Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7409

egy vaslemez egy fúrógép egy lemezolló meg némi kézügyesség.

Előzmény: borbasla (7407)
betg Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7408

Nem rossz a pajzs de nem kell hanyatt esni tőle , a fele kábítás ,az elv jó az elektronika elég gyenge ,komolyabb autóknál sok bajt szokott okozni, a motortérzár jól működik .

Előzmény: Dave_407 (7405)
borbasla Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7407

Mi kell pontosan az EGR lefalazáshoz?

betg Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7406

mire gondolsz?

 

Előzmény: Moó (7404)
Dave_407 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7405

Sziasztok!

 

2 dologgal fordulok hozzátok:

Járjuk kicsit körbe ezt az egr témát.

Az egyik ismerősöm vw pdti be le van falazva az egr. Szerelő tanácsára ne szíjva vissza a dzsuvát alapon..

Akkor most falazzunk vagy hagyjuk békében?

A másik témakör autó védelem.

Ki mire esküszik?

Mert gondolom ti is tudjátok a gyári védelem édes kevés.

Nem mai darabok a gépek de azért szerintem senkinek se esne jól ha megfújnák.

Ötleteket várok.

Mi a véleményetek a pajzs teknológiáról?

 

Köszi az infókat.

 

Üdv:Dávid

Moó Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7404

További infót kérnék :)

Előzmény: betg (7403)
betg Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7403

Szia én már több rhr motornál lefalaztam az egr és semmi baja , sőt

Előzmény: Moó (7400)
betg Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7402

Szia van hozzá egr szelepem ha kell , de egyáltalán nem biztos ,hogy az a baja.

Előzmény: borbasla (7397)
Moó Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7401

C720 kérdésben tudok segíteni!

Előzmény: Moó (7399)
Moó Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7400

Ha megérkezik megtennéd hogy körberajzolod és felteszed a fórumra?

 

Egyébként a számítógép figyeli az EGR pozícióját, és ha kivan kötve a szelep akkor nem csak a hibatárolóban jelzi a hibát, hanem a műszerfalon is virnyog érte, szóval kíváncsi leszek a lefalazásra :)

Előzmény: Törölt nick (7394)
Moó Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7399

Szia! Megvan, de küldjem ki Angliába? :)

Előzmény: zumi1974 (7396)
gedra Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7398

Kérlek add meg elérhetőségedet,mivel érdekel a cd tár és a megoldás.Üdvözlettel Gedralaci.

Előzmény: Zolysys (7377)
borbasla Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7397

Sziasztok!

1.6 Hdi 407. Peugeotom van.

Egy kicsit füstöl feketén és alapjáraton egy picit remeg a motor. EGR szelepre tippelek.

Érdemes kitisztítani vagy cserélni kell?

 


Üdv. Laci

zumi1974 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7396
Szia moo!

Erdeklodnek hogy megvan-e meg a cd tar es hogy mi az ar mert nekem is kene egy.
Elvileg ha radugom a bal hatuljanal talalhato csatira mukodni is fog vagy kell szamitogepes programozas az uj tartozekhoz?

Udv:tamas a masik szigetrol
Előzmény: Moó (7389)
tdc75*** Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7395

Helo!

Tegnap vettem egy 407-est

rosz a kijelzője.Muszáj cserélni.

Érdekelne a kijelző ,kérlek küldj egy MAILT.

 

 

 

Előzmény: zoolan65 (7107)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7394

Összesen 1869ft volt.

Remélem pontosan stimmel bele.

Ha simán bemegy, akkor nekem megér ennyit, az hogy nem kell nekiállnom, fúrni-faragni.

A kényelem ára :)

 

Előzmény: vargar1 (7388)
sivi7 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7393

Ilyen nalam is volt mar ketszer is..masnapra korlatozas elmulik, harmadnapra hiba üzi is. azota is lappang benne szerintem :) egyebkent mind a ketszer 35+ fok volt, es klimaval eloztem kocsisort. a höfok mutato 5-10 fokkal is meghaladta az atlagot. ilyen kikormolasok, meghajtasok stb nem segitenek, en heti szinten palyazok es hosszabb utakat jarok. Annyival probalom megelözni a hibat, hogy ha ilyen nagy höseg van es klimazok, nem megyek 120nal többet es nem elözgetek.

Előzmény: ladi87 (7391)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7392

pL nem állandó hibának írta be akkor egy idő után törli a rendszer.

Előzmény: ladi87 (7391)
ladi87 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7391

Új észrevétel a kocsi tegnap írta ki a "depollution system faulty" hibát. Ma reggel mentem vele pár km-et akkor is még jelezte. Viszont most délután újra mentem vele és sehol a hiba üzenet. Ezt mire véljem?? Válaszokat köszi

Eswés Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7390

Sziasztok!

 

Lehet nem mondok újat, csak megosztom veletek a történteket, hátha belelép valaki ...és ne ijedjen meg :-)

 

Tegnap menet közben a rádió elhallgatott és "elszállt" a monitor, nagy navi, azaz minden. (autópályán) ...na mondom szuper. Megjelent előttem egy szám (igen sok nullával) ami a javítási költséget illeti.

 

Zolan65-öt hívtam, megnyugtatott "lehet csak bizti" ....hát reméljük.

 

Ma Zolit felhívtam és egy kis telefonbeszélgetést követően kibányásztam a rádió egséget. (két 10-es torx fogja) Két olfalról lehet óvatosan mindenféle fajta sérülés okozása nélkül kibányászni az egységet. A rádió két oldalán, hosszú, széles csavarhúzóval szedtem ki, a puha műszarfalburkolat mentén. ( minusz egy köröm :-) ) ...a csatlakozón lévő bizti jó volt. A szervízkönyv szerint is megnéztem és a kormány bal oldalán lévő biztisort is ellenőriztem. Na ott volt a gond. Csere után rendbe jött. ....hála az égnek, most ennyivel megúsztam.

