Ahhoz kell valamilyen plusz modul vagy csak beállítás kérdése, hogy bluetoothon keresztül ne csak a hívásokat hangosítsa ki, hanem a hallgatott zenét is (rd4)?
Néztem a garázsban, hogy van-e alatta folt, de semmi. Meg a pálca szerint rendben van a szint - majdnem a maxon van, ameddig korábban töltöttem. Mindenesetre most felhívtam a szervizet, ott azt mondták, hogy várjak vele még pár napot, mert előfordul, hogy az érzékelő rosszul érzékel. Aztán ha nem szűnik, akkor elviszem megnézetni.
Nézni kellene, hogy nem csöpög e valahol a gép. Nekem hasonló korú 308 van, de 1.6THP. Néhány hónapja a végeredmény egy komplett olajszűrő csere volt amiből már ömlött az olaj.
Azóta visszatért a normális olaj fogyasztás. értsd 10 ezer km szervizintervallum között ami leginkább autópályás száguldozás kb 1 liter rátöltés.
Januárban vettem használtan egy 7 éves 308-ast márkaszervízből. A kocsi benzines 1.4-es. Áprilisban megjelent rajta az egyik indításnál a CHECK OIL LEVEL üzenet. Egszer csippant, párszor villogott ez az üzenet, majd semmilyen hibaüzenet nem maradt. Kipróbáltam többször is ráadni a gyújtást, de ezt az üzenetet mindig mutatta. Mivel éppen egy több száz km-es út előtt áltunk és nem voltunk otthon, így elmentem az első benzinkúthoz. Ott megnéztük az olaj szintet, ami szinte a minimumnál volt. Bár az olaj ellenőrző pálca nem igazán ideális azzal, hogy végig menetes, szabad szemmel gyakorlatilag nem is látni, hogy meddig olajozta be... Mindenesetre a benzinkútnál vettem egy doboz olajat, amit bele is töltöttünk, így közel maximum szintig került. Ezután a hibaüzenet megszűnt, csak azt mutatta, hogy OIL OK. Ma viszont újra fogadott a korábbi hibaüzenet. Azt hallottam, hogy ez a motor kicsit jobban eszi az olajat, de azért én ezt túlzásnak érzem, hogy kb 1 hónappal az előző eset után, miközben kevesebb mint 1000km-t mentem máris tölteni kéne bele. Ráadásul a pálca most is normális szintet mutat. Szerintetek mi lehet? Érdemes szervízben megnézetni?
Köszi. Azért nem ilyen egyszerű, mert elvileg látom, hogy hol kellene lennie. A kézikönyv is említi, de ott egy műanyag kupak van, amit egy csavarhúzóval lehetne lefeszegetni. Ennek még nem álltam neki, de a kereskedő szerint a kupak alatt nincs semmi. A könyv szerint ott kellene lennie a csatlakozónak. Szerintem nekiesek és benézek alá, csak kíváncsi lettem volna, hogy ez minden felszereltségi szint alaptartozéka-e, vagy csak a legmagasabb Allure felszereltségnél széria. Erre nem találtam sajnos még választ.
Üdv!A hátsó üléssor szélénél van még egy szivargyujtó aljzat.A raktér alján a pótkerék csörlője van,az a műanyag kupakos.Nincs meg a könyve?abban benne van minden...
Nemrég vettem egy új 308SW-t Active felszereltséggel. Tudja valaki véletlenül, hogy van-e benne 12V-os csatlakozó a csomagtérben? Egy műanyag kupakot látok, mintha ott kellene lennie, de nem akartam felfeszegetni. Könnyen nem jön le az biztos.
Én is most aktiváltattam, szervizben 2 perc Aux1 és Aux2 is aktív lett. Nekem Aux2 a kesztyűtartós bemenet.
Más:
Nincs fűtés az autómban. P308 1.4 benzin. Digit. klíma. Víz hófok 90 fok, az utastérben lévő radiátorig eljut a meleg, még a kimenő csövön is forró, viszont nem jön csak hideg levegő.
Szűrőcserék megvoltak, klímatisztítás megvolt. Szerviz is csak vakarózik. Volt valakinek hasonló? Tudtok esetleg megoldást?
A bátyám a köv. lehetséges hibaforrásokkal dobott meg: -Injektor -szívócsövi nyomásérzékelő -főtengely elfordulás jeladó ...csak akkor gondolom már vmi hiba visszajelzésnek is kéne lennie. Nah kiolvastatom akkor,köszönöm a hozzászólásokat!
Utolso hozzaszolasom a temaban: az 1.6-os benzinesnek mindenfelekeppen le KELL forognia 6000-ig kettes fokozatban (a kerdezo nem az 4.-5. fokozatrol beszelt, ott persze, hogy nem forog ki 6k-ig...) Ha 2.ban 5000-nel leszabalyzott, akkor ott valami HIBA VAN!
A 305-nél, 406-nál, 407-nél úgy voltak megválasztva a váltóáttételek, hogy nagyobb motorral se tudjon SOKKAL jobban gyorsulni és a végsebessége se legyen sokkal több. A 407-nél ha jól emlékszem 1750 cm3-es motorral 200 km/h, 2000 cm3-es motorral 208 km/h volt megadva mint maximális sebesség.
És tényleg nem versenyezni vettük,csak azt szerettem volna megtudni,hogy ez hiba-e vagy természetes,ha esetleg ezzel kapcsolatban van vkinek tapasztalata...
A 305-ös és a 406-os leírásában is szerepel a 6000 f/p. Ezt írtam is. De úgy volt beállítva a váltóáttétel és a differenciál áttétel, hogy erre ne legyen képes IV. fokozatban, csak 5250 illetve az 1300-as 5350 fordulatra. A 406-osnál már ez elektronikusan volt megoldva. A 407-nél nem tapasztaltam ilyet, de attól még lehetett annál is. Ha a 308-SWD nél megnézi az ember az ezer fordulathoz tartozó sebességet és ebből számolja a 4000 fordulathoz tartozó sebességet akkor ebből több jön ki mint a gyárilag megadott maximális sebesség. Tehát nem tudja kipörögni a 4000-t. Ennek két oka LEHET: Egy, hogy amíg garanciális addig nehezebb legyen széthajtani, kettő a 100-120e km-es szervíznél állítani lehessen és kopott motorral is tudja amit újjal. Vagy valami más.
Üdv! A sztori úgy kerek,hogy nem sokkal indulás után történt a manőver,kettesben,de szerintem már meleg motorral...elbambultam és kikanyarodtam vki elé,kicsit oda kellett lépni...csak furcsálltam a szabályzást...amúgy check engine v vmi hibajelzés nincs...szóval nem értem teljesen,a 6000-es fordszámos leadást én is láttam a leírásában...
Autóvásárlás előtt állok, a p. 308 SW 1.6 HDI a befutó. 2011-es évjáratú 92 LE példányokat nézegetem. Ennél a motornál is igaz, hogy nincs kettős tömegű lendkerék, illetve nincs FAP szűrő?
A kedvedért utánanéztem: 1.6 VTI 120 pacis 6000-es fordulatszámon, 1.6 THP 156 pacis szintén 6000-es fordulaton. Ha 5000-nél leszabályoz, akkor ott valami nem kerek...