Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Suti83 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16422
Eztcsinálom nem vártam hívtam a Bestet remélem holnapra adnak időpontot..

Nem nagyon értem a 15nap totális csere dolgot, netom hogy műxik pontosan, de lehet utánna kellene járnom, mert ez nem állapot...
végülis 4én csütörtökön adtam le a Keletnél tegnap vettem át délután csak akkor pesten a melóhelyig gurultam át nem hajtottam, ma reggel próbáltam és folytatta a dolgot estére teljesen tré ezért hívtam a Bestet... ha holnap bevihetem de valszeg mivel másik szervíz ezért meginz ujra indul a 15ös...
Bár ha figyelembe veszik hogy kihoztam 1ikből bevittem másikba akkor az már holnap 7nap...
Á de mind1 igazából annak örülnék ha nem kellene cserélni hanem maradhatna és ez lenne jó végre... Nagyon hozzámnőlt ez a kis feka digo...
Meg szerintem abból elég csúnya és hosszú pereskedés lenne hakérném a kocsi cseréjét mivel tuti nem akarnák cserélni...az nekik nagy mani lenne...
Előzmény: Radar75 (16406)
cropduster Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16421
Assistance!!! (már sokadszor)
Előzmény: Suti83 (16417)
cropduster Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16420
Nem!Igen is ISTEN!!! :D
Előzmény: gambl-R (16419)
gambl-R Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16419
Naaaaaaa, azért ne túlozzunk ! Max. egy szárnyas angyal ! :))))))))
Előzmény: vinjo (16418)
vinjo Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16418
Dr.Xenon egy ISTEN!!!
:-)))
Előzmény: Törölt nick (16403)
Suti83 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16417
egyébként most teljesen betelt a pohár....
Este mentem barátnőm elé nemrég értünk haza...
Autópályán hazafelé mostmár 3. világít a check engine... épp hogy kihoztam szervízből basszus...
Ugyan azok a gondok.... és megfigyeltem, hogy miután visszavesz valami nem engedi forgatni a motort mert 4-5-6ba nem engedi 3500-3600fölé pörgetni addig elpörög és ennyi... Viszont 1-2-3 ba elforog bármeddig igaz sokkal lassabban pörög fel...

Féreáltam és felhívtam a Bestet.
Nayon rendes volt a tagmert mobilt hívtam és felvette... de sajna otthon volt már és nem volt nála a füzet...
Elmondtam mi történt és mi volt eddig... Erre mondta, hogy reggel hívjam fel 8-tól bent vannak és megpróbál szorítani 2 kocsi közé helyet... új autónál ez nem normális hogy 8.400km és már 3x világít a check... Elmondtam neki h mostmár besokaltam a kelet-pesttel és oda nem vinném többet, meg hogy 1 hétig volt náluk se cserekocsi semmi...
1et értett velem...

Jah és van még 1 furcsaság... Ugye a pihenőnél leállítottam amég telefonáltam...
Amikor ujra beindítottam a check lámpa maradt de tök jól nemt a szekér... legalábbis jól gyorsult egészen 100-120ig tovább nem akartam így hajtani... aztán 1xcsak megint visszaesett a teljesítmény... és ujra lomha dög lett...

Ugyhogy remélem minnél előbb vihetem már mondjuk holnap...Az lenne a legjobb ha reggel felhívom és azt mondja h vigyem be...
Most úgyis fent leszek Pesten csütörtök-péntek...csak péntek este jönnék haza.
gambl-R Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16416
Kellett neked ekkorára nőni ! Mehettél volna inkább zsokénak ! :)))
Előzmény: Mewo (16414)
Suti83 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16415
Kipróbáltam most este üresben lehet lökdösni mozog..
Előzmény: ijn566 (16412)
Mewo Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16414

Nem voltam itthon 3 napig....Addig asszonyka használta a kocsimat és hát elképzelhető,hogy buktam a kocsimat.Annyira megszerette,hogy azt mondta,hogy ezentúl sokkal többet fog vezetni....:)

Aranyosak együtt.Ha van lehetőségem,akkor mindig mögé ülök,mert ő csak 168cm,elöre kell húznia az ülést,és meg is kell emelnie,így viszont mögötte férek el a legkényelmesebben(anyósülésnél jóval kényelmesebb) a 199cm-mel.

 

Egyébként ha már a helykínálatról esik szó,nálam ez az egyik legnagyobb hiányossága a Bravonak.Egyszerűen az átlagnál kisebb.Nekem szűkösebbnek tűnik,mint a Golf vagy a Stilo,néha beülök télikabátban,és hát mintha kakasülön ülnék.Aztán hozzászokom szépen,kicsit állítok a háttámlán és máris jobb,de ennek nagyon nem kéne így lennie.Mindig azzal nyugtatom magam,hogy a digók az átlagnál kisebbek,ezért talán nem is számolnak ekkora emberrel.Én kérek elnézést a hosszért....:)

Mewo Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16413

Ez az autó mindig tiszta?Bár én is össze tudnám hozni ezt...Lelkiismeretesen a belseje mindig tiszta,de a külsejét nehéz tisztán tartanom.

