Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Kész van, ki lettek cserélve, olajpumpa + teknő ki lett takarítva, csavarok is cserélve lettek nyilván. Szépen működik a technika, ha nem könyököl ki, akkor sikerült a műtét :D Amúgy rendben lesz, preventív jelleggel mindenképpen szükséges intézkedés volt, hogy megnyugodjak.
Hátsó ülés kiszed: Ülőlap elöl egy-egy trapéz alakú szétfeszülő rugóval van rögzítve a két szélén, nagyobb erő kifejtésre kijön felfelé.
Háttámla alul két csavarral van rögzítve, kicsavarás után felfelé kell tolni, van rajta három kampó, ami beakad a kasztniba. Elég nagy autó, egyedül bemászol középre és kivitelezhető, de jobb két emberrel.
Utána a két hangfalat kell eltávolítani. Van egy csavar, amit a szélvédőtől nehéz megtalálni (7-es fej), én kioldás után egy mágnessel veszem ki, mert a csavar beakad és nehéz levenni az egységet.
Hangfal után a két biztiöv lecsavar, alatta pedig fekete műanyagban hangtompító szivacsok lesznek, azok is kijönnek. Onnan már látni a csavarokat.
Szedd ki a betetet es aztasd be...Nekem a Thesisnel kell ugyan ezt eljatszanom.Taviranyitoval es bentrol nyit de a kulcs mar bele sem megy.A heten en is megcsinalom mert soha nem tudni mikor ut be Morfi rosszindulata a csomagtarto zarba:)
A WD40-re kezd reagálni, egyszer nyit, máskor nem. Már ez is haladás. Valószínű ezt még néhányszor meg kellene ismételni, mert előtte semmit nem mozdult, miután hagyta magát egyszer kinyitni. Az átvezetésnél el volt szakadva, azt nemrégen megjavítottuk, azután működött is, most meg megint nem és semmi hang sem jön, ugyanúgy, mint amikor el volt szakadva.
Szóval akkor a zárbetéttel van gond. Ugye ha a kulcsot elfordítod akkor egy rudacska mozdítja a zármotor részt. Lehet akkor az jó. Na de miért nem működik a kesztyűtartóból. Ott nincs semmi mechanika.
Megpróbáltuk kulccsal és hagyta magát kinyitni! Utána már a kulcsot sem lehetett többször beletenni. A csomagtartó nyitva van, zárat keresek. Valakinek esetleg tartalékban, amit át tudna adni?
Esetleg konyoklo lehajt es a hattamlat fogo csavarokat kitapogatva kiveszed a hatso ulest es be fersz a csomiba te is.Es meg jutalom csokit is te kapod meg :))
Sajnos ez csak az elmélet. Marklarral is így próbálkoztunk....
Hiába a hosszú szárú krova, nem tudsz erőt kifejteni, hogy hajtani is tudd. Jobb ha kerítesz egy kölköt, akit be tudsz paszírozni a könyöklő nyílásán, és akkor ő hátha ki tudja teljesen csavarozni. Ha mindkét csavar kijön akkor sem akar csak úgy nyílni.
Nem baj ha a gyerek nem teljesen szerencsétlen a szerszámokhoz, és a bezártság érzetet is elviseli.
Azt a pici ablakot tök macera szerelni. ;) Mikor elbontottam a TDS-t. Ajtók mentek a vasba. Az egyik eltört a másik meg annyi időt elvitt,mire kiszedtem... :D
En egyszer a Bravot zartam le.Alafekudtem kivettem a taposolemez gumi vizelvezetojet ott egy 6os lyukat furtam a szonyegbe es egy palcaval felnyulva atbillentettem a zarat.Gumi vissza szonyegen meg semmi nem latszott.Parom iranyitott merre toljam a palcat.kb 5-10perc.
A Lybra mar kicsit masabb volt.Azt horgaszatnal zartam le.Ott mar csak az ut mellett levo ko segitett...:))