Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

uno alufelni Creative Commons License 2004.07.21 0 0 2001
Na emmá bíztatóbb Rudyboy! Örülnék a telefonszámnak!Írd meg hamar.
Előzmény: Rudyboy (2000)
Rudyboy Creative Commons License 2004.07.21 0 0 2000

Én Törökbálinton a gyártónál vettem tetőcsomagtartót CRK~7000 Huf-ért(számla nélkül!) Majd előkotrom a telefonszámot!

Előzmény: uno alufelni (1986)
sznuni Creative Commons License 2004.07.21 0 0 1999

Hellló!Én úgy gondolom,ez a fogyasztási láz teljesen felesleges.A tapasztalt adatok és a megadott adatok soha sem egyeznek.A Renault Tháliánál ami 1.5d 3,5-4 litert írnak.A kollegám 4-4,5 litert méreget.Ez ugyan nem sok eltérés,ha a Kalos tapasztalokat nézzünk,de tulajdonképpen ez csak is a vezetőtől,és a forgalomtól függ.Szerintem ez a helyes válasz.Az én Kalosom még soha nem fogyasztott 5.9-et.Az átlag 7-7,5 liter ami szerintem teljesen elfogadható egy 1.4s 8 szelepes autónak.Ez persze városi közlekedés,klíma nélkül,mert nincs benne.Csak a láb a fontos nem az agy.

Üdv:

sznuni

Előzmény: KODI (1992)
demaging2 Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1998
Hello! Egy kis bíztatás a fogyasztás ügyben . Nekem eddig ilyenek voltak az adatok. első 6,2l második 6,5l harmadik 6,3l majd 5,92 és az utólsó 5,98 l/100Km. De én vidéken élek és sokat kirándulunk az autóval.De ebben is volt autópálya,mégpedig az 5,92-es fogyasztásnál.Igaz nem sok távolsággal.
Előzmény: KODI (1997)
KODI Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1997

Sajna a kollegám az ellenkezöjéről számolt be neki bőven 7 felett volt a fogyija, de inkáb 8. 1,4-es 8 szelepes.

 

Kodi

Előzmény: uno alufelni (1995)
andzsin Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1996

Most nyoták az Indexen, hogy az unijós jogharmonizáció miatt a kiskaliberű autók drágulnak októbertől, mert a legalacsonyabb és legmagasabb ár egész Európában nem haladhatja meg az 5%-os különbséget.

 

Fogyasztás: ha tényleg 7-et mértetek az új autónál klímával, az bakfitty. A topikot olvasgatva elrémisztettek a korábbi hozzászólók 8-10l-es mérései, azért ez egy kicsit sok(k)...

uno alufelni Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1995
 Szerintem ezeket a szuper kis kocsikat(daewoo kalos) már nem tudták mivel kikezdeni a konkurensek pl.opel corsa,suzuki swift,fiat punto,ford fiesta,stb...,és ezzel a fogyasztásos szöveggel (sokat eszik) próbálják lejáratni.Remélem mi itt a fórumban az ellenkező bizonyítás terén nagyot nyomunk a lantba.Természetesen ez az én véleményem csak.
KODI Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1994

Az tényleg jó!

 

Kodi

Előzmény: nord (1993)
nord Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1993

Hogy lehet ez a külömbség kalos és kalos között fogyiba!? Csak a pesti forgalom!

 

No meg pl. a légkondi.

Az 1.2-es 5,9-es fogyasztása végülis nem rossz. Persze ahhoz képest a 4ajtós 1.4-esem 6,9-es átlaga (szinte állandó légkondi használattal, vegyes utakon - Pest, autópálya, stb.) már kedvezőnek mondható:)

 

Előzmény: KODI (1992)
KODI Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1992

Hogy lehet ez a külömbség kalos és kalos között fogyiba!? Csak a pesti forgalom!

 

Kodi

Előzmény: uno alufelni (1991)
uno alufelni Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1991

Sznuni Köszönöm a segítséget!Meg van az első fogyasztási adatom(1,2 5a):640km-re tankoltam 38 litert,ez olyan 5,9.Mi a Bakonyban ,és a Balatonfelvidéken autóztunk,városban nagyon keveset mentünk.(2felnőt+1gyerek).

 Nagyon szuper a gép,majd ha egyszer lesz bátorságom lepadlózok neki a rángatózás végett.Bár szerintem megszokás kérdése a dolog.Üléshuzatban még mindig nem döntöttem.Szép is legyen,olcsó is legyen:))

Előzmény: sznuni (1987)
gelber80 Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1990
casco sok dologtol fugg....
hany eves vagy, hol laksz, mekkora az onresz, melyik biztosito, stb....
stones Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1989

Gratulálok!

 

Alkudni, kilehetett valamit? Az ötvenezeres részletre rájön még a CASCO? Ez mennyi a Kalosra?

