Persz, hogy vissza...ez a minimum... tegnap hazavittem majd visszajöttem Andiért estére utánna megint haza ma be és innen zörögtem rá. Ő is tökre örült neki, hogy sikerült a problémát kiküszöbölni... Mivel garis javítás ezért nem akartak elfogadni semmit. De megoldottam vittem 2 üveg bort 1 Nándinak és 1 a szerelő srácnak aki foglalkozott a géppel... Ők valóbban lelkiismeretesen foglalkoznak az autókkal....Mondtam is neki, hogy ezzel szereztek egy új kuncsaftot.:-)
A kérdésedre válaszolva, jobban kedvelem az olyan embereket, akik kevésbé magasról tekintenek LE a világra és másokra, valamint objektívabban és kellő szerénységgel állnak hozzá a dolgokhoz, valamint tiszteletben tartják más ember véleményét, választását.
Biztos vagyok benne, hogy erre is van a tarsolyodban valamilyen (Tőled elvárható) cinizmussal erősen túltöltött fellengző válasz, ami az én részemről megválaszolatlan marad. Szívesebben kommunikálok (momentán a fórum adta lehetőségek között, a talákozókon pedig személyesen) olyan topiktársakkal, akik nincsenek elszállva maguktól és nem palástolják az előbb említett módon a kisebbségi érzetüket.
Mondanám, hogy várom a válaszod, de ez nem lenne igaz :-) Úgyis megteszed, de nem ígérem, hogy el fogom olvasni, mert -nézd el nekem- de nem-igen érdekel.
A Többiektől elnézést kérek az erős OFF-ért, ebben a témában ez volt az utolsó a részemről.
azt en sem vitatom, hogy hasznalt japan autobol nagyobb esellyel talalsz olyat magadnak ami kesobb esik szet alattad. :) de terjunk vissza erre 10 ev mulva, hogy a mostani fiatok hogyan muzsikalnak. bar valoszinuleg mar senkinek nem lesz meg a mostani fiatja.
faterom P1e 10 eves lesz most, lassan kozelitven 300k kmhez es meg azt hasznalja mindig a GP helyett meloba. :) pedig 2-3 eves romma tortek a bal oldalat es ahhoz kepest meg csak nem is nyikorog, rohad, stb. azert kellett mar rakolteni de nem veszes, es sosem hagyta ott.
Én azért boldog lennék,ha a bravom 220ezer km és 18 év után annyi bajjal (SEMMI,esetleg kis pörsenések) kűszködne,mint az asszony 626-os (off) Mazdája...
na ez ismeros... nalam ugyanez volt mikor melohelyemen a kollegakkal beszeltuk mit veszek... hat bakker azt a lehuzast a fiatra es az olasz autokra. :D szokasos japan fanok beszolasai, stb... aztan megis a japannal van tobb gond... muhaha.
Igen, ezt én is hallottam, hogy tévedés. Leginkább abban merűl ki a "tévedés" (amennyire én tudom), hogy túl nehéz lett. Nekem egyébként tetszik, sőt most sokkal jobban tetszik, mint mikor megjelent.
A többi dolog tényleg teljesen igaz. Feláldozták a praktikumot, a design oltárán. Aztán ,hogy ez megváltozik-e a későbbiekben? Az is lehet, meg az is, hogy egyetlen gyár sem meri megtenni az első lépést, mert a kritkusok egyből leszürkézik, leunalmasozzák és még sorolhatnám...
Mazda 6: van errefele 2 fehér is, beszarok a gyönyörűségtől (bocs az alpári stílusért, de nagyon tetszik...)! :D Nagyon jól adja a formát világos színben.
