Ez tényleg jó ötlet lenne mivel a legutobbira nem tudtam menni! Meg osztom azt is hogy valami olyan időpontra ahol tud mindenki szabit kivenni jó elöre! Meg jó lenne személyesen megismerni jó pár embert!
Szép jó napot kedves cartárs. Siekrült már valamit intézni a bumburnyák főnökséggel? Most nézegettem a hahu-t és van pár x20xev-s veki "nevetségesen occsó" pénzért. Ha megvan a donor szólj, összeröffenünk páran a fórumból és megcsináljuk a motorcserét.
Kellene szervezni egy fórumtalit és jó előre kitűzni az időpontot :D. Arra a napra pedig tuti szabadnapot veszek ki(még ha vasár nap akkor is biztos ami biztos :D), mert nem akarom úgy beszívni mint tavaly, hogy egy szar munka miatt ne tudjak elmenni :) Jah és jó lenne ott látni a Te csoda verdádat is :D
Mérd meg először a töltést van-e vagy nincs (legalább piacon kapható occsó multiméter kell hozzá)
test illetve pozitív kábeleket érdemes a csatlakozási pontoknál feltakarítani
Megvárni az első munkanapot (pl szerda) és felkeresni egy autószerelőt ahol foglalkoznak autóvillamossággal is. Szakmában vagyok ilyen jelenséget generátoron belül több alkatrész is okozhat illetve egy hibás, szakadt test kábel nagyot tud szívatni. Nálunk volt már, hogy bejött a kocsi, hogy a műszer fal villog mint a diszkó fény, irányjelzővel villog a reflektor, ahogy kapcsoltad az ablaktörlőt kikapcsolt a rádió meg hasonlók…
Az 5 ajtósén biztos két kivezetés van, hisz hátulra is valahogy el kell jusson a folyadék. Csak ott vagy egyik irányba forog a motor és az első szélvédőre spriccel vagy másik irányba és hátsóra. Két szivattyús megoldás csak a fényszórómosós változatoknál van, egy magasnyomású szivattyú tolja ott a fényszórókra a lötyit.
Dobj rám egy emailt, aztán megdumáljuk ott a részleteket.
Látom azért net közelben van egy ÉRTELMES ember is!!! Autó villamossági szerelőre már gondoltam én is, de ember ilyenkor hol? AMÚGY ELÉG VICCES SRÁC VAGY! MONDTA MÁR MÁS IS? Azt hittem hogy vannak itt értelmes emberek is! :-)
Az akkor biztos az olaj amit érzel a kipuffgázban, az viszont nagyon nem jó. Egyébként az enyémnek is van 1 kis olajszaga hidegen és melegen is, de nekem a katalizátor a helyén van (bár kérdés h milyen hatásfokkal dolgozik, mert utolsó műszakinál voltak kisebb - de inkább nagyobb gondok a CO-val :)). Nem fogy esetleg jobban az olaj mint eddig?
Mióta van nálad amúgy az autó? Mert én az eddigi 4 év alatt azt a következtetést szűrtem le, hogy minél melegebb az idő annál több olajat tud megenni az autó, nyilvánvalóan ez az olaj hőmérsékletével van összefüggésben, hisz nyáron azért mégiscsak jobban átmelegszik az egész blokk. Vagy lehet amiatt is hogy már öregszik az olaj, és jobban eszi. A két dolog együtt meg mégrosszabb eredményre vezet :)
SZIASZTOK! Tudnátok segíteni nekem? 97-es b vectrám van, a műszerfalon indításkor nem alszik el a töltés lámpa, és a km óra számláló villog folyamatosan. Szerintetek mi lehet a hiba oka?
Üdv mindenkinek nincs valakinek elfekvőben egy ablakmosószívattyúja a sedánhoz? Az enyém megadta magát letörött a kivezetőcsőve és többszöri ragasztás sem sikerült valami jól!
Nekem is gázüzemü a Vectrám. Csipös gáz szag akkor volr amikkor elöregedett a reduktor, amit 40 E km után fel kell ujjittatni. Ez kb 12 Eft,. Utánna jo.
csak tippeltem , a katalizátor és a gáz kapcsolatra... De tény hogy kékesen füstöl,és csípős savanyú szaga van... ! Egyáltalán nem azt érzem mint mikor leveszi a töltő nyílást,de közelebb áll a gáz szaghozt mint a benzinhez... Viszont akkor inkább lehet valami tökéletlen égés,és a CO2 amit érzek,vagyis valami olyat ami eddig elégett a katalizátorban? Vagy inkább egyértelműen az olajat ,amit eléget... ?!
Úgy érted, hogy ugyanaz a gázszag jön a kipuffból mint amit tankoláskor is érezni lehet mikor leválasztod a töltőpisztolyt? Mert ezt nagyon furcsállom. Az enyém 2003-ban lett átalakítva gázra, nem is értem teljesen mire gondolsz hogy a gázszett vette igénybe a katalizátort? Tény hogy páratartalma nagyobb a kipufogógáznak ha LPG-n mész, de károsanyag sokkal kevesebb van benne. Tehát ha nem 2 km-es utakra volt használva az autó akkor a katalizátort semmiképp nem vette jobban igénybe.
Az mennyire normális hogy csípős gáz szagot érzek az autó körül mikor jár? Katalizátor ki lett vágva,és azóta elég intenzíven érzem! Faterom gáz szerelő,van itthon szivárgás mérő műszer,de a rendszer sehol nem ereszt,viszont a kipufogóból erősen érezni a gáz szagot! Akkor is csinálta mikor még volt benne katalizárt pár napja,de mivel 13 éves katalizátor volt,més épp azért vágtam ki mert zörgött,és lehet hogy a gáz szett 2005 óta erősen igénybe vette,így elhasználódott,de a kérdés az hogy ez normálkis hogy ennyire érződik? Ha lassan megyek és hátszél van a városban,vagy tolatok,és bele hajtok a saját füstömbe akkor is erősen érezni :S a rendszer sehol nem szivárog,és úgy megy ahogy kell...