Előzmény: P.ter (1988)
P.ter Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1988
Sziasztok!
Egy héten belül én is Kalos tulajdonos leszek(5a,1,4sx), így most tudok segíteni hitel ügyben. Az autót gyakorlatilag ingyen el lehet hozni, 70 ezer forintot kell kifizetni az üzembe helyezésért, a többi mehet hiteből. Az én autóm esetében, aminek az ára most 2565.000 Ft 0 Ft befizetésnél 72 hónap törlesztőrészletre Budapest Bankos CHF alpú hitel esetén 50.494Ft, azt hiszem 6,8 % THM körül mozog.
Ha az autóról lesznek tapasztalataim, írok majd.
sznuni Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1987
Helló!A Láng Kft.-nél Kb.38000,- THULE.A Homasitába valami utángyártott,de jó minőségű kb.12000.- .451-9600 a Láng Kft.,204-9474 Homasita Co.Ltd.Én is szeretnék venni,de most nem fussa.
Előzmény: uno alufelni (1986)
uno alufelni Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1986
Szevasztok! Srácok van valakinek már tetőcsomagtartó a Kalózon?Érdekelne hol,menyiért,mik a tapasztalatok,hogy lehet feltenni? Előre is kössz:Tibi
gentry Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1985
Én elfogadom, hogy pörgetni kell néha, csak akkor írják le pontosan, hogy mit értenek ez alatt. Mert az, hogy "néha" és "pörgetni" relatív dolgok, jobb lenne, ha közölnék, hogy x kilométerenként/hetenként y távolságon át z fordulatszámmal.
Grg Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1984
Ez a pörgetős dolog a Trabantos korszakomra emlékeztet, azzal is érdemes volt néha-néha hosszabb utakra elmenni, hog ykiégjen a koksz belőle...:)
gentry Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1983

Check-lámpa jelentés. Adalékanyag az autóban, utána vagy 15 km-en keresztül csak 4-5 ezres fordulatona mentem (egyszer egy lámpánál hatezerig felpörgettem a fordulatot) és most nem világít a check-lámpa. Az ugyan egy kicsit furcsa volt, hogy a lakástól a munkahelyemig csak egyes és kettes fokozatot kellett használnom. :-)

Szóval most úgy tűnik, hogy rendbejött a dolog, remélem így is marad!

stones Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1982

Sziasztok!

 

Daewoo hitelek érdekelnek: mi a legkisebb önrész(%) a Kalosnál? THM?

sznuni Creative Commons License 2004.07.20 0 0 1981
Az észrevételed lehet jó is, de ez nem hidrotőke.Annak más hangja van,csattog.Ez pedig kerreg.Most nem bonyolódjunk bele a két szó közti különbségbe,de hidd el  ez nem hidrotőke.Én már csak tudom.Az opelemnek hidrotőkés problémája volt.Ez a hang a váltóból jön és kerregő hangot ad.Állítólag a csúszóhüvely,amit már korábban is írtam,erre írta nekem valaki hogy csak le akartak rázni a szervízben.De az Opelen volt ilyen probléma is.
Előzmény: demaging2 (1980)
demaging2 Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1980
Gentry!! Félreértettetek!Én csak azt mondtam,hogy így használom! Tényleg pörgetni kell néha a motort,hogy rendesen kiégjen.Egyébként ez Opel motor betegség hogy kis fordulaton a koksz lerakódik és mivel a Kalosnak Opel motor a "licence"így ennek is.Már mondtam szinte egy az egyben Opel motor van benne.Igaz mi már komolyabbakat gyártunk de az Opel ezzel a nyolc szelepessel alapozta meg azt a hírt ,hogy OPEL sosem kop el.Erre a motorra az igaz is volt.Tényleg sokat kibír. Én egyébként a falvakba ,falusi jellegü városokba tényleg 5.ben megyek de néha a lakott terület végén jól kihúzatom.De rosszat nem teszel vele ha lakott területen aholcsak 50Km/h val lehet menni 4.ben mész.Még valami,ezt nem merem biztosan állítani hogy a Kalosban is de az ilyen Opel motorokban a szelepemelők hidrotökések voltak és annak ugyebár előszőr az olajnyomásnak meg kell lennie a megfelelő hézaghoz,Talán indításnál ezt lehet hallani és utána elhalkul mikor megvan a megfelelő nyomás. De nem szakértő vagyok,csak leírtam ezeket.Szinte csak magamnak. :) Üdv!
Előzmény: gentry (1977)
Sarkany Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1979

itt volt Sárkány példája aki lepadlózta kétszer és elmúlt a check-lámpás gond

 

 

Azóta már Rudyboy is ezt a kúrát alkalmazta és elmondása szerint Nála is bejött! :))

