Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nyalee Creative Commons License 2012.07.25 0 0 7456

Nem tudom találkoztatoke ilyen problémával de rohat dühitő.
Nyikorok az ülésem mikor benne ülök és közlekedek az autóval,méghozzá az alsó része.
Elég sok idő volt még rájöttem mi nyikorog de az ülés az.

félbőr,elektromos állítású, fűthető ülésről van szó.

 

előre is köszönöm.

conrat Creative Commons License 2012.07.25 0 0 7455

Köszi! Az egyik amit néztem, annak a turbójánál kormos volt a cső eléggé. Mondjuk mondta is a gazdája, hogy szerinte javítani kellene, de nem biztos hogy az a baja. A kettőstömegűnél csak a hangja alapján tudok ítélni. A talpasgömbfej hibája miből látszik? Kopog? Vagy esetleg nyikorog-ropog?

Előzmény: birobandi (7450)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.25 0 0 7454

Megjött az EGR lezáró alu lemez, még nem próbáltam be, de itt a kép róla.

 

 

Klaus_ Creative Commons License 2012.07.25 0 0 7453

Szia,

 

Köszönöm. Átolvastam korábban...hát nem tűnik egy gyerekjátéknak :)...reménykedtem hogy már az újabb verzió van benne és valami más baj lesz....

 

Rákerestem a neten a problémára és a te megoldásod korrekt...gondolom ez gyári utasítás is....a többi mind Mac Gyveres itt vágunk ott faragunk...amott csavarozunk...:)

 

Olvastam hogy vállalod is...tudnál egy ajánlatot küldeni a mailomra?

 

Köszönöm

 

Klaus_

Előzmény: zoolan65 (7448)
Klaus_ Creative Commons License 2012.07.25 0 0 7452

Szia.

 

Köszönöm.

 

Üdv

Klaus_

Előzmény: birobandi (7446)
birobandi Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7451

Helyesen: kettőstömegű (elnézést az elütésért)

Előzmény: birobandi (7450)
birobandi Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7450

Szia conrat!

1, Amennyiben mindkét zóna normálisan hűt-fűt, akkor nincs eltörve a lapát, persze 10 perc múlva akár eltörhet.

2, Ketőstömegű lendítő kerék, talpas gömbfejek (tügörgős), turbó (hangja, korom kiverődés) porlasztó csúcsok (korom kiverődés), rángatás nélkűli gyorsulás.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: conrat (7449)
conrat Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7449

Ez a lapát dolog típushibának tűnik. Amikor venni akarok 407-est akkor hogyan tudom ellenőrizni hogy jó-e benne a lapát? Miket érdemes még nézni egyébként 407 1.6hdi-ben ha venni akarok? (általános dolgokon kívül persze, az egyedi dolgokra gondolok.)

zoolan65 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7448
Előzmény: Klaus_ (7443)
ken426 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7447

Okkkés köszo

önöm.

 

birobandi Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7446

Szia Klaus!
Az a rossz hírem van, hogy valószinüleg még a régi típus van benne, tehát lapát törés.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: Klaus_ (7443)
geri,91 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7445

Nekem is 2005-ös az autóm, 1.6 hdi. 200ezer km van már benne, többször jártam meg vele Malaga-Nyíregyháza útvonalat ami 3200km, utazó sebességem 130-150 között volt mindig. Sosem volt még vele problémám szerncsére! oda kell rá figyelni és normálisan szervizelni. 10 ezrenként olaj csere és hibakód olvasás ha valami gondja van azt pedig megcsinálni de ez szerintem a többi márkára is vonatkozik nem csak a franciákra.  További szép napot!

conrat Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7444

Ha esetleg valaki tudna 1.6hdi-t olcsón amit megéri megvenni írna nekem? Sajnos eléggé tré darabokat találok csak. :( (mondjuk még csak az 1,5M és 1,8M közöttieket nézegetem)

Klaus_ Creative Commons License 2012.07.24 0 0 7443

Üdv Urak,

 

2008-as áprilisi gép van a családban és úgy néz ki visszaolvasgatva, hogy terelőlapát bajság van vele.

Az lenne a kérdés, hogy ebben még a régi ...nem erősített terelőlapát lehet? vagy inkább valamelyik motor elhalálozott ?

