnak. Persze ez így van helyén, az unalmas lenne, ha mindenkinek ugyanaz jönne be. Természetesen a rémálom gépeidre kíváncsiak vagyunk, ha már így felemlítetted a témát.
Hát hogy őszinte legyek én elsősorban vasút fan vagyok (a nicknévből láthatod), a buszok másodlagos szinten érdekelnek. Vannak kedvenceim, de közel 220 rendszámot megjegyezni képtelen vagyok :-) Ha érdekel, kedvenceim közé tartozik pl: GTZ-437, GTZ-536, GNX-323 (szerintem igen jó állapotban van), KWX-463 (különleges, nem sok van az országban) HLU-101 (a turbó hangja miatt, de nem mindig fütyül olyan szépen mint régebben), de kedvelem a jó állapozú C56, C80-asokat is, kezdem megkedvelni a CREDOkat is (kár hogy LH sorozat nincs a volánnál) Ha érdekel melyek a rémálmaim leírom azt is, mert az is van :-)
Hát hogy őszinte legyek én elsősorban vasút fan vagyok (a nicknévből láthatod), a buszok másodlagos szinten érdekelnek. Vannak kedvenceim, de közel 220 rendszámot megjegyezni képtelen vagyok :-) Ha érdekel, kedvenceim közé tartozik pl: GTZ-437, GTZ-536, GNX-323 (szerintem igen jó állapotban van), KWX-463 (különleges, nem sok van az országban) HLU-101 (a turbó hangja miatt, de nem mindig fütyül olyan szépen mint régebben), de kedvelem a jó állapozú C56, C80-asokat is, kezdem megkedvelni a CREDOkat is (kár hogy LH sorozat nincs a volánnál) Ha érdekel melyek a rémálmaim leírom azt is, mert az is van :-)
Hát őszintén megmondva rossz hirt tudok tolmácsolni !!! A telepen áll rendszám nélkül és az elején egy nagy "S" betüvel.Pont ma csodálkoztam el rajta hogy miért mert kivülről "jól" néz ki. A hir eredetségéről gondolom KUT kollega bizonyitja hogy nem viccelek.
A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI Rendszám: EUA-123 Gyártmány: IKARUS Típus: 263.01 Szín: BARNA A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Nincs valakinek infója az EUA-123 ról. Jól látom hogy nem látom nyár óta. Nyári szünetben láttam utoljára, Gyulán a 4-esen furikázott. Volt a hátsó ajtónál egy csúnya sérülése. Aztán egyszer csak eltünt (Gyuláról). Arra gondoltam elvitték rendbe tenni, de arra nem hogy esetleg selejt lett.
Elsősorban a pénz (illetve annak hiánya) az, ami legjobban meghatározza a járműpark állapotát. Nem ismerem a Körös Volán anyagi helyzetét, mindenesetre egy-egy távolsági gép teljeskörű felújítása fontos feladat, ha a helyközi állományban nem is minden kocsit újítanak fel 10 év környékén. Az is lehet, hogy régóta lemondtak az E99-ről, bár a kocsi eladásának szándéka és az állapota nem találkozott egymással...
Mondjuk nehéz megérteni, hogy ha a Kunság képes rendben tartani a saját két emeletesét és folyamatosan járatni őket, akkor a Körös miért nem képes erre. Bár elnézve egyes távolságis sofőröket, nem csodálkozom semmin.
Hát én nem is mondtam, hogy egy főnyeremény(bár újkorában a csúcs volt), meg én sem bírom szegény gépet, de akkor is a miénk, meg egyedi darabnak számít nálunk.
Kérlek. Szívesen megválaszolom, ha bármi kérdésed akad, feltéve hogy tudom a választ.:) Neked amúgy KWX-463 a kedvenced lenne, vagy csak puszta kíváncsiság vezérelt?