Köszike..nem tudom hogy vajon mi is a baja..de meg mindig nem jo...most elvitem szerelöhöz(olaj,olajszürö,polenszürö,vezérlés cserére.)remélem a lámpát is megoldja..majd jelentkezem..köszönöm..zoli.
Ez ugye más német vagy japán autóval soha nem történhet meg? Elhiszem hogy ideges vagy, én is az lennék ( nem is kicsit) de ennek semmi köze ahhoz hogy milyen gyártmányú autó szerintem.
Azért nem semmi hogy egy 7milios autóval 7 éves korára izgulni kell hogy hazaérj!!!!
Soha többet dízel főleg francia.......ennél már csak a laguna szarabb.....sziasztok :(((((((
Sziasztok !!!!!
Ezzel a fossal egyre több a baj...(2.0hdi). Még mindig egyszer rángat majd több száz km jó aztán megint....most meg Tátrai túra hegymenet semmi erő 3ban vánszorgok 2000fordulaton....majd füstölés valahol nyomja ki az olajat rá a kipufogóra gondolom turbónál lehet ott valamit cserélni....sima úton semmi gáz húz mint a vonat nincs olaj szag 5.1l fogyasztás..........?????? Szép napot zakopánéból remélem hazaérek,,,,,
Azt ,hogy a motort megszabadítjuk egy káros dologtól, ja tudom most jönnek a környezet tudatos írások, de egy rosszul működő egr esetén sokkal többet ártunk, mint ha kikötjük.
Ha lefényképezed és leméregeted úgy is tökéletes. Köszönjük a nép nevében. Ha működik a dolog tudok gyártatni belőle potom pénzért a társaság részére.
Azért vagyok ráizgulva, mert egyszer nekem megállt az autó menet közben, mert széthullott az egr, és autómentőzni kellet miatta. Eléggé berágtam akkor. ~100ezer...
Meg az arat nem irtad meg de ha osszejon a vetel dagra kene postazni ami esztergom melett van a nejem baratnoje lakik ott kuld ki nekunk csomagot es beletenne. A bekotest iletoen nem kell semmi komplikaltra gondolni csak a hatso csatira kell rakotni?
POntosan úgy már több autónál csináltam , a lényeg hogy minden be legyen kötve mert a motorvezérlő így nem látja híbának, maximum az alapjárati léghozam értéke lesz magasabb de erre még nem gyújtja ki a lámpiont.