Előzmény: gentry (1977)
sznuni Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1978
Azt megfigyeltem viszont,hogy hidegindításnál ha rálépsz a gázra a zörgés elhalkul.Tehát néhányszor felpörgeted és csöndesedik.
Előzmény: ZoLiiii (1976)
gentry Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1977

Először is check-lámpa, ez történt ma: Voltam reggel a szervizben (Danubia), égési rendellenesség. Azt mondták, hogy tesznek bele valami adalékanyagot, utána pörgessem magas fordulaton és rendbe fog jönni. Mivel reggel az asszony kizsebelte a családi kasszát és mindössze párszáz HUF volt nálam, így holnap tetetem bele az adalékanyagot. Igazából örültem is, hogy így alakult, mert délután felhívtam Kornélt (Vác) aki ugyanazt mondta mint a reggeli szerelő srác, így nyugodt lélekkel megyek holnap vissza. Kornél szerint egy hét kell neki, hogy kitisztuljon, majd jelentkezem a fejleményekkel.

Másodszor, az 5.-ben 50-nel problémakörhöz: Most már végképp nem tudom, hogy mi kell a Kalosnak. Ugyanis állítólag ez az égési rendellenesség pont azért jelentkezik, mert nem húzatom ki rendesen a motort (reggel 8-kor és este 6-kor Bp belvárosában nem könnyű kihúzatni egy motort). Beszéltem több szerelővel akik azt javasolták, hogy pörgessem jobban a motort, itt volt Sárkány példája aki lepadlózta kétszer és elmúlt a check-lámpás gond, ezek inkább azt engedigk sejtetni, hogy nem 1.500-as fordulat kell a Kalosnak. Én nem vonom kétségbe demaging2 szavait és hozzáértését, de ha ő mindig ilyen alacsony fordulaton megy, akkor már rég világítania kellene a check-lámpájának.

Szóval nem értem én ezt, de nem baj, holnap adalékanyag, majd pörgetés és majd beszámolok a tapasztalatokról.

U.i. Ennek a pörgetés dolognak igazából a nejem örül, mert ő hajlamos elfeledkezni a sebességváltásról. Talán az a baj, hogy eddig zömmel én vezettem. :-)

ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1976

Szerintem a szervíz válaszában a probléma lepasszolása dominál.Mint a példád is igazolja,ez nem múlik el 10.000km után.Miért is múlna el,hiszen ha jól tudom,ezt a zörgést a nyelestengely "kotyogása" okozza,ami plussz milimétereket jelent már eredetileg.Itt nem bekopni,henem tágulnia kellene,ami nem szokása hidegen az anyagoknak.A gond ott lesz majd,ha pár év múlva el akarom adni,akkor ezt a vevőnek magyarázhatom.

Előzmény: sznuni (1974)
mephysto Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1975
Milyen értelemben kérded a "bírást"?
Előzmény: andzsin (1970)
sznuni Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1974

Szia Zoliiii!!!!

Én is írtam erre egy választ, és a szervíz válasza is tőlem származik,de nem igazán ez a lényeg.Nekem 10300 km van benne,de még mindig zörög hidegindításnál.Szerintem egy szét- meg egy összeszerelés megoldaná a problémát.Tehát a megfelelő alkatrész csere.

Előzmény: ZoLiiii (1973)
ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1973

Szia Dygy!

Ha visszaolvasol,több fórumozónak is ugyanolyan problémája van,mint Neked.Ez pedig a reggeli első indításnál jelentkező pár másodperces csörgés,ami a váltó nyelestengelyéből jön.Elméletben és talán a gyakorlatban is,ennek semmilyen negatív következménye nincs,csak hát zavaró.Amit pedig a szervíz állít,hogy ez normális, finoman fogalmazva is hülyeség.Inkább konstrukciós hiba,vagy bizonyos szériára jellemző: pl. nekem is márciusi 1.4/8 a Kalosom.Arra pedig igen kíváncsi lennék,hogy mitől múlna ez el 10.000km után magától. 

Előzmény: Dygy (1963)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.07.19 0 0 1972

Az enyém még csak 1 hetes, "bejáratós". Legutóbb 2/3 ill. 1/3 arányban országút ill. Bp. (összesen 480 km) végig klímával pontosan 7 liter jött ki. Igaz, egy csöppet szégyenlem magam, mert bejáratós létére egy "picit" megpörgettem (2-es úton, 155 km/h). Többet nem csinálok ilyet. Amíg bejáratós...

Szerintem nagyon megy, s ha beleszámítom a klímát, meg azt, hogy többek szerint a bejáratás után még csökken a fogyi, akkor a 7 liter nem is sok. Szerintem.

Itt a pesti forgalomban meg különösen élvezem, hogy a hasonló kategóriájú (sőt)autókhoz képest rendkívül fürgének tűnik.

Előzmény: andzsin (1970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!