Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.01.04 0 0 3221

Vigyázz nem olajszűrő kell, hanem gázolajszűrő (üzemanyagszűrő) és az kicsit drágább 6000-nél akciósan 10e-től indul, a minőségen nem érdemes spórolni, hacsak nem akarsz magadnak további problémákat.

Mennyit futott nálad az autó? Volt-e cserélve azóta az üzemanyagszűrő mióta nálad van? Ha Te még nem cserélted akkor azon nincs mit nézegetni, ki kell cserélni, ezek az új dízelek nagyon érzékenyek a megfelelő karbantartásra, rá kell szánni az adott összeget akkor elvárható, hogy megbízhatóan szolgáljon.

 

Szép napot neked is :)

Előzmény: pandurtimi (3220)
pandurtimi Creative Commons License 2011.01.04 0 0 3220

Köszönöm szépen a segítséget!

6000 ft az olajszűrő:(( , úgyhogy apu először szétszedi, megnézi mennyire vészes a helyzet, és csak utána rendelem meg, ha nagyon muszály.

megfogadom a tanácsod, utána felveszem a kapcsolatot betq-vel.

Szép napot :)

Előzmény: oszcilloszkop (3219)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.01.04 0 0 3219

Mást egyelőre ne csinálj, egyszerre mindig csak egy dolgot szabad változtatni. A szűrőcsere  90%-ban sikeres szokott lenni ezeknél a hibakódoknál.

 

De tényleg mielőtt bármi mást cserélnél keresd meg betg-t és ki tudja mérni az egész rendszert paraméterezve ebből kiderül mi is rossz pontosan, ne verd magad feleslegesen nagy költségekbe.

Előzmény: pandurtimi (3218)
pandurtimi Creative Commons License 2011.01.04 0 0 3218

Üdv!

ma rendelem meg, és a héten lesz cserélve a gázolajszűrő. utána meglátjuk, hogyan viselkedik a drága.

az én helyemben ti még mit tennétek?

meg tudnátok mondani, kb. mennyiért lehet beszerezni ilyen magas nyomású szelepet?

nagyon köszönöm a segítséget!

ace100 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3217

Köszönöm!!!

Előzmény: V.6. (3208)
oszcilloszkop Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3216

Mikor volt cserélve a gázolajszűrő?

Előzmény: pandurtimi (3211)
betg Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3215

Üdv ezekből a híbaüzenetekből látom ,hogy nem lexiával lett kiolvasva ezt müködés közben kéne paraméterezni.

Itt a nagynyomású rendszer nyavajáiról ír de ebből nem derül ki ,hogy melyik a folyamatos hiba és melyik az átmeneti.

Előzmény: pandurtimi (3211)
V.6. Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3214

Még egy kis képes segédlet.

Egyébként azt írja, hogy szereld le a kereket, és vedd ki a műanyag dobot. Hát az tény, hogy így tényleg viszonylag kényelmes. Én meg egy kicsit lusta voltam és alulról támadtam. : )

 

                     

 

Előzmény: V.6. (3210)
pandurtimi Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3213

nagyon szépen köszönöm:)

Előzmény: V.6. (3212)
V.6. Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3212

Szia!

 

Itt betq, aki nagyon sokat segít nekünk a szaktudásával. Őt keresd, illetve biztos ha benéz ide, reagál a gondodra. Én őt ajánlanám.

Előzmény: pandurtimi (3211)
pandurtimi Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3211

üdv mindenki!

szükségem lenne szakértői segítségre.

citroen c5 1.6 hdi

menet közben egyszer csak kigyullad a "környezetvédelmi visszajelző" és középen kiírja hogy "abgasanlage defekt" , megáll az autó(se kép,se hang),újraindítom, megy, megáll még így néhányszor, aztán gondol egyet(1-2 nap múlva), kialszik a visszajelző és eltünik a  szöveg,száguld a verda...mintha  semmi sem történt volna:(

elvittem beméretni(már háromszor) és mindig ezeket a hibakódokat írja ki:

P0087 Fuel pressure adjustment high-Pressure lower than set 280087

P0093 Fuel pressure adjustment high-pump valve open less than the set value 280093

P1113 Fuel pressure adjustment high- rail pressure lower than minimum pressure 281113

ezek alapján, ha mindent kicseréltetnék kb:150-200 ezret kéne kicsengetni...de a szerelő szerint sem lehet nagy a baj, ha amúgy meg nagyon szépen működik a gép.

ha esetleg valakinek lenne olyan szerelő ismerőse, akinek kihívást jelent egy ilyen probléma megoldása anélkül, hogy kifosztaná a családi kasszát...hát nagyon-nagyon szépen megköszönném!

szép napot mindenkinek!

