Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Berakok egy képet Golf II hasonló funkciójú alkatrészéről, hogy aki nem ismeri annak is látszódjon miről van szó:
Persze a Kappáé nem pont ilyen. Az a lényeg, hogy nálunk a képen látható fém csavar az magának a szintállító motornak tengelye és ugye annak a vége gömbölyített úgy mint a képen. A motor elcsavarva levehető a lámpaházról úgy, hogy előtte ki kell pattintani ebből a műanyag perselyből ami már a lámpa belsejében helyezkedik el, egy csavarral van a lámpa belső szerkezetéhez van fogatva. Itt a képen ez a persely 4 negyedből áll a Kappán talán 10-12 felé van osztva mint egy kerek fésű úgy néz ki. Lényeg az, hogy az útviszonyoknak megfelelően az elektronika által az állító motor folyamatosan tologatja ezt a rudat és mivel a lámpa teljes belső szerkezete a házban csuklósan van felfogatva ezáltal a teljes lámpa a az útviszonyoknak megfelelően mozog és vetít. A belső hő meg az idő hatására ez a műanyag persely kifárad, a fésű fogai letöredeznek elég ha csak egymás melletti kettő letörik akkor az állító motor rúdja csak mozog ki-be, de már nem viszi magával a lámpa belét. Namost pont az állító motor levétele a fő veszélyforrás, mert akkor törnek el általában a rudak.
A másik hogy ezt az elemet csak akkor lehet kiszedni a helyéről és kicserélni (ha lenne cserealkatrész) ha szétszedjük a lámpát.
Azért az látszik, hogy nem egyedi probléma ez a VW és a BMW is küzd ezzel a problémával csak a számosság miatt ott van cserealkatrész hozzá.
Hozzad. Nyilván ésszerű legyen az ár. Ne ennek az árán akarjon a bontós a két ünnep között wellnesezni a családdal, meg egy osztrák síelés ára se legyen.
húsz 3 negyvenhat negyvenkettő hetvenkilenc. sms-ben gyorsabban reagálok mint hívásban....
Az az infocenter érdekes lehet, ha a gombjai nem ragadnak és nincsenek szétnyomódva. Meg persze ha nem pixelhibás, de arra beépítési garancia csak van.
Akkor én jelentkezem. A második képen látszik a kézifék körüli szürke műanyag, kell nekem. Benne van a gyári szivargyújtó. Vedd meg nekem légyszi, és megyek érte.
Majd meglássuk milyenre tudják lefújni a felniket. Most egyelőre azon izgulok milyen lesz a szelepfedél szinterezés: múlt hétfőn támasztottam le a kocsit szakibácsinál, szerdán írtak rám hogy matt vagy selyem fényű legyen, azóta nem hallottam felőle, de gondolom napokban már vissza lesz szerelve. Aztán mehet olajcserére.
úgy-úgy! Akkor a következő nyomtatandó kappa projektek: ajtózár modulok, első ajtóbehúzó (pl.jobb), olajpumpa (lánccal), felső szívócső (coolerről a szívócsonkra), váltókargomb, na és persze fűtőmotor :)
Ezek amik igazi kincsek lennének a kappás társadalomnak.
""Szívom a hátsó teraszon a cigit, és látom, hogy a kutyám a szomszéd kerítése alól bújik át valami fehér állatkával a szájában. Büszkén, hűségesen odahozta Nekem, majd letette elém, a szomszéd hófehér díjnyertes mittudomén milyen német családból származó nyulát, amit versenyekre/kiállításokra hordott. (Közel 500 ezer Ftos nyúlról van itt szó kérem szépen) Ki volt nyúlva a nyúl, a kutyanyálban tocsogott, és retkes volt.. Hát a kutya "fegyelmezése" után visszamentem a nyúlhoz, aztán kaptam egy képet az agyamban. Beraktam a mosdóba szépen, lemostam róla a földet, a kutyanyállal együtt, majd beszárítottam Édesanyám hajszárítójával. Ezt követően felmentem a szomszéd hátsó udvarán, és szépen megágyaztam neki szalmából, betettem, majd rázártam a nyúlketrec ajtaját. Délután jön haza a szomszéd a munkából.. 5 perc múlva hallom, a káromkodást miegymást, és hívószóra, mint a jó szomszéd ott termettem, hogy "mégis mi történt?!" Állunk ketten a nyúlketrec előtt, és a következő párbeszéd folyt le: - Nézdmeg BZDMG! - Mi történt, megdöglött? - MEGDÖGLÖTT B@ZMEG, DE VAGY KÉT NAPJA ÁSTAM EL A KERTBEN ÉS MEGINT ITT VAN!..."
Ilyenkor amúgy kíváncsi vagyok, hogy mi történhetett. Volt egy halommal legyártva, a gyári raktárakba nem kértek már belőlük, felhívták a Denso-t, hogy nektek nem kő? :D
Koszi nem csalodtam benned:))) bar mikor beszeltunk kozelbe nem voltam netek es szo szerint szigyelem de ismerem az autokat nevrol es jelrol de ezt az istennek nem tudtam magamban hova tenni.Minden esetre nekem tetszim.Kar hogy a mehtelepen vegezte :)