Nem rossz a pajzs de nem kell hanyatt esni tőle , a fele kábítás ,az elv jó az elektronika elég gyenge ,komolyabb autóknál sok bajt szokott okozni, a motortérzár jól működik .
Ha megérkezik megtennéd hogy körberajzolod és felteszed a fórumra?
Egyébként a számítógép figyeli az EGR pozícióját, és ha kivan kötve a szelep akkor nem csak a hibatárolóban jelzi a hibát, hanem a műszerfalon is virnyog érte, szóval kíváncsi leszek a lefalazásra :)
Erdeklodnek hogy megvan-e meg a cd tar es hogy mi az ar mert nekem is kene egy.
Elvileg ha radugom a bal hatuljanal talalhato csatira mukodni is fog vagy kell szamitogepes programozas az uj tartozekhoz?
Ilyen nalam is volt mar ketszer is..masnapra korlatozas elmulik, harmadnapra hiba üzi is. azota is lappang benne szerintem :) egyebkent mind a ketszer 35+ fok volt, es klimaval eloztem kocsisort. a höfok mutato 5-10 fokkal is meghaladta az atlagot. ilyen kikormolasok, meghajtasok stb nem segitenek, en heti szinten palyazok es hosszabb utakat jarok. Annyival probalom megelözni a hibat, hogy ha ilyen nagy höseg van es klimazok, nem megyek 120nal többet es nem elözgetek.
Új észrevétel a kocsi tegnap írta ki a "depollution system faulty" hibát. Ma reggel mentem vele pár km-et akkor is még jelezte. Viszont most délután újra mentem vele és sehol a hiba üzenet. Ezt mire véljem?? Válaszokat köszi
Lehet nem mondok újat, csak megosztom veletek a történteket, hátha belelép valaki ...és ne ijedjen meg :-)
Tegnap menet közben a rádió elhallgatott és "elszállt" a monitor, nagy navi, azaz minden. (autópályán) ...na mondom szuper. Megjelent előttem egy szám (igen sok nullával) ami a javítási költséget illeti.
Zolan65-öt hívtam, megnyugtatott "lehet csak bizti" ....hát reméljük.
Ma Zolit felhívtam és egy kis telefonbeszélgetést követően kibányásztam a rádió egséget. (két 10-es torx fogja) Két olfalról lehet óvatosan mindenféle fajta sérülés okozása nélkül kibányászni az egységet. A rádió két oldalán, hosszú, széles csavarhúzóval szedtem ki, a puha műszarfalburkolat mentén. ( minusz egy köröm :-) ) ...a csatlakozón lévő bizti jó volt. A szervízkönyv szerint is megnéztem és a kormány bal oldalán lévő biztisort is ellenőriztem. Na ott volt a gond. Csere után rendbe jött. ....hála az égnek, most ennyivel megúsztam.
Köszi még egyszer Zoli a segítséget!!
................................
Gun! osztom a többiek véleményét. De ha már kérdeztél minket :-) ...Ha jól emlékszem, a benzinesre írtad, hogy körbe volt fújva valami miatt. ....a Tádé meg gyári fényű. ...Számomra itt el is dőlt a dolog :-D ....a kettő közül ez a nyerőbb talán, mert ugye autót úgy veszünk, hogy el is tudjuk adni :-)
.................................
Ja, másik történet, csak nem írtam meg idő hiányában:
Már egyszer panaszkodtam, hogy a kocsi (2.0Hdi) meg meg torpan néha és egyenletes haladás esetén rángat. Később produkált egy félelmeteset is: kétszer is felpörgött a motor 5.000rpm fölé és alig lehetett leállítani. Na mondom turbó. ....szuper.... nemrég vettem a kocsit..... Felkerestem Zolan65-öt és mentünk egy próba kört laptoppal. Kiderült, a turbó köszöni jól van. A probléma a FAP szűrővel van. 100%-os telítettségen van és nem tud ,ár regerenálni. Megállapodtunk egy tisztításban. ....két nap múlva kocsi kész, minden oké. azóta mentem vele közel 500km-t és rángatás sehol, minden oké ...kopp kopp kopp
Mindezt azért írom le, mert többen írtátok, hogy meg meg torpan a kocsi és szaggat. ...érdemes tehát a FAP körül szaglászni.
................................
Mint már korábban mások is, Én is szívesen ajánlom Zolit!!!
Ha két új autóról lenne szó érteném a döntés nehézségét de így 5-6 évesen 120-280e km között szerintem az a kérdés, h mennyit vagy hajlandó kifizetni addíg mig nem kapsz agyvérzést...Ha többet is kifizetsz szivesen/gond nélkül akkor hajrá!!
SZerintem ne hagyd h mások döntsenek helyetted. fogj egy lapot állj neki felsorolni mindkét előnyét, hátrányát (nem a két HAHUsnak, úgy egyébként a két tipusnak ennyi idősen, annak fényében, h Neked mi a fontos) majd húzd alá és döntsd el!! Ne aszerint dönts, h most épp van e olyan a piacon ami jó állapotban van Ha tudod, h diesel vagy benzines ami kell akkor várd meg azt ami Neked állapotra megfelel. De nekem ha valaki a dieselt a benzinessel egy lapon említi szerintem az nem döntötte el neki mi a fontosabb , h mit akar. Ha már csak két autó közül kell dönteni mert úgy leszűkítetted a kört akkor kb most azon kellene filózni szürke vagy fekete legyen vagy valamilyen sokadrendű dolgon.
Bár ez csak az én véleményem, de ezeket mindenki másképp gondolja.
Szia ladi87! Ennél többet csak a hiba kiolvasással tudhatsz meg, illetve aki egy kicsit ért hozzá, az meg tudja neked tisztítani, letörölni az általam jelzett érzékelőt.
Szia gun111! Az autóvásárlás mindig egy szubjektív dolog, én nem gondolkodnék a helyedbe. A HDI mellett döntenék. A 2,2-est az egyik legjobban sikerült HDI-nek tartják. Nem szokott gond lenni a twin-turbóval. Jó teljesítmény, kedvező fogyasztás. Üdvözlet: birobandi
Megnéztem élőben mindkettőt, szép állapotúak, valósnak tűnő km-rel... Kicsit tartok a HDI 2db feltöltőjétől (abban mondjuk kéttömegű volt már cserélve), meg esetleg a nagynyomású rendszertől, a benzines vezérlésmódosítójától és az automata váltójától. (Egyébként is inkább a kézi váltót preferálom... Magyarán, ha nem beszéltek le nagyon a 2.2 HDI-ről, akkor valszeg inkább afelé hajlanék...)