V.6. Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3210

Én alulról cseréltem ki. De az az igazság, hogy ehhez vagy akna, vagy csápos emelő kell. Levettem a az alsó motortakarót, és így már hozzáfértem annyira, hogy a feszítő görgöt elértem. A görgőnek ellenfeszítve jön le, illetve megy fel a szíj.

Előzmény: mihalusz (3209)
mihalusz Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3209

Tudna nekem abban valaki segíteni hogy 2002-es 2000 köbcentis benzines C5 sedánon hogy lehet otthon kicserélni a generátor ékszíjat ugyanis elszakadt.Előre is köszönöm a válaszokat,sürgős lenne ugyanis este mennék dolgozni.

V.6. Creative Commons License 2011.01.03 0 0 3208

Itt egy másik kód.   PSFA-3XUP-M62F-VGBN 


Tudom hogy már megvan a jó, de azért ezt is ide írom neked.

Előzmény: ace100 (3205)
John Zero Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3207

Egy kérdés: érdemes az OMV alpesi dízelt tankolni (dízel C5-be), vagy csak rongyrázás?

 

Én most azért kísérletezek, jobb ötlet híján, mert tavaly akkumulátort cseréltem, de most a -8 fokok körül nem indult már pöccre az autó. Elsőre beindul, de azért dolgozik 1-2-3 mp-t. Vagy ez normális?

Akkumulátort tavaly cseréltem, közepesen jó minőségűre, elvileg még illene, hogy bírja. Menet közben a töltöttségmutató normális, a fele szint felett van. Indulás előtt inkább az 1/3-1/2 között volt, de persze most a "melegebb" időkben megint szinte pöccre indul.

 

 

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3206

Örülök a visszajelzésnek, legalább tudom, hogy jó a kódgenerátorom :)

Előzmény: ace100 (3205)
ace100 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3205

Na a kod jó végre!!!

 

Csak lefagy a gépem telepités közben,nem értem mi a baja

 

Köszönöm a segítségeteket!!!!

Előzmény: oszcilloszkop (3200)
mihalusz Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3204

Köszi már kiderűlt a generátorszíj kezdett el szakadozni azt kell cserélni.

Előzmény: betg (3203)
betg Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3203

Hát nekem ez a sedre egy kicsit csalódás sok minden nincs benne és elég faramuci .

betg Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3202

Szia milyen motorban? és milyen szíj hosszbordás ? burkolaton kivűl? belűl???

Előzmény: mihalusz (3201)
mihalusz Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3201

Sziasztok! Tudnátok segíteni hogy a motorban a vezérműszíj mellett milyen szíj van? Nagyon fontos lenne mert úgy néz ki hogy elszakadt.

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3200

Szia!

 

Amit V6-nak küldtél az egy cirill betűs utasítás, az áll benne, hogy meg kell változtatni a számítógép MAC címét és az utána levő kódok csak akkor lesznek érvényesek asszem angol nyelv esetén. Így ezért nem jártál sikerrel, hiába generáltatta le V6 az ott levő kódot magyar nyelvvel.

Minden MAC cím és nyelv variáns egy változót képez a kód generálásakor.

Próbáld meg ezt, hátha:

 

L7RE-T2JK-UZ6N-ILNT

 

 

Tegnap én is a SEDRE-vel szenvedtem, először nem indult, de a docbackup ment. Aztán amikor elindult végre a SEDRE azóta nem megy a docbackup :S

Ráadásul a SEDRE nem ismeri az autómat....pffff

Előzmény: ace100 (3199)
ace100 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3199

Hello!

 

Köszi hogy segíteni probálsz!

 

Telepítésnél ezt írja ki:

 

A DocBackup és az Új Kapcsolási Rajz telepítése

A DVD regisztrálása

 

--------------------------------------------------------------------------

infó


A műszaki dokumentációk DVD-i csak egy biztonsági kóddal használhatók.A telepítés

folytatásához ell kell végezni a DVD regisztrálását.

 

               Telepítési kód: WMMOEAAA

 

---------------------------------------------------------------------------

infó


Ezt a lépést a vevőszolgálati felelős segítségével kell elvégezni:ő rendelkezik az aktivációs

kulcs lekérdezéséhez szükséges jogosultságokkal.

 

               Kattintson ide a kulcs lekérdezéséhez

 

---------------------------------------------------------------------------

infó

 

Adja meg az aktivációs kulcsot: _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Küldtem V6 nak egy jegyzet mappát amibe ez ált:

 

Íĺîá˙çŕňĺëüíî:
Ďîńëĺ číńňŕëë˙öčč ďđîăđŕěěű íóćíî çŕěĺíčňü îđčăčíŕëüíűé ôŕéë
DocBackupACResourcesinfos íŕ ôŕéë infos ń đŕçäŕ÷č.

