Egy LPG-s emberkével beszéltem, és azt tanácsolta, hogy 3 tankolásonként (kb 1000 km) menjek 100 km-t benzinnel, hogy a benzin injektorok mozogjanak, ne álljon meg benne a benzin és ne romoljon meg. Ez kell e, vagy elég a mindenkori indításnál, és melegindításnál 20 mp-ig az injektorok járatása? (benzinnel indulok és utána térek át) Mert ha kell 100 km benzin, akkor ez is fogyasztás növekedéssel jár.
Nemrég vettem egy benzin/lpg autót. Székesfehérváron elvittem egy autógáz szerelőhöz, hogy átnézessem, esetleg beállíttassam. Azt mondta, hogy van vagy 10 szoftvere, de ehhez nincsen. Valami Stefanelli nevü cucc van benne. Valaki tud esetleg Székesfehérvár 20km-es körzetébe valakit aki megbírkózna a feladattal ?
Közben megvilágosodtam, hogy hol csúszott félre a kommunikáció.
Szóval vákumos rendszer van a kocsimba, de amugy hengerenkénti injektoros a benzines része. Elnézést a hiányos infóért.
A régi kapcsoló úgy működött, hogy gyújtást adtam, akkor 2mp-re bekapcsolta a gáz mágneskapcsolóját, majd vissza. Majd indítózás benzinnel és ahogy beröffent úgy átváltott gáza és onnantól úgymaradt.
Pedig ez borzaszto egyszeru, 12v tap, gas gazszelep, benzin benzinszelep, starter piros gomb, szivato, level pedig ha a teatalyban van szenzor tartalekot tud jelezni.
tönkre ment a benzin-gáz átkapcsolóm, vásároltam egy Lovatot-t (vákumos rendszer). Ami eredetileg benne volt azt nem sikerült beazonosítani és amúgy is lovato rendszer van benne.
Ilyen vezetékékek vannak:
12V
EV GAS
Starter
Benzin/fuel
Level
Valamint egy fekete 3 állású és egy piros nyomógomb van rajta. Fel tudnátok világosítani, hogy hogy kell bekötni és használni? A régin csak egy kétállású kapcsoló volt: Benzin, vagy automata.
A 12V a táp, ez tiszta. Az EV GAS megy a mágneskapcsolóra és az emulátorra? A level gondolom szintjelző lenne ami nincs. A starter és a benzin/fuel mit takar?
Sziasztok!Esetleg valaki nem tudja,hogy tudom a landi renzo omegas plus max 2010-es programot úgy regisztrálni,hogy működjön minden?Valami kód kell hozzá azt hiszem.Használ ilyet valaki?
Na szóval a plus ma programmal sikerült beolvastatnom,és ellenőriznem.
Benzinnél az injektorok 2,40-2,50ms körüli értéken ugrál,ha átvált gázra a benzines befecskendezési időt feltolja majdnem 3 ms-ra (2,94-3,02ms).Meleg motornál persze.Jól gyanítom,hogy sok gázt kap,vagy pont keveset,azért tolja feljebb a befecskendezési időt?