Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

janobá Creative Commons License 2014.11.02 0 0 58193

1.4 16v motorről van szó

janobá Creative Commons License 2014.11.02 0 0 58192

Üdvözlet mindenkinek.

Lenne egy kérdésem. Indításkor az üzemanyag szivattyú   feltöltése után egy rövid ideig még halk zúgás, sistergés hallatszik a motorház jobb oldalán. Nem az alapjárati motor, inkább a lámpa irányában hallatszik. Problémát nem okoz, de eddig nem volt ilyen hang, Szerintetek mi lehet?

Köhike Creative Commons License 2014.11.02 0 0 58191

Ez egy kínai utángyártott gagyi. Olyan mint a villanyturbó, meg a led-es H4-es stbstb. Gyáriba nem fogsz ilyet találni. Csak váltónál.

Előzmény: DGabee85 (58190)
DGabee85 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 58190
DGabee85 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 58189
http://ebay.com itm/301289613932?cmd=VIDESC
Köhike Creative Commons License 2014.11.02 0 0 58188
A vezérlésben vannak súrlódó acél alkatrészek, de ha valami ott is így elkezd kopni, hogy mágnessel kelljen összeszedni akkor ahogy írtad ott már nagy baj van. Illetve meg a hengerpersely tudna kopni, de az a motor is kuka azonnal.
Előzmény: SGN (58187)
SGN Creative Commons License 2014.11.02 0 0 58187

Ha bele gondolok sok értelme nincs is mivel nemigen vannak a motorban olyan alkatrészek amelyek egymást letörni képesek, mert ha dugattyúgyűrű törik akkor megette a fene az egészet! Hali...

Előzmény: Köhike (58185)
rentha92 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58186

Gyáriból is van 2 féle verzió: Tuner és update list..

De ha jól értem a tiédbe egy kijelző nélküli rádió volt gyárilag, de a kormányról vezérlésnek menni kellene ( enyémben is van, de a régi rádiómmal sem használtam soha, ma meg már csak dísz.)

Előzmény: asdfg0 (58173)
Köhike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58185
Motorban nincs is sok értelme, mivel ott a szűrő ami minden szennyeződést felfog.
Köhike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58184
Én sem találkoztam mágneses csavarral motorban eddig. Váltóban szoktak ilyet használni inkább.
Előzmény: SGN (58183)
SGN Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58183

Heló, mivel írtad, hogy minden olajleeresztő csavar mágneses gyors kimentem a garázsba és rögtön "bevizsgáltam" 3 szóban forgó csavart (két Ford és egy Opel) de sajnos egyik sem maradt fenn a salgó polc alján! :-) Természetesen hozzá lehet szólni, nem is kérdés! :-)

 

Az 58116 számú hozzászóláshoz pedig annyi észrevételem lenne amely nem a tiéd, hogy valóban a csavarnál nincs is gumi csak az alátétnél, mégpedig ilyen és érdekes nekem gyárilag ilyen volt alatta:

 

 

Egyébként nekem mindegy ki milyen erősen húzza meg a csavart és milyen az alátét alatta, sőt az sem érdekel, ha nem tesz alá tömítést! De a véleményem az hozzászólás és nem okoskodás, csá.... MESTER!

Előzmény: Papalac (58154)
Köhike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58182
Sajnos ez a típusú alátét a gyári előírás az összes alumínium karteres Renault motornál. Pl az összes K-s motor ilyen.
Előzmény: Papalac (58179)
Köhike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58181
20Nm. Egyáltalán nem kell megtépni. Sőt tilos is. Alu karteres mindegyik motor. Mit akartok azon megtépni? Kiszakad a menet. Pont ezért van hozzá ilyen speciális alátét, és a 20Nm-es viszonylag alacsony meghúzási nyomaték.
Előzmény: Zlatan93 (58178)
Garfield007 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58180

Istenem-istenem, csak kicsit visszatekerve:

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=124241908&t=9027813

Papalac Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58179

Elnézést, hogy belepofáztam megszólítás nélkül. Azt hittem ez egy fórum és bárki hozzászólhat :)

 

Nem mondtam, hogy nincs, tudom, hogy sok autónál használnak különféle gumibetétes olajleeresztő alátétet sőt csavart is. Volt már pár renaultom és egyikben sem volt előírás és gyakorlat az ilyen spéci alátét.