 

 

Előzmény: -ikszipszilonze- (16408)
ijn566 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16412
Csak egy észrevétel, ha szabad: ha 6-ban 120-nál forog 3500-at akkor csúszik a kuplung szerintem, mert gondolom előtte itt vagy 140-el menték kb. ebből az következne, hogy nem a motorral van baj, hanem valami a kerekeknél nagyon szorulhat. Az áttétel az fix, nem változik. Üresben meg tudod a kocsit mozdítani? Persze ha a fék szorul annak szaga van. Esetleg csapágy, stb... nem tudom.
Előzmény: Suti83 (16384)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16411

OFF

Kisvárosi közlekedés... tegnap az egyik legforgalmasabb kereszteződésben kikapcsolták a lámpákat, a másikban meg csak sárga villogás. Nos, utóbbiban most, 7 előtt egy csattanás, ahogy mentem focizni, visszafele hoztam az egyik haverom, mondom, nézd, még mindig ott állnak, aztán észrevettem, h azok már újak, szintén friss eset, a rendőrök még nem értek oda... Szóval, egy kis zsúfoltság, s rögtön mindenki bénázik, elb@ssza... Jó, ez mindenhol előfordulhat, csak ez most kicsit "vicces" volt, mondjuk, azoknak biztos nem, akiknek törték a kocsiját...

Mewo Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16410
Semmit,mert utána éppen nem produkálta(egyéb ként azóta sem),így azt mondta,hogy ő ugyan hallotta,de mivel nincs folyamatosan,ezert a Fiat felé nem tudja bizonyítani.Valami ilyesmi volt a duma,majd ha folyamatos a dolog,akkor ránézetek megint. 
Előzmény: zee2003 (16134)
Mewo Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16409

Nekem jó lehet bármikor,mert teljesen képlékeny a programom,nem tudok 20.-a után semmit,de valszeg,23.-án haza,27.-én vissza.

Előzmény: -ikszipszilonze- (16132)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16408
sorry, de OFF-szeruseg jon. :) lattam hogy stilos rendelt abarth felni kupakot, bar ez csak egy GP felnijen (bar nekem tetszik:) van, valahogy ilyesmire kell majd szamitani. nem kovettem teljesen az esemenyeket, vegul kinek az autojan is lesz? :)
szoval gyors elobb lepattantam a garazsba lefotozni nektek, ha erdekel valakit. bocsi a kep minosege miatt, vakuznom kellett sajna...

Radar75 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16407

Félelmetes mit meg lehet tenni ebben az országban.

Előzmény: Radar75 (16406)
Radar75 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16406
Suti83 sajnálom a történteket, de félek ez még sokáig fog tartani. Én úgy érzem, azzal hogy nem viszed vissza azonnal, alapot adsz a szerviznek a későbbiekre nézve arra, hogy ők megcsinálták és a mostani probléma új és előröl indul az óra mind a csereautó mind pedig a totális csere (15 nap) esetére. Ne várj hanem rögtön intézd tovább a dolgot.
Suti83 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16405
:-)
Előzmény: Varshi (16393)
bravo07 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16404
Viszont..
Előzmény: gambl-R (16383)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16403
Rendeltem, emlékeztem. :-)
Előzmény: vinjo (16352)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16402

Respect! (már maga az írás hossza miatt is... :-)))

Egy-két dologban egyetértek, mint pl.: nem akkor fogyaszt legkevesebbet, ha alacsonyan elváltasz, hanem megfigyeléseim szerint, ha nyomatékcsúcs közelében kapcsolgatsz. Pl.: a Brava-m esetében volt, h hosszú útra mentünk, váltott vezetéssel, s 6-7 tizeddel jobb fogyasztást produkáltam, pedig sokkal jobban kihúzattam minden fokozatot. A másik srác hitetlenkedett is, h h lehet ez. Az akkor evett jól, ha 4000-4500 körül váltottam, s nem mentem 140 felett (akkor forgott 4000 körül).

