Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anduca Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112119

Nekem szokásom drágázni :D :D 

Előzmény: ádibébi (112107)
bambipug Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112118

Sziasztok!

Csak egy kérdésem lenne, hogy ti mivel ápoljátok az első embléma körül lévő műanyagot? Eléggé ki van nekem szürkülve. Ráncfelvarrott az autóm. Van ötletetek? Ahogy néztem talán cserélni sem lehet.

Üdv.

ádibébi Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112117

és amúgy gyárilag a FAP élettartama 180.000 km, utána cserélni kell. te most pont itt tartasz. ha tovább így használod, garantáltan kicsinálod szegény motort...

Előzmény: Stefi szatmar (112112)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112116

azért addig is, amíg Jenához eljutsz...

 

LÉCI NE pörgesd 4000 fölé!! Mármint ha nem akarod kinyírni... A fap regenerálásához a tartós 2500 fölötti fordulat kell, nem a leszabályzásig küldés egymás után 10x... A fapod telítődése miatt nőhet a fogyasztás, de a helyedben igyekeznék Jenához, mert az eltömődő fap telenyomja gázolajjal a motorolajat, a végén meg lerobbantja a turbódat is... Szóval kísérletezgetés helyett én spórolnék a km-rel, hogy még lábon odaérjek hozzá....

Előzmény: Stefi szatmar (112112)
putyu101 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112115

Szia. Én pl csak Aldis 1Tb mobil vinyogat veszek! Még sosem volt velük baj (3 év bolti csere gar).

Előzmény: Anduca (112093)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112114

A HDI doki,Jena a te embered.Szerintem így elsőre,diag nélkül behatárolja a hibát :) Az AF hibát,már megtanultam tőle,sok minden miatt dobhatja.Az egész üzemanyag ellátó rendszer miatt és a részecskeszűrőt is beleértve.Én utóbbira tippelek,főleg ha még az eredeti,nem volt cserélve sem tisztítva.

Na de majd Jena...... :)

Előzmény: Stefi szatmar (112112)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112113

Köszönöm:) Semmi akadálya,útközben felveszünk Hajós felé,csak a "mindent látódat" se feledd :D:D:D

Így elsőre nem rossz első tulajtól...... Vennénk még 1-et ha el nem viszik :)

 

Előzmény: Jena307 (112111)
Stefi szatmar Creative Commons License 2015.06.21 0 0 112112

Sziasztok.Ket dologban szeretnem a segitsegeteket kerni.Van egy 110 lovas 2005-os kiadasu 307 em 180000 km-ben van az auto.

  Az egyik nagy gondom vele hogy ANITPOLUTION FAULTY hibat az auto kijelzoje.A lenyeg az hogy ezt mar a tavaj oszel is csinalta es egy computeres resetalas utan es egy EGR szelep pucolas utan abban is hagyta. A tavaszal megent kezte  amikor kiderult hogy ures a PARTICULTE FILTER folyadek tartalya,rendeltem bele FAP adalekot EOLYS 176.Megent kellet reszetalni csak valami gond volt az auto aljan levo valami komunikacios dobozrol ,legalabb is ugy mondtak neki...elvileg ujraforrasztotak es megoldodot a problema,engedte resetalni magat.Nem is volt semmi baj vele mindaddig mig meg nem jott a meleg.

    Nem sokat jatok az autoval varosban csak inkabb hosszab utakra hasznalom,nem autopalyan csak inkabb hegyekben kanyargos utakon,es szerintem mintha not volna a fogyasztasa is.

    Szerintetek mi lehet a gond mit kell meg kicserelni... nekim azt mondtak hogy hianzzik neki az autopalya, probaltam percekig porgetni a motrot 4000 felet ,raliztam is vele 200 km de csak nem tunik ell a hiba uzenet--- negent kell teszterre tennem vagy mit csinaljak meg vele ?

 

     A masik dolog amin szeretnem a segitsegeteket kerni hogy mit lehet csinalni a tetoablak redonyevel hogy ne akadjon ki minden bezarasnal a harmadik(hatso) darabja ?Meg leget ezt valahol olajozni vagy viszapattintas utan rogziteni ? Attol felek fogy egyszer bentmarad hatul.

Tudtok erre valami jo megoldast .

Koszonom segitsegeteket elore is.

 

Jena307 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112111

ezt nagyon megnézném, nagyon cukornak néz ki

Előzmény: hegizoli 307 SW (112110)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112110
Előzmény: Jena307 (112109)
Jena307 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112109

Egy határozott IGEN mert akkor mindég fényesen lenne tartva a szerszám(aim)om :D

 

Előzmény: Anduca (112106)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112108

Az enyém egy 110 lós 1,6-os SW, 9 éves. Jenő tartja karban.