Ez talán az egyetlen alkatrész amivel nem szokott gond lenni :)

Előzmény: SGN (58177)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58178

Üdv.A leeresztőcsavar a tömítőalátét karikával van,ahogy már írtam,keress vissza. Meghúzni pedig(tépni) kell.Nem megszakítani,na meg persze nem okoskodni.Magabiztos!!!

Előzmény: SGN (58151)
SGN Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58177

Úgy emlékszem, hogy nem neked írtam! Vagy mégis, de akkor két néven írsz a topikba! Hali....  Jah elhiheted, van gumibetétes alátét és nem eszi meg az olaj, érdekes is lenne ha olyan gumit használnának amit megeszik az olaj, mert akkor szűrőnél nagy bajba lennének!

Előzmény: Papalac (58154)
asdfg0 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58176

Akkor erre semmi trükk /csalás nincs ? :)

Előzmény: Törölt nick (58174)
teebee77 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58175

Tehát akkor van saját kijelzője a rádiónak. Akkor az lesz hogy a fenti kijelzőre nem megy ki a jel, mert minek is ha van kijelzője.

Előzmény: asdfg0 (58173)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58174

Mivel van saját kijelzője így szerintem ez nem jó a központi kijelzőshöz...

Előzmény: asdfg0 (58173)
asdfg0 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58173

Persze szól. Működik. Kódolni kellett. Interneten vettem. Semmi nincs rajt csak hogy Renault. Belepaszolt a csatlakozó feszegetés nélkül. Annyi lába volt az aljzatnak amennyi a dugajnak kell. De semmi sem mutat fennt. A Rádió kiírja az állomást de fent az órán kívül az ég világon  semmi nincs.

Előzmény: teebee77 (58172)
teebee77 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58172

Szólni szól? Van rajta kijelző? Lehet hogy hiába Renault de más típushoz való.

Előzmény: asdfg0 (58171)
asdfg0 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58171

Sima rádió. Se kazi se cd. Gyári Renault. És igen minden amit lehetett rádugtam .

Előzmény: Törölt nick (58164)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58170

Pont ezt nem szereti az enyém sem. Kb. 3-4 alakommal jártam így, azóta mindig megvárom amíg bemelegszik egy kicsit a motor(4-5 perc) és a fordulatszám visszaesik a normálisra. Ha így teszek sosem rángat utána. Mondjuk nálam a gázfröccsre helyre szokott állni...

Előzmény: teebee77 (58168)
Köhike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58169

Tuti valamilyen pára vagy víz. Takarítsd ki a trafókat, és a gyertyákat. Ha rossz helyen üt át akkor az kicsinálhatja a trafót.

Előzmény: teebee77 (58168)
teebee77 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58168

Arra vigyáztam hogy a motortérbe ne jusson víz. 1.4 16v. Rövid járatás? Az lehet, mert mosás után annyira indítottam be amíg beálltam a garázsba, kb 10-15 másodpercet járt.

Előzmény: Törölt nick (58166)
Köhike Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58167

Nem áztattad el a gyújtást? Milyen motor?

Előzmény: teebee77 (58165)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58166

A 16v-s nem szereti, ha hidegen el van indítva és nemsokára leállítva.(legalábbis az enyém többször játszotta ezt el ilyenkor ) esetleg még az első variációd lehet.

Előzmény: teebee77 (58165)
teebee77 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58165

Ma indításkor kicsit remegett a motor, gondoltam a hideg miatt járt egyenletlenül. Lehet nem tesz jót neki de adtam 3-4 gázfröccsöt, és ekkor el kezdett villogni a fordulatszám mérőben a sárga kis visszajelző/hibajelző. Leállítás-ujraindítás és onnantól megint rendben volt minden egész nap.

3 dologra gyanakszom.

1- tegnap lemostam az autót és valahova víz került + a hideg.

2- a gázfröccs bezavarta a rendszert.

3- pirosban van a benzinszint és felszívott valami szutykot.

Mi lehetett a gond? Járt már így valaki?

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.01 0 0 58164

Hali!

 

A "gyári sima rádió" mit takar? Kazettás rádiót? Tuner list-es, vagy update list-es? Hátul az iso csatlakozókon kívül a kis csatlakozót is rádugtad? 

Előzmény: asdfg0 (58162)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!