Mégis, mikor hideg a motor, akkor alig forgatom, s igyekszek följebb kapcsolni. S lehet, h ez kínzás, de vhogy nem tudom megállni, h alig pörgessem... Majd megpróbálok rajta változtatni, h 4. fölé nem megyek, ha csak 50-60-al gurulok hideg motorral. Egyébként, meleg motornál már én is többször megfigyeltem, h 4. és 6. között sincs nagy különbség állandó gáztartománnyal ugyanolyan sebességnél. S a sport már egészen jól használható 50-től is, 4.-ben. ;)

 

"eloszor eszreveszed hogy nem megy (ekkor panikolnak be sztem sokan)"

 

Nem vagyok egy pánikolós, de pl.: sűrűbb forgalomban ezért váltok vissza szinte mindig előzés előtt (még ha egy kicsivel nagyobb hely is van, mely nem indokolná), mert nem akarok meglepetéseket, inkább egyen egy kicsivel többet, de ne kelljen kapkodnom. :)

 

A leállítási procedúrám ugyanez, még ha hosszasan gurulva érkezek is valahova, akkor is minimum 1 perc mindig megvan, átlagban. Ha meg hajtom, akkor még a garázsba állás után is megy vagy 2-3 percet a motor.

Előzmény: -ikszipszilonze- (16394)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16401
Nos, ez bizony a "régi" kulcs... Így nem csodálkozom, h néha nem működik.
Előzmény: StratoBlue (16396)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16400

Ez szomorúan hangzik...

Nem mellékesen: 3 km alatt mit tudnak megállapítani? Annyi idő alatt be sem melegszik a motor, vagy gondolod, h előtt járatták, h ne hideg kocsinak tapossák? (nem riogatás, csak nem életszerű)

A szervízt azért felhívhatnád, h szarabb, mint volt, s mégis kiadták, illetve, h bepanaszolod őket a FAM-nál.

Igaz, nem kértél tanácsot, de a helyedben azonnal vinném a kocsit műtétre, vagy leginkább hívnám az assistance-ot, mert a kocsit nem lehet rendeltetésszerűen használni.

Előzmény: Suti83 (16384)
ferrike Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16399

nagyon sajnálom a kálváriád...,de

ilyet már irtál,hogy mész a Besthez meg hivod az assistance-t és az lett,hogy  bevitted a hülyékhez a k.pestbe ami Best-től van kb. 5 percre autóval.

Best sem varázsló,de legalább lelkiismeretesek,próbálnak úgy csinálni mint a többieknek is kellene.

Nem teljesen értem,ahogy és amit csinálsz.De ez az én bajom.

Tankolod bele a 98-ast,használsz egy rossz autót,amivel lehet csak még több kárt okozol...

Nem hivsz assistance-t és lehet már a Bestbe fogod vinni egyszer majd.

Ne haragudj,nem baxtatni akarlak ,minden együttérzésem a tied,csak nem értem.