Passat CC nekem is tetszik, csak nem vennék olyat, hosszú... Viszont, ültem már benne, de próbaútra nem vittem, nem volt megfelelő a motorkínálat... :-))
December elejével kaptunk egy új kollégát (mármint, vezetés szinten), s azzal lopta be magát a szívembe, h a Fiat-ot 40 e km-re gyártják... Ő ezt hallotta egy "hiteles" forrásból. Ezek után kiderült, h ő francia autókat favorizál... (most azt hiszem, Nissan-ja van, nem kérdeztem még) Persze, közöltem, h a németek 500 e km garanciát adnak a motorra, de mindenre volt válasz, csatlakoztak a többiek is, de elkönyveltem, h csak az irigység beszél belőlük... :)
Az előbbi hozzászólásom második felét egyáltalán nem Neked céloztam, szerencsésebb lett volna egy független hozzászólásban megejtenem, csak elkapott az ihlet.
Maradjunk az Alfánál. Sztem a 159 egy tévedés, ezt nem én találtam ki, hanem nálam okosabbak, sőt legjobb tudomásom szerint a gyár vezetői is. Állítólag ezért van vége a GM-mel való együttműködésnek (is).
Egyébként, az én ízlésem és elvárásaim szerint az autógyártás egésze alég "szarfa". Az autók használhatósága az elmúlt 15 évben radikálisan csükkent, tele van belülről iszonyat érzékeny és javíthatatlan anyagokkal, kívülről sehol egy védőcsík, minden gyöngyházmetál. Bár a Bravot nagyon-bnagyon szeretem, de amit itt leírtam, az rá is igaz. Rühely, hogy nem merem gépi mosóba vinni, ,mert meglátszik a fényezésen. Röhely, hogy az egyébként gyönyörű kárpit és egyebek (innenraum) miatt mindíg rá kell szólni az utasra, hogy mit ne csináljon. Hogy lassan egy ilyen autóba nem szabad magassarkúban beszállni, mert valami helyrehozhatatlan sérülést okoz (most nem kimondottan a plafonra gondolok). Szal szetem a mai autógyártás, minden élvezettel együtt tévút és meg fog változni.
Off. Most egy napra kiszállok, mindenkinek minden jót kívánva, elvtársi üdvözlettel
Én is nagyon örülök! Harminc év autózás után mondom: kevés rosszabb dolog van az autós ember életében, mint amikor az addig feltétlen bizalom megroppan. A használat hiánya csak a második legrosszabb dolog. Igazán az a jó hír sztem neked, hogy nem véletlenül találtak valamit, hanem megtalálták a hibát. Mert így nagyon nagy a valószínűsége, hogy tényleg megjavították és újra jöhet a már említett felhőtlen bizalom a verda iránt.
Mondjuk a limo Passat hűtőrácsa nekem sem annyira jön be (bár nem titulálnám rondának sem) azért hogy, kivagyiság lenne? Nem tudom, ebben nem értünk egyet, de azért összeveszni sem fogunk rajta :-)) A CC-nek viszont diszkrétebb a hűtőrácsa, nem teli króm.
Másrészről ezt a kivagyiság dolgot (hogyha már így felhoztad) egyre inkább az Alfával kezdem összekapcsolni (sőt, lassan már az olasz autóval is, amit nagyon nem szeretnék), vagy nevezzem inkább Szarfának? Csak, hogy maximumegy szó erejéig felvegyem valakinek a stílusát, aki természetesen NEM TE vagy!
A Passat CC nekem nagyon bejön, tegnap jött szembe velem egy fehér, xenonnal, hát beszarás látvány!! Ez az autó már nagyon el lett találva, ennyit a dajcsebassat fényezéséről! OFF
Nem a germánellenes hun beszél belőlem, nekem a P cc nem jön be. A limo viszont majdnem: a hűtőrácsa érthetetlen és ronda, azt hiszem a kivagyiság tetette fel velük azt a semmivel nem magyarázható krómnyavaját. A belseje viszont olyan ingerszegény mint egy BMW-é. Mellesleg az autó JÓ!!!
Az új 6-os Mazda pedig feltalálta a Lexus GS-t, ami nem semmi autó, legalábbis pofára.
Akkor ez a bibi! Ilyen kevesen rég nem vótunk itt este...
Elértem az 1500 Km-t, bejáratási tanács? Asszem innentől lehet neki egy kicsit jobban nyomni?? Bár már 25000szer le lett írva, ismétlés a tudás jó édes anyja!:-DDD