 

Az elmúlt 9 évben motorikusan semmi baja nem volt, most kell majd egy 8.000 Ft-os mágnesszelepet cseréni benne. Megy ha kell, mint a barom (38%-kal meg van húzva), a múltkor 1317 km-t mentem, utána 59,04 litert tankoltam, ez picivel 4,5 l/100 km alatt van. 207.000 a km. Ha jó pénzt fizetnél érte, akkor se adnám oda!! :PP :))

 

Szóval vannak ilyenek, csak keresni kell. Szerintem érdemes is :)

Előzmény: PV82 (112105)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112107

már drágáztok?.... ;)))

Előzmény: Anduca (112106)
Anduca Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112106

biztos, hogy jobb lenne az drága Jena???? :P 

Előzmény: Jena307 (112095)
PV82 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112105

Jogos amit írsz, elfogadva.

 

Nincs semmi fixálva, használható, amennyire lehet jó autót szeretnék, nem csodajárgányt 35 Ft-ért.

Úgyhogy a legkevésbé sem érdekel mennyit mutat a km óra, csak akkor legyen valaki aki tényleg vállalja a véleményét, hogy na oda mondjuk 240.000 van írva, de ne foglalkozz vele ezt nem szabad itthagyni. És legyen tényleg úgy ahogy mondja, mert az mondjuk nem árt.. :) 

 

Köszönöm a segítséget, jövő héten felhívom és egyeztetek vele egyet a többit meg meglátjuk.

Előzmény: ádibébi (112104)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112104

értem, amit írsz, de néha amúgy pont a papák gyilkolják le jobban ezeket, amint a területi képviselők, akik nagyobbrészt tempomattal 140-nel tolják bele a járgányba a km-eket. :D

 

ezért fontos, hogy ne km-t nézz, hanem állapotot. Ahhoz meg Jenamester elengedhetetlen. Ő lát bele a dolgokba, ha viszi magával a csodalaptopját, és van füle meg tudása hozzá, hogy megmondja, milyen állapotban van a kiszemelt autó.

 

Amúgy neki ez a munkája, ebből él. Hívd fel, és egyezzetek meg, ha arra kerül a sor. Csak időben, mert sok a munkája.

Előzmény: PV82 (112103)
PV82 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112103

Szeretem a dízeleket félreértés ne essék, sőt egy ismerősöm dízel Picassojával jártam 2 hónapig és nagyon jó volt.

Szóval ha lenne egy jól használható, nem atomjaira leharcolt, területi képviselő alól 8 év után kirántott 400e-ről 120e-re visszatekert masina (ami nem egyenlő a nyugdíjas bácsi meglátogatta az unokáját 2x egy évben és most szalonállapotban 80e km-el eladó c. történettel nyilván, félreértés ne essék :) ) amire ahogy mondtad Jena mester is áldását adja akkor én örülnék a legjobban.

 

Már csak az a kérdés Jena mennyire nyitott egy ilyen feladatra..? :) 

Előzmény: ádibébi (112099)
Ferenc Szécsi Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112102

Szia Jena! 

Tudod a hétvégéd? 

ádibébi Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112101

inkább nem tippelek, de gondolom a poén kedvéért egy biszbasz párezer ft-os szenzort kellett volna megtalálni és cserélni neki...

 

Előzmény: Jena307 (112100)
Jena307 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112100

Mit tippelsz az új 8szeleps 308on amin turbót akartak cseréltetni mennyi baja volt? Nem tudom a kolléga aki nézte látott e már turbót életében meg feltöltött dízelmotort...

Előzmény: ádibébi (112099)
ádibébi Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112099

havi 1500 km-re már SIMÁN megéri a dízel... ha találsz valami 1,6 90 lovas ötajtóst, nagyon boldog leszel vele! És ha megkéred Jenát, elmegy és felméri neked alaposan a járgányt motorikusan, úgy pedig jó eséllyel maradhat a havi fizud a zsebedben.

 

azt meg mondani sem kell, hogy a dízel nem eszik városban sem 5,5-6-nál többet, és négy év használat alatt ez 3 liter különbséggel, és 370 Ft-os literárral számolva laza 800.000 Ft-ot spórol neked.... Ha mindent ki kell benne cserélni a 4 év alatt, ami a dízelben van, a benzinesben meg nincs, még akkor is beljebb vagy! ;)

Előzmény: PV82 (112092)
PV82 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112098

Akkor lehet a nagy eszmefuttatásban már összekutyultam végül amiket hadart, a jövőhéten úgyis mennem kell majd rákérdezek és felírom.