Előzmény: Suti83 (16389)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16398
heee! elloptad a kulcsomat?! :P
Előzmény: StratoBlue (16396)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16397
ejj vazze! :(
menj be a bestbe szerintem is vagy akar vidd le a vinjo altal emlitett erdi szervizbe es asztalra baxas nelkul de hatarozottan kerd a problema kivizsgalasat, emlitsd meg hogy eddig mi tortent es hogy te ilyen banasmodot nem tursz el (csak a mihez tartas vegett ugye tudjak a helyuket :D), cserekocsit kersz, teszteljek ki normalisan, de most mar ha nem lesz valtozas akkor mesz a FAMhoz sirni....
hat tenyleg nagyon sajnalom hogy ennyire xopod a faxt szegeny kocsival, mert hidd el jo az, csak hat a szervizek ultrahulyek es benak. tisztelet a kivetelnek... (nehez lenne felsorolni)
Előzmény: Suti83 (16384)
StratoBlue Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16396
.
Előzmény: StratoBlue (16395)
StratoBlue Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16395
Nem.. ilyesmi:
Előzmény: vinjo (16392)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16394
en sem vagyok egy nagy muszaki ember elhiheted. :) az tuti, hogy azert erdemes felfele valtogatni ahogy gyorsulsz, ha nem akarsz horror fogyikat, de ennel arnyaltabb a kep, megprobalom leirni az en verziomat, aztan lehet a nyakamat elvagni.
sokaig en is azt hittem hogy az milyen jo ha 5osben gurulok 50el, mert hogy milyen szepen nez ki a fogyi meg mittudomen es milyen jo a motornak hogy alig kell porognie. aztan kezdtem belakni es tesztelgetni a puntot na meg tajekozodni mert nagy analfabeta vagyok en is es egyertelmuen kiderult, hogy ha tfh 3asban mesz 50el, alig tobb a fogyid mint 5osben 50el, raadasul foleg a turbo motornak nem tesz jot hogy annyira alacsony a fordulatszam, mondjak a szakik. Ami a lenyeg, hogy egyenletesen kell gyorsitani es akkor szep kis fogyik erhetoek el ugy is, hogy nem valtogatsz 50nel 5osbe. En amugy kozlekedes technikailag is jobbnak tartom, hogy 50nel nem 5osben van az auto (vegig ezzel fogok most peldalozni), mert gondolj bele, hogy fogyi szempontbol ha 5nel nyomsz egy koveret a fogyi ugyanugy felugrik jelentosen, viszont a kocsi nem fog ugy megugrani es ez egy veszelyes szituban eleg problemas lehet, hogy eloszor eszreveszed hogy nem megy (ekkor panikolnak be sztem sokan), aztan rajosz hogy valtani kene (ekkor a panik miatt mar kapkodsz), majd nagy nehezen valtasz (de hova is? meg mindig panikolsz), majd mire megtalalod a 3ast mar beledrongyoltak vagy te mesz bele valakibe, stb. Helyette en ugy szoktam, hogy 50nel 4esbe vagyok alapvetoen, de ha olyan helyen vagyok ahol latom hogy ideges a forgalom, ott batran visszatolom 3ba es probalom egyenletesen tartani a tempot. nezd meg a fogyi merot, szepen be fog allni egy korrekt ertekre ami alig lesz magasabb mint ha 5osben lennel, megis egy poccre megindul a kocsi. En nem egy komolyabb szitut usztam meg igy. Ha adott pillanatban nem tudtam volna *azonnal* jelentosen gyorsulni, akkor bezuznak a kedves elmebetegek korulottem. Ettol fuggetlenul en is beszoktam rakni 50nel 5osbe, de az valoszinuleg lejton van, es ez ritka. Nem szoktam figyelgetni de bealltam ra hogy 3500 kornyeken valtogatok el, ekkor nem esik vissza durvan a fordulatszam. Efelett csak akkor porgetem a motort, ha nagyon mehetnekem van. ;) de azert nem ez a jellemzo felhasznalasi terulete a kocsimnak. :D De mondjuk lehet a bravoban a 6. sebesseg miatt tok mashogy van ez, egyszer szivessen kiprobalnam a 120as bravot. :) Ahol lehet tolni 70el(80:) a varosban ott szoktam berakni 5be ha nyugi van korulottem, amugy siman elkozlekedem 4esbe is 70nel, csak arra kell figyelni hogy egyenletesen kell gyorsulni, semmi hirtelen komolyabb gazadas. :)
Sokaig jatszottam ezekkel az adatokkal, vegul kijott hogy inkabb porogjon jobban a motor, a fogyi sem jelentosen magasabb (kb 3k kmre jott ki +1-2 deci) es ha gaz van akkor megy is a kocsi, nem kell azzal tokolni, hogy visszavaltani. Adott szituban szerintem ezek sokat hoznak a konyhara. Es akkor tenyleg nem beszeltunk arrol, hogy a turbodnak sem tesz jot, ha nem jaratod, lerakodik a sok mocsok, stb, aztan lehet huzatni kilometereken at magas fordulatszamon 20 liter benyat nyelve, hogy kikormold (mjet mintara) vagy veszel olyan bevalt csodaszereket mint a cataclean, ami kb ugyanezt csinalja csak kicsit humanusabban. :)
En hiszek azoknak a szakiknak (annak az 1-2nek akinek hiszek :D), hogy ez egy porgetos motor es a turbonak mint irtma nem tesz jot ha nincs hasznalva. Persze hideg motornal en is labujjhegyen kozlekedem, 2000-2500nel elvaltok, ekkor nem esik vissza durvan a fordulatszam es haladni is lehet. szerencsere gyorsan bemelegszik (legalabbis a mutato szerint), de en ekkor meg szoktam varni egy keveset, es utana kezdek neki egy picit porgosebb autozashoz. Leallitani a motort is ugy szoktam hogy legalabb adok neki 1 percet visszahulni (foleg nyaron), de szinten a sokat emlegetett szaki szerint mar az is nagy kimeles szamara ha elotte csak gurulsz vele egy keveset a lefele a garazsba pl felengedett kuplunggal. De en ugy vagyok vele, hogy ugyis mire osszeszedem magam, kikapcsolom a radiot, osszeszedem a cuccomat a kocsiba az pont kb 1 perc. Nyaron van meg hogy akkor se allitom le ha mar kiszalltam, kiszedem hatulrol a cuccokat es utana. Igy kb van majdnem 2-3 perce visszahulni egy keveset. Szoval igyekszem ra vigyazni, remelem meg fogja halalni.
Termeszetesen nem kell egyeterteni a fentiekben irtakkal, csak egy barati "tanacs" tolem, aki amugy szinten nagyon-nagoyn segghulye a kocsikhoz. :)
Előzmény: bravo07 (16381)
Varshi Creative Commons License 2008.12.10 0 0 16393

Figyelj, megveszem a kocsidat harmad áron! ;)

 

(észrevettem, hogy ha ilyet mondok, hirtelen mindenki elkezdi többre értékelni a kocsiját, és elfelejti utálni :D)

Előzmény: Suti83 (16389)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!