--------------------------

Âŕđčŕíňű óńňŕíîâęč ďđîăđŕěěű:

Âŕđčŕíň 1:: (Ďđč íŕëč÷čč íŕ ęîěďüţňĺđĺ áîëĺĺ ÷ĺě îäíîé ńĺňĺâîé ďëŕňű )
ŕ) Óńňŕíîâčňü VMware Workstation (ěîćíî âç˙ňü çäĺńü http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=447897)
á) VMWare äîáŕâčň ńâîč âčđňóŕëüíűĺ ńĺňĺâűĺ ęŕđňű. Ďîýňîěó ďîńëĺ óńňŕíîâęč äîëćíî äîáŕâčňüń˙ íĺńęîëüęî ńĺňĺâűő ęŕđň. Ďĺđâîé ďî ń÷ĺňó äîëćíŕ ńňî˙ňü ęŕđňŕ VMWare Network Adapter VMnet8-Ethernet adapter ń ôčçč÷ĺńęčě ŕäđĺńîě 005056Ń00008 (ýňî ďđîâĺđ˙ĺě ęîěŕíäîé ipconfig /all)
â) Ĺńëč âűďîëíĺíű 2 ďĺđâűő óńëîâč˙ č îíč ńîâďŕäŕţň, ňî ďđîăđŕěěîé äîëćíű çŕďđîńčňüń˙ äŕííűĺ ďî ńëĺäóţůĺěó íîěĺđó: ID: AGAQAAAA
ă) Ââĺńňč key: LYZUTOMOLO2BEKUN
ä) Đŕáîňŕňü )

Âŕđčŕíň 2:
ŕ) Čçěĺíčňü ĚŔŃ-ŕäđĺń ńĺňĺâîé ęŕđňű íŕ íîěĺđ 005056Ń00008 óńňŕíîâčâ ďđîăđŕěěó SMAC v1.2, ëčáî ÷ĺđĺç äčńďĺň÷ĺđ óńňđîéńňâ.
á) Ââĺńňč ďđč óńňŕíîâęĺ Citroen Service Documentation Backup đĺăčńňđŕöčîííűĺ äŕííűĺ:
ID: AGAQAAAA
key: LYZUTOMOLO2BEKUN
â)  Đŕáîňŕňü ))

or

Čçěĺíčňü ĚŔŃ ŕäđĺń 00 50 56 00 00 01
ID: AAAŃAAAA
key: 4ZJYS7LOUJ277HFR

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

És Magyar nyelvű a telepítő.

 

Előre is köszönöm a segítségedet!!!

 

ÜDV:ace100

 

Előzmény: oszcilloszkop (3189)
ace100 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3198

Boldog Új Évet Mindenkinek!

 

Sajnos a megadott aktivációs kulcs érvénytelen!

Előzmény: V.6. (3194)
V.6. Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3197

Szia!

 

Nálam nincs ilyen. Egyből mehetek előre vagy akár hátra is. : )

Előzmény: katana0626 (3196)
katana0626 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 3196

Gond nélküli Boldog Újévet kívánok Mindenkinek!

 

Köszönöm a hópihés válaszokat!

Egy kis mosoly: Miskolc, 20cm hó, hegynek fel - kerülnöm kellet egy elakadt autót, bele a friss hóba, ESR világít, nyomom a gázt, motor alapjárat közeliben, gép nem mozdul - na bakke most mi van :-) el kellett telni néhány másodpercnek (5-10), de végül leesett, ESR kikapcsolva, motor felpörög, váltó fog és szépen felmegyek. Hiába no, ezzel a kombinációval még nem volt dolgom.

Fagyos reggelek tapasztalata (ez tulajdonképp kérdés): indítás után, ha sebességbe teszem a váltót, jó fél percig nem engedi el alapjáratról a motort (azt, hogy miért csinálhatja én is meg tudom magyarázni, de másnál is létezik ez a dolog)?

Üdv:CseF

Előzmény: VÉNYOLC (3195)
VÉNYOLC Creative Commons License 2011.01.01 0 0 3195

Szia!

 

A hópihére egy kis kiegészítés: nem olyan mintha kettesből indulna, hanem valóban kettesből indul. Hamarabb felvált valamivel, hamarabb kapcsolja lock-up-ot is. És erős gyorsításnál 3.ban( ha jól emlékszem 4. ben is) is képes oldani a lock-up-ot, hogy nem pörögjön ki a kerék. Ez Xantia AL4-re igaz, de gondolom ilyen lehet a C5-ben is, legalábbis az AL4-es váltónál.

Előzmény: V.6. (3173)
V.6. Creative Commons License 2011.01.01 0 0 3194

ace100!!

 

Meg van a kód!!!!!!    D6JR-HNIR-WZ65-4GJ2 

 

 

Előzmény: ace100 (3174)
unomma Creative Commons License 2011.01.01 0 0 3193

Boldog uj évet mindenkinek!

betg Creative Commons License 2011.01.01 0 0 3192

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!