Nekem is 42 eFt-ot mondtak, de Én még bízok, hogy előkerül a másik! :) Egy javaslat, Én átprogramoztatom a kártyákat ill. a kocsi nyitás/zárását (5eFt). Ezzel azt kiküszöbölöm, hogy ha esetleg nem otthon tünt el, akkor bárki brahiból nyomogatva a kocsi közelében kiszúrja messziről, hogy a Te kocsidé!
Nekem pont ugyan ez volt a problémán a kártya mert csak egyet adott a tulaj de voltunk egy emberkénél aki állitólag tud még egy kártyát csinálni,a lényeg az volt inditani indit de az ajtót nem nyitja semmi reagálás rá!
Így franciából jön az új kártya 41ezer forint :-) amit nem én állok!
Rendszeres zugolvasó vagyok, most egy nagy ötletre lenne szükségem, segítsetek légyszi!
II.,1.9, 2004, diesel
A múlt héten elkezdett kínlódni a kuplung, néha félig jött csak vissza a pedál de ki lehetett emelni, néha semmi baja. Egy 70 km-es út után hazafelé már a városban beragadt teljesen, leparkoltam. Visszamentünk érte, hogy hazahúzzuk, de még próbáltunk valamit... Sebességbe tettem, begyújtottam, de nem oldottam ki a kéziféket hátul, magától nem engedett ki, az autó megugrott párat, és leállt. Azóta a kártyára nem reagál, és blokkolta a csomagtérajtót. Nyitni-zárni lehet.
Ezek után kioldottam a féket és húztuk a szerelőhöz, nem sikerült még beindítani.
Sajnos elhagytam az egyik szabadkezes kártyámat a 2004 év végi 1.9 dci kocsimhoz.
A RENAULT horror áron adja.
Az interneten keresve találtam több megfelelőnek tűnő programozható kártyát is, de hogy pontosan melyik jó a kocsihoz nem tudom beazonosítani. Állítólag a chip típusa a meghatározó gyanítom ugyan, hogy a PCF7947AT a megfelelő de nem tudom.
Van valakinek tapasztalata, vagy ötlete, hogyan lehet beazonosítani.
(Mondjuk hallottam olyat is, hogy a szabadkezes kártyát csak a Renault tudja pótolni).
A másik kártyában nem tudom megnézni a chip típusát mert javítva volt és össze van ragasztva.
A HDi kicsit kevesebb oda figyelést igényel,de nem olcsóbb javítani.
A dci híre, az ami miatt olcsóbb a piacon is használtként és mondanak fűt fát.
De ha a HDi-t pl Tdci -nek hívják,akkor mindjárt szarozzák...
Ez a topik az egyik legreálisabb fórum, ahol ez ügyben tájékozodhatunk,mert senki nem vakít minden eszement, érzelemmel teli hülyeséggel.
A scenic elött 10 évig E36 -os bmw-m volt. Szerintem nagyon megbízható és strapabíró típus. Mégis annyi leharcolt példány van eladó hogy ember legyen a talpán, aki nem nyúl bele. És pár év múlva a híre is az lesz,hogy vállalhatatlan szar autó...
Az alábbi problémában kérném a segítségeteket. Az elmúlt pár hétben kezdte csinálni a kocsim, hogy éles jobbra kanyarnál egy pillanatra felvillan a "Brake Fault" felírat a műszerfalon, de csak egy pillanatra, és csak időnként mármint nem minden kanyarodásnál. Elvittem szerelőhöz aki megnézte a féket és annak nincs baja, azt mondta valami elektromos baja van. Kiolvastattam a hibakódokat is, de nem találtak ott se semmit...
Esetleg van valaki aki már találkozott ezzel a hiba jelenséggel és tudja mi a megoldás?
"... azt mondja nincsen turbója,porlasztója,komplett motor hozzá..."
Nem értem az ismerősödet. Több okból sem.
Minek turbót venni, fel lehet újítani, vannak erre szakosodott cégek.
Minek porlasztót venni, fel lehet újítani, vannak erre szakosodott cégek.
Minek komplett motort venni, fel lehet újítani, vannak erre szakosodott cégek.
De miért lenne ezekkel baj, normális üzemeltetés mellett? Talán a porlasztó az oké. De pl. miért is kellene komplett motorokat cserélgetni? Ezt megkérdezted tőle? HK-t ki kell időben cseréltetni és kész.
Már sokszor kaptam segítséget tőletek és most újra kérek :)
Tavaly télen az elektromosan behajtható tükrömet megpróbáltam behajtani (kapcsolóval). Össze volt fagyva a fix résszel ezért nem sikerült. Nem tudom, hogy tényleg akkor vagy már előtte történt, de kiégett a panel és a behajlásért felelős kis motor belsejébe eltört egy rézkoszorú. A motort még nem teszteltem lehet hogy a kis koszorú nélkül is működik. A vezérlő panelt nem kell tesztelnem a képen látszik nagy a baj. Arra kérlek titeket ha valakinek van ilyen kapcsolata próbáljon meg szerezni mind két oldalra tehát 2 motor 2 vezérlő panelt. Nekem nem sikerült pedig 1 éve keresem. A másik problémám a tolatószenzor a jobb oldali belső hibásodott meg. Ez után is kaptatok kevés sikerrel.
Ui: Nagyon hiányoznak ezek a dolgok mert a kocsin ezeken kívül minden működik.
Mai szituáció,gondoltam megosztom veletek a történetet!
Francia autóbontóba mentem mert kellett egy kürt,mert beszart.
Bemegyek látom van ott egy ismim,erre mondom mit kérek kérdezi milyen autó stb....
Elment a cuccért visszajön kérdezi a motor milyen mondom 1.5dci rögtön azt a fejet látni kellett volna,mondom mi van mondja semmi,de mondjad már mondom mi van erre ő add el a kocsit,de miért,a válasz csak add el basszus mondom mi a gond,azt mondja nincsen turbója,porlasztója,komplett motor hozzá,de mondom neki barátoméba majdnem 300ezer van és semmi baja,rögtön a válasz majd lesz!!!!!!!
Mondja miért nem vettem peugeot 2.0hdi-t??? Mert nekem ez tetszet meg!!
Kész vagyok,voltam tőle!
Miért ilyen rossz a híre ennek az autónak,mai napig nem értem!!!
Rosszindulat vagy irigység vagy menő akart lenni hmmm....
Nem szar, jó az skf szett. Hiba ott lehet,hogy kitől veszi a szíjjat...gates már vagy 5 éve nem szállít neki,így a gates szemben sincs már skf csapágy meg görögök. Ha jól emlékszem akkor nem régiben még a dayco szállított nekik. Állítólag jó az az amcsi márka is,de nem tartom személy szerint nagynak. Akkor már külön venném a vezérlést,nem szettben.
Szíj: gates, conti
Csapágy,görgök: skf
Ina is gyári beszállitó minőségű.
Ruvill-t érdemes még meg nézni,mert néha jó dolgokat ( neves gyártóktól vásárol) és olcsóbban árulja az alkatrészeit. De ez mindig akkor derül ki amikor az ember belenéz a dobozba. Ki kell bontani és válogatni.
amikor cseréltem kint volt az aksi így a jobb oldali ment kényelmesen
bal oldalinál az ablakmosó csövet kellett eltolni a helyéről, na meg mivel le volt véve a doblemez onnan is tudtam ügyeskedni, de szerintem felülről is megoldható
annyi volt nekem az érdekes hogy nincs rugó amit ki kell akasztani, hanem csak az égőt kell forgatni egy negyedet és kijön