 

A Golf-ot 2 éve nagyrészt én vezetem és tankolom (mindig tele), Hungária krt szinte mindennapos, de van benne M0, agglomeráció, egyéb belváros stb, autópálya nagyon ritkán. Így fogyaszt 8 alatt fixen (akármennyi is a gyári érték), igazából a 307nél is beérném ennyivel, de mint mondtam elfogadom, ha a tapasztalataitok alapján ez nem reális elvárás :)

 

Előzmény: Zolysys (112094)
Break 307 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112097

a szerelő még az 1.6 8v 306 -ra gondol.nekem 1.6 benya 2007-es 7,8 vwárosi forgalom.

Előzmény: PV82 (112092)
treekkeer Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112096

Szia Tamás!

nem lett meg az autó, de köszi a választ

üdv!

Előzmény: magyart (112037)
Jena307 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112095

na ha minden nő ilyen könnyen szótfogadna, valami kutya jó világ lenne rám :D

Előzmény: Anduca (112093)
Zolysys Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112094

1,6B nem volt 8 szeleppel!!!

 

1,6B városban - kőkemény Bp-i város 9 liter..  tény ennél lejjebb nem fogod vinni...Igaz az enyém SW.. a 3/5 ajtós ehet kicsit kevesebbet. Golf V re is 9,7 a megadott érték...

 

Előzmény: PV82 (112092)
Anduca Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112093

NA ezt se gondoltam volna :D Akkor majd benézek vmelyik lidlibe hátha van :D Ha azt mondod jó, akkor megér egy misét :D 

Előzmény: Jena307 (112086)
PV82 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112092

Sziasztok!

 

Igyekszem rövid lenni, bár már látom, hogy nem fog sikerülni, előre is elnézést érte :)

 

14 éves VW polomtól megválnék, nincs vele nagyobb gond, de kinőttem és bár kombit és 407 méretű autót nem szeretnék mert sosem szerettem akkora autókkal belvárosozni, de mindenképp egyel nagyobbra lenne szükségem. Több (temérdek :P ) tanácsot kaptam, végül a Citroen C4 Xsara Picasso és a Peugeot 307 között dől el várhatóan a kérdés, egyelőre úgy tűnik a 307 javára. 9-11 év körüliben gondolkodom, a keret max 1-1,2m Ft és legalább 4-5 évre tervezem a megtartását. A Polo-ra már nem szívesen költenék, inkább egy olyanba tenném ezt az energiát és pénzt amiben még 5 év múlva is szívesen ülök be, a 307 és a C4 ilyennek tűnik.

 

Benzinesben gondolkozom, az 1,6-os 8 szelepest ajánlotta egy rutinos CIT/PEU szerelő, állítólag az "kimegy a világból is" és jól szervizelhető maga az autó is.

Kicsit aggaszt viszont a fogyasztása, több helyen azt olvasom (népítélet, autonavigator stb), hogy inkább 9 fölött megy el város/vegyesben, mások állítják, hogy 8 fölé nehéz vinni, vagy nagyon kell neki nyomni, bénázni.

Annyit hozzáteszek, hogy bár nem nagyon értek hozzá, de a céges Golf (V)- 1,6 benzin 90akármennyi le- még sose ment alattam fel 8-ra sem, pedig rohadt sokat belvárosozik, és volt, hogy fullra megpakolva 4-en mentünk vele Horváto.-ba végig klímázva, és még úgy sem érte el a 8-at. Tehát gyanítom, hogy hasonló kaliberű kasztni/motor/kategória is elmegy 8 liter alatt kényelmesen vagy max annyival, de egymásnak totál ellentmondó tapasztalatokat olvasok népítéleten is meg mindenhol, így ebben kérnék 1-2 tapasztalatot ha lehet olyanoktól akik koppanásig szoktak tankolni, hiszen az a biztos :)

Nem tudom mekkora a tankja, de gondolom 20 körül meg lehet tankolni, attól biztos sírva fakadnék ha 550nél már kéne ismét ráfordulni a kútra, elfogadom, ha szerintetek így van és ez a realitás, de akkor inkább átgondolnám az egész kérdést újra.

 

Dízelt is ajánlgatták, de ebben az árkategóriában attól tartok a nagyon kihasználtak vannak, nem szeretném a havi fizetésemet az autószerelőnek utaltatni közvetlenül így maradnék egy vállalhatóbb benzinesnél, bár erre is szívesen olvasnék tapasztaltabb kollégáktól tanácsokat, ellenérveket. 

 

Havi kb 1500km-t megyek az autóval.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Viktor

Zolysys Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112091

Gyári 17 ET29 es

Előzmény: pityu6621 (112090)
pityu6621 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 112090

Mekkora a max. ET szam,ami meg elfer 17"ban?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!