Úgy érted, hogy ugyanaz a gázszag jön a kipuffból mint amit tankoláskor is érezni lehet mikor leválasztod a töltőpisztolyt? Mert ezt nagyon furcsállom. Az enyém 2003-ban lett átalakítva gázra, nem is értem teljesen mire gondolsz hogy a gázszett vette igénybe a katalizátort? Tény hogy páratartalma nagyobb a kipufogógáznak ha LPG-n mész, de károsanyag sokkal kevesebb van benne. Tehát ha nem 2 km-es utakra volt használva az autó akkor a katalizátort semmiképp nem vette jobban igénybe.
Az mennyire normális hogy csípős gáz szagot érzek az autó körül mikor jár? Katalizátor ki lett vágva,és azóta elég intenzíven érzem! Faterom gáz szerelő,van itthon szivárgás mérő műszer,de a rendszer sehol nem ereszt,viszont a kipufogóból erősen érezni a gáz szagot! Akkor is csinálta mikor még volt benne katalizárt pár napja,de mivel 13 éves katalizátor volt,més épp azért vágtam ki mert zörgött,és lehet hogy a gáz szett 2005 óta erősen igénybe vette,így elhasználódott,de a kérdés az hogy ez normálkis hogy ennyire érződik? Ha lassan megyek és hátszél van a városban,vagy tolatok,és bele hajtok a saját füstömbe akkor is erősen érezni :S a rendszer sehol nem szivárog,és úgy megy ahogy kell...
Nem tudom mi lehet a gond esetedben, de biztos vagyok benne hogy egy olyan "klímás", aki ért is a szakmájához ki tudja deríteni mi baja van, Pesten tudok ajánlani ilyet. Nekem OFF tipuson zörgő kompresszorra mindenki más cserét javasolt (újra vagyonokért, vagy bontottra ami ugyanúgy hibás lehet hamarosan). Szóval ők kicserélték a hibás csapágyat úgy, hogy a kompresszor a helyén maradhatott, nem kellett a gázt lefejteni-visszatölteni.
tavaly nyáron is már sz@rakodott a klíma a vekiben, idén meg teljesen ko. A bekapcsoláskor elindul a kompresszor, bent ülve sziszegő, darth vader-szerű hangok hallatszanak. A befújt levegő meleg. Tavaly még néha (10-ből 1 szer) bindult, és vader nagyúr fújt hideget is. idén már nem.
elvittem egy klímáshoz, hogy tájékozódjak. Mi a baja? Rátette a műszereit, azt mondja hogy gáz van benne rendesen, a kompresszor is megy.
az lenne a kérdésem,hogy katalizátor nélkül ha többet eszik,is miért eszik többet a kocsi? Valam miatt az utóbbi időben kegyetlen büdös a kipufogó gáz,plusz ha jár a kocsi vagy hátszél van a fülkében is érezni.. de füstölni nem füstöl... MI lehet ez? :S Most ki lett vágva a katalizátor ,mert zörgött,és egy 50 es cső van a helyén... ez okozhat extra büdöset? bár katalizátor mellett is ugyan ez volt.. Olyan savanyú,büdös...
Tegnap megnéztem mindkét ablakemelőt. Mindegyik befeszülve kicsit félre ment, ha teljesen le volt engedve. Van egy állítási lehetőség, azzal megoldódott a probléma. Igaz, a jobb oldalinál kicsit hosszabítani kellett a nítot az ajtó lemezében.
Csodálkozva (kicsit elszörnyedve) láttam, hogy az emelő motor popszegeccsel van rögzítve. A jobb oldalinál már lötyögnek a szegecsek, azt hiszem kicserélem csavarra.
Amúgy eléggé gyenguszok a szerkezet karjai, az egyik el is volt csavarodva. Előző tulaj valami antitálentum lehetett, mondta hogy már cseréltetett benn komplett ablakemelőt, pedig csak egy kis odafigyelés kellett volna.
És ha már leszedtem a kárpitot, kifújtam az ajtókat meg a küszöböt is üregelővel.
Szépnapot mindenkinek. azt szeretném megkérdezni Vectra B kombiban 2000 benzines Ecotek motoros . Hol találom azt vizgombát ami a hütöventilátort kapcsolja.? Az a gondom továább forog a ventilátora motor leállitása után mint eddig csinálta. Tudom hogy menni kell neki, de ez most dupla annyi ideig müködik mint elötte. Elöre is köszönöm.
Komplettan az első ablakemelő úgy, hogy beépíthető legyen egy tekerős ablakos kocsiba (kábelköteggel, kapcsolóval, emelő mechanikával együtt) kb 25-30 ezret ér.
Ha a hátsó ablakokat akarod villanyosítani, akkor hátsó bontottat kell venned. A jobb-bal sem felcserélhető.
X20DTL motorkódos B1-es Vectrám van. A következőket produkálja:
Megállok például a piros lámpánál, autó üresben, szépen jár a motor alapjáraton. Egyszer csak azt érzem, hogy a motor egy pillanatra erőteljesebben "berántana", "megrázza az autót" járás közben, de ezt tényleg egy fél másödpercig csinálja. Nem csinálok semmit, csak ülök a kocsiban.
Nincs ötletem. Van valakinek hasonló tapasztalata.
Egy 98-as évjáratú 2.0 DTI vectrából szeretném kiszedni az első ablakemelőket és beszerelni egy 2000-es évjáratú 1,8 benzines hátsó ajtóiba.
Szerintetek ez sikerülhet?
CSinált már valaki ilyet? Vajon ugyanolyan az első és hátsó ablakemelők kialakítása, tehát elfér ugyanaz a motor hátul is, amit ertedetileg előre terveztek?