 

Köszi még egyszer Zoli a segítséget!!

................................

Gun! osztom a többiek véleményét. De ha már kérdeztél minket :-) ...Ha jól emlékszem, a benzinesre írtad, hogy körbe volt fújva valami miatt. ....a Tádé meg gyári fényű. ...Számomra itt el is dőlt a dolog :-D ....a kettő közül ez a nyerőbb talán, mert ugye autót úgy veszünk, hogy el is tudjuk adni :-)

.................................

Ja, másik történet, csak nem írtam meg idő hiányában:

Már egyszer panaszkodtam, hogy a kocsi (2.0Hdi) meg meg torpan néha és egyenletes haladás esetén rángat. Később produkált egy félelmeteset is: kétszer is felpörgött a motor 5.000rpm fölé és alig lehetett leállítani. Na mondom turbó. ....szuper.... nemrég vettem a kocsit..... Felkerestem Zolan65-öt és mentünk egy próba kört laptoppal. Kiderült, a turbó köszöni jól van. A probléma a FAP szűrővel van. 100%-os telítettségen van és nem tud ,ár regerenálni. Megállapodtunk egy tisztításban. ....két nap múlva kocsi kész, minden oké. azóta mentem vele közel 500km-t és rángatás sehol, minden oké ...kopp kopp kopp

 

Mindezt azért írom le, mert többen írtátok, hogy meg meg torpan a kocsi és szaggat. ...érdemes tehát a FAP körül szaglászni.

................................

Mint már korábban mások is, Én is szívesen ajánlom Zolit!!!

 

További szép hétvégét!

Moó Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7389

Szia! Van eladó cd-táram, a hozzá való műanyag tartópanellal együtt.

Előzmény: gedra (7375)
vargar1 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7388

Elég drágán mérik a lemezdarabokat az angolok....

vicc

Előzmény: Törölt nick (7385)
vargar1 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7387

Hello gun111

 

Ha két új autóról lenne szó érteném a döntés nehézségét de így 5-6 évesen 120-280e km között szerintem az a kérdés, h mennyit vagy hajlandó kifizetni addíg mig nem kapsz agyvérzést...Ha többet is kifizetsz szivesen/gond nélkül akkor hajrá!!

SZerintem ne hagyd h mások döntsenek helyetted. fogj egy lapot állj neki felsorolni mindkét előnyét, hátrányát (nem a két HAHUsnak, úgy egyébként a két tipusnak ennyi idősen, annak fényében, h Neked mi a fontos) majd húzd alá és döntsd el!! Ne aszerint dönts, h most épp van e olyan a piacon ami jó állapotban van Ha tudod, h diesel vagy benzines ami kell akkor várd meg azt ami Neked állapotra megfelel. De nekem ha valaki a dieselt a  benzinessel egy lapon említi szerintem az nem döntötte el neki mi a fontosabb , h mit akar. Ha már csak két autó közül kell dönteni mert úgy leszűkítetted a kört akkor kb most azon kellene filózni szürke vagy fekete legyen vagy valamilyen sokadrendű dolgon.

Bár ez csak az én véleményem, de ezeket mindenki másképp gondolja.

Jó mérlegelést :)

 

u.i.:90-2100 a válasz a múltkori kérdésedre!

 

Üdv

Előzmény: gun111 (7380)
ladi87 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7386

Rendben köszönöm a segítséget majd jelzem mi lett a vége.

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7385

Ebay-en találtam ilyen EGR lezáró lemezt. Gondoltam hasznos lehet, rendeltem.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110907922480&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7384
Előzmény: Zolysys (7378)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7383

Köszönöm! Akkor ezeket nézem.

Előzmény: Zolysys (7378)
birobandi Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7382

Szia ladi87!
Ennél többet csak a hiba kiolvasással tudhatsz meg, illetve aki egy kicsit ért hozzá, az meg tudja neked tisztítani, letörölni az általam jelzett érzékelőt.

Üdvözlet: birobandi

Előzmény: ladi87 (7376)
birobandi Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7381

Szia gun111!
Az autóvásárlás mindig egy szubjektív dolog, én nem gondolkodnék a helyedbe. A HDI mellett döntenék. A 2,2-est az egyik legjobban sikerült HDI-nek tartják. Nem szokott gond lenni a twin-turbóval. Jó teljesítmény, kedvező fogyasztás. 
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: gun111 (7380)
gun111 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 7380

Sziasztok!

 

Adott két autó, ti melyiket választanátok? :-) Sok szempontot mérlegelve sem tudom eldönteni, hogy melyik éri meg jobban...

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/407/peugeot_407_sw_2.2_supreme_automata-5596456

http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/407/peugeot_407_sw_2.2_hdi_sportline-5813238

 

Megnéztem élőben mindkettőt, szép állapotúak, valósnak tűnő km-rel... Kicsit tartok a HDI 2db feltöltőjétől (abban mondjuk kéttömegű volt már cserélve), meg esetleg a nagynyomású rendszertől, a benzines vezérlésmódosítójától és az automata váltójától. (Egyébként is inkább a kézi váltót preferálom... Magyarán, ha nem beszéltek le nagyon a 2.2 HDI-ről, akkor valszeg inkább afelé hajlanék...)

 

Köszi minden észrevételet előre is, üdv:

 

gun

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!