 

Mikortól változtattak a terelőlapát kialakításán, hogy ne produkálja a hibát...? vagy az a verzió csak a ráncfelvarrottban van ?

 

Klaus_

birobandi Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7442

Engem nagyon felháborít az ilyen és ehhez hasonló hozzászólások. Az is megfordul a fejemben, hogy valamelyik konkurens autó cég keze vezeti a T. hozzászóló kezét. Vajon, amikor ugyanez a motor a Fordban, Mazdában, Volvóban van akkor szuper? Megjegyezni kívánom, hogy mértékadó szakemberek szerint a HDI-k egy klasszissal jobbak, mint a Ford saját fejlesztésű dizeljei. Akkor még nem beszéltem arról, amit már topiktársam is megpendített. Hogyan is van jelen  autógyártás, milyen részegységeket építenek össze a gyárak? A Siemens motorvezérlő komputer a VW.-ben csodás, a PSA-ban "fos". Nem érdemel részemről többet ez a hsz, csak felháborít, annak ellenére, hogy mindenkinek jogában van szabadon véleményt nyílvánítani.
birobandi

Előzmény: Tomyka36 (7430)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7441

Na jah és egy részét meg itthon is gyártják :)

Előzmény: Tibcsi37 (7440)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7440

Jó-jó, de most ippeg a francia füstös a téma. :) De tény hogy a legtöbb agyonszidott elektromos köcölék német gyártmány.

Előzmény: Zolysys (7439)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7439

Meg minden egyéb :D

Előzmény: Tibcsi37 (7437)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7438

Ha nem boldogul vele írj :)

Előzmény: ken426 (7435)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7437

Már csak azért sem, mert ami a motorháztető alatt van, 90%-ban német...

Előzmény: conrat (7433)
zoolan65 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7436

Nem akarlak elkeseríteni, de így látatlanba turbó problémára tippelnék. (ne legyen igazam)

 

Előzmény: Tomyka36 (7430)
ken426 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7435

Köszike..nem tudom hogy vajon mi is a baja..de meg mindig nem jo...most elvitem szerelöhöz(olaj,olajszürö,polenszürö,vezérlés cserére.)remélem a lámpát is megoldja..majd jelentkezem..köszönöm..zoli.

Előzmény: Zolysys (7350)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7434

nem. mert a károsanyagnél kormot nem tudnak még mérni...

Előzmény: conrat (7431)
conrat Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7433

Ez ugye más német vagy japán autóval soha nem történhet meg? Elhiszem hogy ideges vagy, én is az lennék ( nem is kicsit) de ennek semmi köze ahhoz hogy milyen gyártmányú autó szerintem.

Előzmény: Tomyka36 (7432)
Tomyka36 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7432
Azért nem semmi hogy egy 7milios autóval 7 éves korára izgulni kell hogy hazaérj!!!!
Soha többet dízel főleg francia.......ennél már csak a laguna szarabb.....sziasztok :(((((((
conrat Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7431

Műszakin amikor nézik a károsanyag kibocsátást nem derül ki hogy le van "vakolva" az EGR? Nekem 406-oson kellene megcsinálnom azt hiszem.

Tomyka36 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7430
Sziasztok !!!!!
Ezzel a fossal egyre több a baj...(2.0hdi). Még mindig egyszer rángat majd több száz km jó aztán megint....most meg Tátrai túra hegymenet semmi erő 3ban vánszorgok 2000fordulaton....majd füstölés valahol nyomja ki az olajat rá a kipufogóra gondolom turbónál lehet ott valamit cserélni....sima úton semmi gáz húz mint a vonat nincs olaj szag 5.1l fogyasztás..........?????? Szép napot zakopánéból remélem hazaérek,,,,,
atus21 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 7429

Köszönöm a választ!Mivel nem vagyok szakértő,arra kérnélek magyarázd el nekem ezt a "káros dolgot" is légyszíves.

 

Előzmény: betg (7428)
betg Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7428

Azt ,hogy a motort megszabadítjuk egy káros dologtól, ja tudom most jönnek a környezet tudatos írások, de egy rosszul működő egr esetén sokkal többet ártunk, mint ha kikötjük.

Előzmény: atus21 (7427)
atus21 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 7427

A "sőt" mit is jelen pontosan?

 

Előzmény: betg (7403)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!