ÉN rácsuktam a motorháztetőt nyítottan a kupakra persze letörött fogtam monyákolás kifurtam tetőt meg a beöntő nyílás falát vezetékkötegelővel odafogattam azóta is jó
Ez még akkor volt ugy pár éve tartályostól akarták beszerezni mondtak egy árat majd hanyatt estem
a kijutással nincs gondom...:):) a bejutásnál adódnak a problemák!!:):) de egyébként már hallottam hogy néhányan cserélték a belső kilincset.... érdekes:):)
A BELSŐ KILINCSET LEHUZOD KÖZBEN NE NYOMOD AZ AJTÓT KIFELE (más kocsiknál ez így müködik és mindenki megszokta C5 nél ez nem jó) HA NYOMOD AZ AJTÓT KIFELE ÉS HUZOD KART AKKOR NEM FOG KINYILNI AZ ÉLETBE MERT DÜHÖDBEN LETÖRÖD A KILINCSET ?
Igazábol nem tudtam rájönni hogy ez tényleg ilyen gyárilag vagy valami elromlott az ajtóban
mert akilincs csere az komoly mutatvány
írjatok meg a tapasztalatokat ezzel kapcsolatban
legalábbis azóta nem próbálták rángatni az utasok az ajtókilincset és mindenki kitudott segítség nélkül szállni
A BELSŐ KILINCSET LEHUZOD KÖZBEN NE NYOMOD AZ AJTÓT KIFELE (más kocsiknál ez így müködik és mindenki megszokta C5 nél ez nem jó) HA NYOMOD AZ AJTÓT KIFELE ÉS HUZOD KART AKKOR NEM FOG KINYILNI AZ ÉLETBE MERT DÜHÖDBEN LETÖRÖD A KILINCSET ?
Igazábol nem tudtam rájönni hogy ez tényleg ilyen gyárilag vagy valami elromlott az ajtóban
mert akilincs csere az komoly mutatvány
írjatok meg a tapasztalatokat ezzel kapcsolatban
legalábbis azóta nem próbálták rángatni az utasok az ajtókilincset és mindenki kitudott segítség nélkül szállni
A fűtésem problémája megoldódni látszik Betq jóvoltából.Már csak ki kell cserélnem a fűtőmotor vezérlését. A kocsi 2002-es 2.2 Hdi automata váltós és digitklímás.
V.6. ehhez és a pollenszűrő cseréjéhez nincs véletlenül segítő ábrád?
ajtóbefagyás ellen házi praktikát tud valaki??:) már tele a f.... hócipőm, hogy alig tudok bejutni az ótóba reggel... most ugyan kentem kis bepanthen krémet ahova a jég beül talán lesz valami haszna! ha tudtok egyéb okosságot eme problematikára osszátok meg!! gondolom nem csak én szoktam káromkodni reggelente...:)
Erről talán meglátni. Nyilacskákkal jelöltem őket. Teszek ide még a kárpit felfogatásairól is képet. Azt mutatja hogy elvileg miket kell levenni ahhoz hogy lejöjjön a kárpit.
Belső kilincset cserélnék, de nem tudom hogyan jön szét a kárpit. A nyilvánvaló csavarokat kiszedtem, a hangszóró mögül is. Gondolom ez is valamiféle bolhákkal van odarögzítve a csavarokon kívül. Nincs valakinek egy ábrája, hogy hol érdemes befeszíteni a leszedéshez? Szeretném jelentősebb anyagi kár nélkül abszolválni a projektet. :-)
Ez úgy fordulhat elő, hogy a motorháztető nem teljesen fekszik fel a homlokfalra, illetve a díszrácsra még lezárt állapotban sem. Így marad ott annyi rés, hogy a leszakadt kupak éppen kifér rajt.
Ablakmosó kupak nekem is kellene!Egyszer végig kellett néznem,ahogy látványosan repült ki fékezésnél a mototorháztető alól a több méteres árokba autópályán!
Én is szétszedtem anno,nem egyszerű... Nekem elszakadt a kábel,megforrasztottam de nem tartott csak 2 hétig.Utána megint jött az airbag fault és a kürt is eltűnt.
Összerakásnál a bajuszkapcsoló szalagkábelét is sikerült odacsípnem a mechanikához,aki szétszedi erre NAGYON ÜGYELJEN összerakásnál!!!!!!!
Pár nap és nem volt távolsági fényszóróm..Kis idő múlva már ködlámpám sem.
Üdv jobb oldalon a fűtésboxban tönkrement a ventilátor vezérlő elektronika ez típushiba, de főleg az eldugult pollenszűrő okozza mert itt egy nagy hűtöborda van az elektronikán amit az itt átáramló levegő hűt.
Ma volt egy kis időm, és megkentem egy kis szilikonzsírral az átvezető szalagot, mert néha volt egy kis sercegő, recsegő hangja. Csináltam róla pár képet, amit megosztok veletek, hátha érdekel valakit, és talán hasznát is veszitek. A légszák kiszerelésétől a com 2000 szétbontásáig csináltam ezt a pár képet. Esetleg ha valakit érdekel valamelyik részlet, nyugodtan kérdezzen.
Mint utólag kiderült, ( ez is megérne egy litániát ) már régóta ismeri a gyár a benzinesek hidegindítási gondját. Ezért már írtak rá egy új programot, amiben javították ezt a hibát. Mert ezt ők cseszték el szoftveressen. Úgy hogy hiába volt a sok próbálkozásom több téren is. Max ebből lett annyi előnyöm, hogy megismertem az autó majd minden porcikáját. : )
Ezt a frissítést csak márkaszervízben tudják megcsinálni, mert ha jól tudom a gyár szerveréről frissít a gép. Oda pedig csak a márka kereskedőnek van hozzáférése. Álltalában egy órás munkadíjat fizettetnek érte, ami helyenként változhat, de álltalában 7000 - 8000 Ft. Ráteszik az autót a diagra, és azon keresztűl a gép tőrli a régit, majd rátőlti a netről az új szoftvert.
Az ablakmosó kupakom különben nekem is el van repedve. Talán betq-nak akad a bontottakról. Tőle kellene megkérdezned.
Én igaz még nem cseréltem, de már párszor kiszedtem. Mint utólag kiderült feleslegesen. Mi gond vele? Különben egyszerűnek tűnik első ránézésre, mert csak egy műanyag gyűrűt kell lecsavarni róla. Ez tartja bent a a szivattyút a tankba. De sajna célszerszám nélkül elég keserves letekerni, de nem lehetetlen. Én is kínlódtam vele minding. Ha neki állsz, arra azért vigyázz, ne hogy eltörd a nagy kíntatásba.
Szerintem a bontottnál viszonylag kicsi az esély arra hogy rosszat vegyél. De nem kizárt. Ha biztosra akarsz menni, akkor újat veszel. De hát ez erősen pénztárca függő. Én azt mondom, hogy ha normális eladót találsz akivel meglehet egyezni egy esetleges visszavételről ha nem jó, illetve egy próbáról mielőtt megveszed, akkor a bontott is jó üzlet lehet.