Igazából én már nem is bánnám, sőt örülnék neki ha véget érne ez a Fuggerth reneszánsza című gusztustalan átverés, meg a modellezők hűlyének nézése, a kereskedőjével közösen. Az elmúlt évtizedek alatt nulla fejlesztést kapott ez a modell, csak a sokadik bőr lehúzására használták, pedig egy belső berendezés meg normális kapaszkodó szett nem a világ szerintem, és még sorolhatnám. Ennyiért... Sok bőr van még a képükön.... 28 ezer... Vicc
Komolyan ki veszi ezt meg? Látták már valaha az igazit?
Esküdni mernék, hogy a hírlevélben vagy a bolti leírásban is benne volt, hogy "a Fuggerth cég engedélyével készült műgyanta öntvény" de most nem találom.
Elő van készítve az első ablaknál is. Kérdés, hogy milyen kasztniból indulnak ki, ki van-e már fúrva, vagy nekik kell. Nekem 4 nyers BDt kasztnim van, három nincs kifúrva, egy ki van, persze itt a 2. ablaknál*. (Hasonló a helyzet a Bhv kasztnijaimnál is, van ilyen is, olyan is.)
Ha ki van fúrva, akkor el kéne tüntetni a lukat nyom nélkül, az tény, hogy macera.
Amúgy tippem szerint fingjuk sincs, hogy hol vannak a tetőszellőzők...
*Ehhez kell keresni olyan pályaszámú kocsit. Pontosabban nem kell keresni, mert van, csak azt kell megcsinálni. A gond a gyári kocsikkal van, mert ott a már festett tető mellett kell áttenni. Szerencsére nincs felrakva rá.
Érdekes, nekem anno amikor dolgom volt vele mindig sikerült elérnem. Vagy mailben,telefonon, bár igazából néha kissé lassú volt a válaszolásai gyakorisága. Utoljára 2018 ban hoztam el tőle a szöcskét, azóta nem üzleteltem vele. De előtte minden évben többször is jártam a műhelyében különféle gépekkel kapcsolatban.
Igen az ára is magas, inkább azon lepődtem meg, hogy boltban lesz még belőle egyáltalán. Az infó oldaluk alapján még szeretnének egy III és IV. korszakot kiadni (de ezt inkább a Bhv-ra értik).
Ha arra gondolsz, amire gondolok (második tetőszellőző), akkor ezekben a pozíciókban biztosan "elő van készítve" a furat belülről, még az első ablaknál nem feltétlenül. Már nem emlékszem, amikor én csináltam, volt-e előkészítés, vagy mérni kellett. Ha mérni kell, az már többlet munka, hogy mennyi az más kérdés, meg hogy hány darabnál... Amúgy erre az lenne a megoldás, hogy olyan pályaszámot választanának, amin így van az elhelyezkedés.
Ráadásul továbbra is elbasszák a legegyszerűbb dolgot (nyers kasztni esetén nulla plusz munka), amit eddig az összes általam látott, akár a legkisebb szériás, akármilyen drága vezérlőkocsinál is elcsesztek.