Vigyázz nem olajszűrő kell, hanem gázolajszűrő (üzemanyagszűrő) és az kicsit drágább 6000-nél akciósan 10e-től indul, a minőségen nem érdemes spórolni, hacsak nem akarsz magadnak további problémákat.
Mennyit futott nálad az autó? Volt-e cserélve azóta az üzemanyagszűrő mióta nálad van? Ha Te még nem cserélted akkor azon nincs mit nézegetni, ki kell cserélni, ezek az új dízelek nagyon érzékenyek a megfelelő karbantartásra, rá kell szánni az adott összeget akkor elvárható, hogy megbízhatóan szolgáljon.
Mást egyelőre ne csinálj, egyszerre mindig csak egy dolgot szabad változtatni. A szűrőcsere 90%-ban sikeres szokott lenni ezeknél a hibakódoknál.
De tényleg mielőtt bármi mást cserélnél keresd meg betg-t és ki tudja mérni az egész rendszert paraméterezve ebből kiderül mi is rossz pontosan, ne verd magad feleslegesen nagy költségekbe.
Egyébként azt írja, hogy szereld le a kereket, és vedd ki a műanyag dobot. Hát az tény, hogy így tényleg viszonylag kényelmes. Én meg egy kicsit lusta voltam és alulról támadtam. : )
menet közben egyszer csak kigyullad a "környezetvédelmi visszajelző" és középen kiírja hogy "abgasanlage defekt" , megáll az autó(se kép,se hang),újraindítom, megy, megáll még így néhányszor, aztán gondol egyet(1-2 nap múlva), kialszik a visszajelző és eltünik a szöveg,száguld a verda...mintha semmi sem történt volna:(
elvittem beméretni(már háromszor) és mindig ezeket a hibakódokat írja ki:
P0087 Fuel pressure adjustment high-Pressure lower than set 280087
P0093 Fuel pressure adjustment high-pump valve open less than the set value 280093
ezek alapján, ha mindent kicseréltetnék kb:150-200 ezret kéne kicsengetni...de a szerelő szerint sem lehet nagy a baj, ha amúgy meg nagyon szépen működik a gép.
ha esetleg valakinek lenne olyan szerelő ismerőse, akinek kihívást jelent egy ilyen probléma megoldása anélkül, hogy kifosztaná a családi kasszát...hát nagyon-nagyon szépen megköszönném!
Én alulról cseréltem ki. De az az igazság, hogy ehhez vagy akna, vagy csápos emelő kell. Levettem a az alsó motortakarót, és így már hozzáfértem annyira, hogy a feszítő görgöt elértem. A görgőnek ellenfeszítve jön le, illetve megy fel a szíj.
Tudna nekem abban valaki segíteni hogy 2002-es 2000 köbcentis benzines C5 sedánon hogy lehet otthon kicserélni a generátor ékszíjat ugyanis elszakadt.Előre is köszönöm a válaszokat,sürgős lenne ugyanis este mennék dolgozni.
Egy kérdés: érdemes az OMV alpesi dízelt tankolni (dízel C5-be), vagy csak rongyrázás?
Én most azért kísérletezek, jobb ötlet híján, mert tavaly akkumulátort cseréltem, de most a -8 fokok körül nem indult már pöccre az autó. Elsőre beindul, de azért dolgozik 1-2-3 mp-t. Vagy ez normális?
Akkumulátort tavaly cseréltem, közepesen jó minőségűre, elvileg még illene, hogy bírja. Menet közben a töltöttségmutató normális, a fele szint felett van. Indulás előtt inkább az 1/3-1/2 között volt, de persze most a "melegebb" időkben megint szinte pöccre indul.
Amit V6-nak küldtél az egy cirill betűs utasítás, az áll benne, hogy meg kell változtatni a számítógép MAC címét és az utána levő kódok csak akkor lesznek érvényesek asszem angol nyelv esetén. Így ezért nem jártál sikerrel, hiába generáltatta le V6 az ott levő kódot magyar nyelvvel.
Minden MAC cím és nyelv variáns egy változót képez a kód generálásakor.
Próbáld meg ezt, hátha:
L7RE-T2JK-UZ6N-ILNT
Tegnap én is a SEDRE-vel szenvedtem, először nem indult, de a docbackup ment. Aztán amikor elindult végre a SEDRE azóta nem megy a docbackup :S
Egy kis mosoly: Miskolc, 20cm hó, hegynek fel - kerülnöm kellet egy elakadt autót, bele a friss hóba, ESR világít, nyomom a gázt, motor alapjárat közeliben, gép nem mozdul - na bakke most mi van :-) el kellett telni néhány másodpercnek (5-10), de végül leesett, ESR kikapcsolva, motor felpörög, váltó fog és szépen felmegyek. Hiába no, ezzel a kombinációval még nem volt dolgom.
Fagyos reggelek tapasztalata (ez tulajdonképp kérdés): indítás után, ha sebességbe teszem a váltót, jó fél percig nem engedi el alapjáratról a motort (azt, hogy miért csinálhatja én is meg tudom magyarázni, de másnál is létezik ez a dolog)?
A hópihére egy kis kiegészítés: nem olyan mintha kettesből indulna, hanem valóban kettesből indul. Hamarabb felvált valamivel, hamarabb kapcsolja lock-up-ot is. És erős gyorsításnál 3.ban( ha jól emlékszem 4. ben is) is képes oldani a lock-up-ot, hogy nem pörögjön ki a kerék. Ez Xantia AL4-re igaz, de gondolom ilyen lehet a C5-ben is, legalábbis az AL4-es váltónál.