Köszi. Azért nem ilyen egyszerű, mert elvileg látom, hogy hol kellene lennie. A kézikönyv is említi, de ott egy műanyag kupak van, amit egy csavarhúzóval lehetne lefeszegetni. Ennek még nem álltam neki, de a kereskedő szerint a kupak alatt nincs semmi. A könyv szerint ott kellene lennie a csatlakozónak. Szerintem nekiesek és benézek alá, csak kíváncsi lettem volna, hogy ez minden felszereltségi szint alaptartozéka-e, vagy csak a legmagasabb Allure felszereltségnél széria. Erre nem találtam sajnos még választ.
Üdv!A hátsó üléssor szélénél van még egy szivargyujtó aljzat.A raktér alján a pótkerék csörlője van,az a műanyag kupakos.Nincs meg a könyve?abban benne van minden...
Nemrég vettem egy új 308SW-t Active felszereltséggel. Tudja valaki véletlenül, hogy van-e benne 12V-os csatlakozó a csomagtérben? Egy műanyag kupakot látok, mintha ott kellene lennie, de nem akartam felfeszegetni. Könnyen nem jön le az biztos.
Én is most aktiváltattam, szervizben 2 perc Aux1 és Aux2 is aktív lett. Nekem Aux2 a kesztyűtartós bemenet.
Más:
Nincs fűtés az autómban. P308 1.4 benzin. Digit. klíma. Víz hófok 90 fok, az utastérben lévő radiátorig eljut a meleg, még a kimenő csövön is forró, viszont nem jön csak hideg levegő.
Szűrőcserék megvoltak, klímatisztítás megvolt. Szerviz is csak vakarózik. Volt valakinek hasonló? Tudtok esetleg megoldást?
A bátyám a köv. lehetséges hibaforrásokkal dobott meg: -Injektor -szívócsövi nyomásérzékelő -főtengely elfordulás jeladó ...csak akkor gondolom már vmi hiba visszajelzésnek is kéne lennie. Nah kiolvastatom akkor,köszönöm a hozzászólásokat!
Utolso hozzaszolasom a temaban: az 1.6-os benzinesnek mindenfelekeppen le KELL forognia 6000-ig kettes fokozatban (a kerdezo nem az 4.-5. fokozatrol beszelt, ott persze, hogy nem forog ki 6k-ig...) Ha 2.ban 5000-nel leszabalyzott, akkor ott valami HIBA VAN!
A 305-nél, 406-nál, 407-nél úgy voltak megválasztva a váltóáttételek, hogy nagyobb motorral se tudjon SOKKAL jobban gyorsulni és a végsebessége se legyen sokkal több. A 407-nél ha jól emlékszem 1750 cm3-es motorral 200 km/h, 2000 cm3-es motorral 208 km/h volt megadva mint maximális sebesség.
És tényleg nem versenyezni vettük,csak azt szerettem volna megtudni,hogy ez hiba-e vagy természetes,ha esetleg ezzel kapcsolatban van vkinek tapasztalata...
A 305-ös és a 406-os leírásában is szerepel a 6000 f/p. Ezt írtam is. De úgy volt beállítva a váltóáttétel és a differenciál áttétel, hogy erre ne legyen képes IV. fokozatban, csak 5250 illetve az 1300-as 5350 fordulatra. A 406-osnál már ez elektronikusan volt megoldva. A 407-nél nem tapasztaltam ilyet, de attól még lehetett annál is. Ha a 308-SWD nél megnézi az ember az ezer fordulathoz tartozó sebességet és ebből számolja a 4000 fordulathoz tartozó sebességet akkor ebből több jön ki mint a gyárilag megadott maximális sebesség. Tehát nem tudja kipörögni a 4000-t. Ennek két oka LEHET: Egy, hogy amíg garanciális addig nehezebb legyen széthajtani, kettő a 100-120e km-es szervíznél állítani lehessen és kopott motorral is tudja amit újjal. Vagy valami más.
Üdv! A sztori úgy kerek,hogy nem sokkal indulás után történt a manőver,kettesben,de szerintem már meleg motorral...elbambultam és kikanyarodtam vki elé,kicsit oda kellett lépni...csak furcsálltam a szabályzást...amúgy check engine v vmi hibajelzés nincs...szóval nem értem teljesen,a 6000-es fordszámos leadást én is láttam a leírásában...
Autóvásárlás előtt állok, a p. 308 SW 1.6 HDI a befutó. 2011-es évjáratú 92 LE példányokat nézegetem. Ennél a motornál is igaz, hogy nincs kettős tömegű lendkerék, illetve nincs FAP szűrő?
A kedvedért utánanéztem: 1.6 VTI 120 pacis 6000-es fordulatszámon, 1.6 THP 156 pacis szintén 6000-es fordulaton. Ha 5000-nél leszabályoz, akkor ott valami nem kerek...
A régebbi modelleknél úgy volt beállítva gyárilag, hogy ne tudja leadni a max. fordulatot. A 305-nél névleges max. fordulat 6000 ford/perc volt, a GL 1300-as max. fordulata 5350, az 1500-ös SR-é pedig 5250 f/perc volt. Hasonlót tapasztaltam a 406-nál, a 407-nél és most a 308 SW-nÉl nem. Igaz, a 308-nál nem is próbáltam. Viszont ha abból indulok ki, hogy a 90 Le-s dizel gyárilag megadott max. sebessége 174 km/h és 2000f/perchez majdnem 100km/h tartozik, akkor 4000 f/p-hez 180-190 km/h tartozna. Úgyhogy lehet, hogy a 308-as is így van beállítva..
Sziasztok! Nemrég került a tulajdonunkba egy 308 SW, 1.6 benzin Abszolút nem az állatkodás miatt,de úgy vettem észre hogy már 5000-es fordulattól letilt a motor! Mi lehet az oka,mert gondolom ez nem a gyári érték! Mit nézzessek meg és kivel? A segítségeket előre is köszönöm! :)
Talán valaki tudna nekem segíteni , mert nem régen vettem egy 308 SW -t , 1,6 hdi , amibe most szereltem tempomatot ( Limiteres ) . A programozás után úgy tűnt ,hogy működik , de a beállítható sebességnél csak három vízszintes vonal van és a kijelzőn pedig OFF . Nem csinál semmit , de nincs ötletem hogy mi lehet a gond . Köszönöm ! Attila
Nemrég tulajdonosa lettem egy 308-asnak (2008-as, 1.6 benzin). Szuper az autó, nagyon tetszik. Azt szeretném megtudni, hogy a kesztyűtartóban lévő rca bemenetet hogyan lehet működésre bírni! Próbáltam rádugni egy mp3 lejátszót rca-jack kábellel, el is indítottam a zenét, azonban a rádión (RD4-es) hiába nyomtam a source gombot, nem váltott át a bemenetre. (CD és rádió között vált, szóval a gomb jó) Valamit rosszul csináltam, vagy a bemenetet valahol engedélyeztetni kell?
A másik kérdésem pedig az lenne, hogy lehet úgy mp3 cd-t írni, hogy a kijelzőn megjelenjenek a könyvtár nevek, illetve a számcímek? Én egy nagyon régi mp3 cd-vel próbáltam, de könyvtárnevek helyett directory 1, directory 2 ... stb. írta ki, ha beleléptem, akkor pedig a számcímek helyett track1, 2... stb.