Ismeri valaki az EBC fékeket? Aktuális lesz a betét és tárcsa csere azért dilemmákbe ütközök folyamatosan a tárcsa és betét kombinációt illetően. ATE tárcsát néha istenítik néhol lehúzzák. Brembonak az utcaija nem a legjobb. Fékbetét inkább Ferodo.
Ezek mind megvoltak már, váltóolajat a kuplunggal együtt cserélték, fékolajat a fékrásegítő cseréjekor, hűtővizet meg mikor elrepedt egy vízcső (mert hogy ez is volt... Igen sokat szoptam a kocsival anno az első fél évben, ezért is kérdeztem itt, hogy még mik jöhetnek elő).
Nálam működik az autó és gond nélkül indul viszont nyekken egyet minden indításnál. Olyan hangja van, mint mikor egy ventilátor lapját beleér valamibe.
Szóba jöhetnek a gyertyák, ha már megfutották a 30-40 ezret. A hűtőközeg cserét 2 évenként ajánlják. Váltóolajat is cserélnék, ha még nem volt és fékolajat, ha túllépte a 60 ezret. Tömítések cseréjével nem kell foglalkozni, míg nincs velük probléma. Kuplung, ha nem fog nagyon fent és nincs fémes hang a váltóból ha alapjáraton felengeded a pedált, azt is hagyni kell.
Ja és akkor már csinálnék egy fojtószelep, MAP szenzor tisztítást is.
Még 2 hónap és eléri a kocsim (II, 1.6 16V Sx), a 200.000 km-t. Szeretném meglepni majd egy olaj + mindenféle szűrőcserével, de hogy ő ne lepjen meg engem, szerintetek mi az amit meg kéne nézetni rajta? Kuplung, generátor, gyertyák, hátsóhíd már volt cserélve, de a motorban komolyabb beavatkozás még nem történt. Érdemes pl. egy hengerfejtömítést cserélni, vagy valami ilyesmi?
Különösebb probléma jelenleg nincs vele amúgy, bírja egyelőre a napi 150km autópályázást 120-140 között. Fogyi 7 körül stagnál, klímával.
Szeretném még legalább 1-2 évig, tehát 40-50.000 km-ig használni.
Valakinek esetleg ha kell egy szép felni :) Baja nincs, viszont szegény verda régebben farba lett csapva, és valamit nem jól csináltak meg, mert a jobb hátuljába beleér :(
Szrintem nem érdemes vesződi ezzel a kütyüvel. Én 3 különbözőt vásároltam,mind passzolt a tipushoz,még sem volt jó. 3000-ért kiolvassák a hibákat, az a tuti.
Abban kérném segítségeteket hogy van két xsara 2-esem mind a kettő 1.9 d csak az egyik össze van törve.
A másikba bsi hibát a lexi már az összes vezeték át lett nézve mind jó.
Az lenne a kérdésem ha egy az egybe átcserélem a bsi-t a motor vezérlőt és a műszer falat akkor a másik autóba működni fog vagy fog elő jönni valami probléma? A két autó között anyi a különbség hogy amibe be akarom rakni az oldalégzsákos és abs-es
Xsara 1.6 16-ben cseréltem kompletten üzemanyag szivattyút szintmérővel. Nagyon nem azt mutatja az üzemanyag szintmérő ami a valóság. Kérdésem hogy számítógépesen kalibráltatni kell az újat ilyenkor vagy csak elég ha egyszer telelököm anyaggal. Vagyis önkalibrálós-e?