Ha esetleg ez még segít, hogy mi lehet a baj akkor szakadó eső volt és egy hirtelen elindulás(gumikoptatós:) ) után írta ki a hibát. Nemtudom lehet e ennek valami köze hozzá.
Vettem egy P407-est.Nincs benne CD tár, de a hátuljában megtaláltam egy 6×2-es csatlakozót.Megtudná-e valaki üzenni, hogy milyen típusú CD tárat lehet csatlakoztatni. Esetleg több fajta is alkalmas. Rt3 van beépítve és 2006-os kocsi.A segítséget előre is köszönöm Gedralaci.
Szeretnék venni diagnosztika kábelt, szoftvert. Nem akarom mindig a szerelőt zargatni a kiolvasással. Úgy tűnik rendszeresen szükség lesz rá, most is van 4-5 hiba.
Ebay-on egész olcsón is vannak.
Nem feltétlen az ár, inkább a használhatóság lenne a döntő.
Laptopos verziót szeretnék a lehető legtöbb funkcióval.
Az a rossz hírem van, hogy szinte biztosan nem! A folyadék kifogyását külön jelzi. Ennek számtalan oka lehet, valóban, ha nincs korlátozás, akkor valószinüleg nincs nagy baj. Könnyen lehet, hogy valamelyik érzékelő hibásodott meg, esetleg csak olajos. Egyszer-egyszer előfordul, hogy a belépő levegőt érzékelöt csak ki kell szedni és letörölni róla az olajat és máris megoldodik a probléma. Üdvözlettel: birobandi
Elvileg 94ezer km-nél többet kellene bírnia (igaz, használattól függő a dolog). A tapasztalatok szerint 120-180ekm-t. A tartály 2,5 literes, egy liter "gumibogyószörp" nagyságrendileg 10eFt körül van. A tartály a bal hátsó kerék előtt van elrejtve. Szintjelző nincs benne, a computer próbálja a használatból megtippelni, hogy még mennyi adalékanyag lehet a tartályban.
(Nem magamtól vagyokm ám ilyen okos, Zoolan65 fórumtárs tanított ki, akár hozzá is fordulhatsz segítségért).
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A 407-em kiírta a "depollution system faulty" hibat. Itt visszaolvastam és megtaláltam, hogy ez a részecskeszűrőre utal és ha a kocsi nem korlátozza a fordulatot akkor nem lehet nagy gond csak kifogyott a folyadék. Remélem tényleg ez történt. Jelenleg 94000 km van benne 2.0 HDi 2008-as évjárat. Azt szeretném kérdezni, hogy ez kb mennyibe fog fájni és, hogy után lehet tölteni vagy tartájt kell cserélni illetve hol találom ezt meg a kocsiban. Válaszokat előre is köszi.
Azt tudjátok esetleg, hogy a 2.0hdi-nél az elektromos termosztát relé mit csinál pontosan?
Az enyémben zárlatos a tekercs, de a vízhőfok jónak tűnik, stabil 90fok. Márkaszervizben 49-50ezer ft a tekecs, ha nem túl lényeges, akkor halogatnám még a cserét.
En legutobb a muszaki vizsgan vartam egy orat, közben pedig kolaval hütöttem, hogy olvashato legyen a km szamlalo... :) vicc! az elozo tulaj mar egyszer cserelte, o pedig ilyen 60 ezrekröl hadovalt.
Nem volt szinbeni eltérés, de mintha halványabban világitanának. Az izzo ment ki szerencsére nem a trafó. Nekem is az a véleményem párban kellene cserélni...sajnos, elég drága mulatság.
Még nincs meg, reggel mikor mentem melózni láttam, hogy a jobb oldal nem világit. A bolt ahol szoktam vásárolni Hella és Osram izzókat tart D2S ből. De először megnézem hogy az izzó ment-e ki. A kocsi nem írt ki hibát.
Kapcsold le a lámpát, várj egy picit ameddig lehül az égő és kész. Nem kell akksit lehúzni, semmi bajod nem lesz.
A nagy piros kockát elkell tekerni (rá van írva merre), akkor kikatapultálja a csatlakozót magából, aztán a fekete szorítót eltekered, izzó ki-be, aztán össze. A csatit a végén kell rádugni, ha a helyén van már a piros kocka. Nem lehet rosszul összerakni, mert akkor nem pattan össze.