Keresés

Részletes keresés

MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83629

Jó estét!

 

Hát voltak a környéken itt páran, akik a múltkori jó idő előtt elsimították a földet.

Most legalább leverte jól az eső és cserepes lett... meg áll a tetején a víz.

Egészen még nem megy bele a mag, nem szoktuk a szántást bántani. Nincs olyan erős napsütés, hogy intenzív párolgást idézne elő. Szárítani szárít rajta meg a szél is, de ez nem lényeges mennyiség.

A baj inkább itt errefelé az, hogy lelepte a hó és utána lett minuszos jó hideg. Alig fagytak szét, idén tavasszal nem lesz hamu föld egyik sem...

 

Előzmény: Törölt nick (83627)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83628

1550mm, úgy, hogy marad..

Előzmény: MTZ Betyár (83626)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83627

Jó estét kolega úr!

Nézem itt az időjárást, és elgondolkodtam a talajok lezárásán ugyan is nem mond esőt, és nem kellene hagyni a földet kiszáradni a kukorica vetésig.

Ilyesmit csináltak már korábban, vagy ez csak amolyan "bolond" ötlet? :)

Előzmény: MTZ Betyár (83626)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83626

Igen, középtől középig.

 

Előzmény: Mtz-s gyerek (83624)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83625

Köszönöm a véleményeket az olajrol.

Előzmény: Törölt nick (83621)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83624

Akkor az 1500mm a gumi középtől-gumi középig kell mérni?

Előzmény: Mtz-s gyerek (83622)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83623

Nekünk is volt bennt, ilyen olaj.. Nem voltunk elragadtatva az olajnyomástól.. Ezért hamar le is cseréltük..

Előzmény: MTZ Betyár (83617)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.03.10 0 0 83622

Okés akkor vissza vesszük ! :D

Előzmény: MTZ Betyár (83606)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83621

Nem rossz olaj Szfváron a Merci szervízben ilyen márkát tesznek a kamionokba 

Előzmény: Gepesz35 (83597)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83620

Kösz szépen a segitséget!

Előzmény: MTZ Betyár (83619)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83619

Jó lesz az!

Itt egy kép segítségnek.:

 

Előzmény: Mtz 550E (83618)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83618

Még annyira nem néztem csak feltöltöttem kicsit beindítottam hogy hordja fel minden hová! Hidegen akkor olyan 3-körül volt! Még holnap akarom a levegőszűrőt kitakarítani meg betétet cserélni! Meg akkor sztem gázolajszűrőt is! Meg a csövet megcserélem az adagolónál amit mondtatok! Csak már nincs képen róla hogyan kell!

Előzmény: MTZ Betyár (83617)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83617

Az olajnyomással mi van, ettől az olajtól?

 

Előzmény: Mtz 550E (83616)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83616

Hali!

Mol dynamic turbo diesel 15w-40-s! 19000 pár száz forint volt 20liter!

Előzmény: MTZ Betyár (83613)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83615

Így már értem. Ilyen megoldás csak az újabbaknál van igaz?

Valami rémlik a 820-asról, hogy így nézett ki.

Előzmény: Józsi73 (83614)
Józsi73 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83614

A fékszalagok feszítőjének a tengelye a bekapcsoló szalagnál excenteres, amit kívülről egy lemezzel tudsz állítani.

Előzmény: MTZ Betyár (83611)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83613

Üdv!

Friss mi ment bele?

Előzmény: Mtz 550E (83609)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83612

Csak az 540-1000 váltó ugrott ki, de erre én hülye csak a szétszedés után jöttem rá, mikor a belsőfagozású fogaskereket simán körbeforgattam. Az összerakással viszont szoptam egy órát az utángyártott szalagnak köszönhetően. Feszt elfordult a menetes bütyök rajta, és az istennek se bírtam belekapatni a pálcát... De megoldódott! Köszönöm segítséget Neked is, Mtz Betyárnak is!

Előzmény: Józsi73 (83608)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83611

Józsi, mi ez a kívülről állíthatós TLT?

 

Előzmény: Józsi73 (83608)
Józsi73 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83610

Körbe-körbe...............

 

Mtz 550E Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83609

Hali!

Mai szántás után lecseréltem az olajat is! Úgy ahogy mondtátok az olajhűtőnél is levettem a csövet szép fekete volt az olaj! Szűrőnek a belső feléről meg késsel kellett lekaparni az olajsárt a képen látható!

Józsi73 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83608

A kívülről állíthatós tlt hajtásnál ez  meg van gyengítve, előfordul, hogy eltörik. De a szalag is elszakadhatott.

Előzmény: Csőlámpás Beni (83571)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83607

Az se rossz dolog :) egyenlőre igy marad majd jövő szeptemberen lesz műszaki addig van idő.

 

Előzmény: MTZ Betyár (83605)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83606

1500-ra kellett volna. Ennyire szoktuk pont a kukorica sortáv miatt.

Kettő sor a gép hasa alatt és a következő sorközben pont középen fut a kerék.

Vetőgépeket 750-re szoktuk állítani. 760 a hivatalos ha jól emlékszem, de mindenki 750 állítja, így jó a mostani vágóasztalokhoz, permetezéshez, sorközműveléshez is.

Előzmény: Mtz-s gyerek (83603)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83605

Legalább nem kell rajta dolgozni, csak jó állapotban tartani. :-)

Ez a képen nagyon szépen meg van csinálva. Én még annyit csináltam volna, hogy a bal ajtót, azt megcsináltam volna alul-felül nyílósra.

Előzmény: Törölt nick (83602)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83604

Jó olajok, suliba ezt használtuk a mtz-kbe.

Előzmény: Gepesz35 (83597)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83603

Több mint. 1500mm. Lehet vissza kell vennünk, mert lehet benn fog menni a kukorica sorba.. Majd meglátjuk,

Előzmény: MTZ Betyár (83595)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83602

Jó estét!

Az előző gazdája rendbe tartotta, az meg is látszik rajta. Nekem is első dolgom volt lezsírozni minden részét.

Majd idővel ilyen színű lesz, édesapámnak ez tetszik meg forgalmi szerint ez ami belefér :)

Előzmény: MTZ Betyár (83596)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83601

Üdv!

 

Ha nem bugyog a hűtőbe a motor, akkor a hüvely tömítőgyűrű(k)nél szivárog le az olajba a fagyálló. Utóbbi szerintem a hiba, mert a fagyálló nagyon tud magának utat találni..... és ez "szokásos" ha sokat üzemelt vízzel. De lehet, hogy hengerfejtömítés ahogy Dagadtmadár írja, de szerintem nincs átégve, mert akkor buborékolna a hűtőbe, de viszont van vízfurat a szelepemelő szárakhoz közel, ahol át tudna szivárogni....

Előzmény: kacsandi74 (83594)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.09 0 0 83600

Csőlámpás Beni,

 

Hiba, hogy jelentkezett? Egyik napról a másikra vagy volt valami üzem közben?

A munkahenger szára alatt a hídházfedélen vedd le a fedelet mindenképp, hogy nem-e az a baj amit feltételezel. Ha az rendben, akkor az ülés alatt a kapcsolót nézd meg, nincs-e "0" állásba kikapcsolva, vagy a fordulatszám átváltó a dereka alján, nem-e lazult fel és bement a kettő közé.

 

Előzmény: Csőlámpás Beni (83571)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!