Ma felhív egy fószer, hogy csak szalagkábelt adjak a légzsák forgó csatijához. Mondtam neki, hogy csak kábelt nem adok, mert újra el fog szakadni ha nincs felújítva a mechanika.
Erre ő: az nem baj eladásra megy az autó....
Jeleztem neki hogy ebben nem vagyok partner, visszhall.....
Szia Stevie! Érdekelne engem is 205/60 R16 méretbe mit ajánlasz, és milyen árba mozognak? (kaptam egy 2008-as új szettre 60-as ajánlatot, németből megfelelő körülmények közt volt tárolva, de nekem elég öregnek tűnik így is)
Nálam csak állandó kattogás volt, előfordult hogy csak a másodikra indult, azon kívül semmi egyebet nem tapasztaltam... kb 10000 km-t mentem vele így, a biztonság kedvéért a vezérmű szíjat is cseréltem a kerékkel együtt.
Illetve úgy néz ki, a napokban hozzáférünk egy nagyobb tétel régebbi gyártású (2010-2012) de használatlan, márkás (Pirelli és Goodyear) téligumihoz. Ezek nyilván nem teljes értékűek, ellenben olcsóak, és ha valaki sokat megy, akkor előbb elkoptatja, mint elöregednének.
Ezt anno Én is felvetettem! :) Tényleg jó...Milyen led izzó került bele? Típus, stb... Aktuális a csere, mert kiégett mindkét helyzetjelzőm....immáron többedszerre...De akkor ilyet tennék ele.....
Belinkelnéd milyet vettél? Anno a GSII-ben én is kísérleteztem de elég gyenge volt pláne az árához képest és szét is hullott (azt gondoltam ha nem ebayről remelem hanem xenonboltban veszem különb, hát nem).
Megnéztem/hallgattam a videókat. Nem 100%, hogy ugyanaz a hang nálam is, de eléggé hasonló. Talán nem ennyire dizel-es/traktoros, de ugyanígy fordulatszámmal változik, "vékonyodik". A külön linkelt video első harmadában, közvetlenül a gyújtás ráadás utáni 1 másodperces erős kattogás viszont nálam egyáltalán nincs.
Ami viszont szíven ütött a hozzászólásodban, hogy írtad ha ez a gond akkor nem megy rendesen az autó és többet is fogyaszt.
Alig járok én a kocsival, feleségem viszont megemlítette valamikor a héten, csak úgy mellékesen, hogy mintha nem húzna úgy az autó mint régen (tudja és szereti is nyomni neki a drágám a 110-es seb.korlátos 2x2 sávon Veszprém felé :) ). Szóval hiszek neki, de azért még én is kipróbálom majd, csak az a baj, hogy mivel én tényleg elég ritkán vezetem, nem biztos, hogy egy kisebb gyengülést észre fogok venni. Na mindegy, majd meglátjuk.
A másik a fogyasztás: nem rég lett tankolva és valamelyik nap kicsit odébb kellett gurítanom az autót kézzel, beülve ás ráadva gyújtást feltűnt, hogy furcsán kevés a megtett km a napi számlálón (nullázni szoktuk tankoláskor), az elfogyott csíkokhoz képest az üzemanyag jelzőn. Egyelőre tehát semmi konkrét mérés (rátankolással), de ha észrevettem, akkor valószínű, hogy lesz valami változás a korábbi fogyasztásokhoz képest. Mondjuk az igaz, hogy épp a legutóbbi teli-tank (1,5-2 hete) lett a szokásos Agip 95-ös helyett, Shell Nitro 95., szóval lehet, hogy ez is közrejátszik a fenti 2 "tapasztalat-sejtésben".
Visszatérve az okos-kerék problémára ebben a motorban (2.0 T benzin):
- mi okozza, okozhatja?
- meddig megy el - mit okozhat (a már írtakon kívül), ha nincs (nem lett) időben, korán cserélve? Egyéb mechanikai meghibásodást is kiválthat?
- kb. milyen összegre kell számítani a javításnál?
Nem ilyen nagy a fényereje a valóságban mint a képen, de szép fehér fénye van, és nagyobb fényereje mint az eredeti- nek. 6 w-os mint a gyári, a fényerő meg több mint a duplája. Nekem tetszik, ha meg a szerv megbüntet akkor nyilván én fizetem.
Idén Hankookot, Vredesteint és Michelint veszünk. 205/55R16-ban a Misi Primacy 3 V 21.990 lesz, a Hankook és a Vrdestein 17 körül, de még kell egy-két nap a végleges árakhoz.
- Üdv! Nyári 205/55/17-re tudsz nekem is árakat mondani privive? Köszi.
Kicseréltem a gyári H6W helyzetjelző izzókat ledes-re. Szerintem nagyon jól néz ki, és a fényereje is jelentősen nőtt. Olyan lett mintha az egész lámpa hosszában egy neoncső lenne.
Próbáltam a telómmal lefényképezni, de az nem adja olyan jól vissza a kinézetét:
Igen,nekem is megakadt a szemem a javítási összegen. Semmit nem toltak el az órájában, független hiba.
Az egyik "busz" eltűnik a CPU és a VFD panel között. Ami lehet proci hiba, vagy lehet kiemelték a kijelzőt korábban (én nem szoktam), és nem lett túl jó a vissza forrasztása, illetve 1-2 lyukgalvánt hazavágtak.
Hőpatronnak hívják, 192 foknál "kiold". Ha cseréled, nedves szivaccsal megfogva forrasszátok, nehogy kioldjon a forrasztáskor keletkező hőtől. Eredetileg ponthegesztve van, az meg otthon nem megoldható:)
kiszedtem az előtét ellenálást ma a kocsimból lefényképeztem ugye hogy mijet kéne vennem
irják itt a neten hogy javitható csak kell bele venni ezt az ellenállás félét na most tudná e valaki hogy ennek mi a neve vagy a telyesitménye amit egy helyen olvastam ott azt irja 192 C gondolom celziuszt jelenthet ?