Felértékeltem az autót, mivel nem írtál konkrétumot, 1995. januárinak vettem, és 1.4i 16 szelepesnek (16V). Így kijött vételi árnak 1.107.000,- Ft. Eladási árnak: 1.248.000,- Ft.
A kettő közötti érték reális. :) Ennyit tudtam segíteni.
Az árat - vizsgálás - nem tudom, de azt igen, hogy az Opel Dunában mindig segítőkészek és kedvesek. A párom egyik autóját is mindig oda vittük. Cím: 1095 Bp. Soroksári út 160. Bennük bízom a legjobban, munkakapcsolatban állunk 4 és fél éve!
Azt álmodtam, hogy van egy ezüst Tigisem. :) Olyan szép volt, és olyan jó volt beleülni. :o) Viszont a furcsa az volt, hogy mikor leparkoltam a Tigrissel, mellette ott állt a mostani kisautóm is. :)
Szia, sajna ugrott a Tigris! Vagyis talán nem sajnos...Megtartom az enyémet. Annyira szeretem, hogy inkább kipofozom. Hátsó szárny...stb. :) Minnyá' elnézek a flokkolós ajánlatodra. :)
megkérdeztem egy haveromat, aki a mi autónkat szokta bütykölni. azt mondta ha gyakran állítódik el a futómű, az lehet stabilizátor-gond, de akár féltengely is. azt tanácsolja nézesd át tetőtől talpig az autót, mert ezek nagy gázok.
Na akkor kontárkodom kicsit :-)
Remélem, hogy a szervós kormányt nem álló motor mellett tekergeted, mert az nem kedveli.
Talán a kormánymű van már kikopva, azért érzed az ugrást.
Ha a gyári határértékeket megfelelően már nem tudják beállítani a futóművedet, akkor ott sajnos valami nagyon nem klappol, kiváló útak hatására kaphatott valami egy pofont, amiért torzult valami, vagy egy komolyabb tempó kiséretében megejtett járdázás is okozhat ilyesmit :-(
Nem emlékszel ilyen alkalomra ? Esetleg a felnid nem sérült szintén ?
Futómű kapcsán nekem is vannak problémáim :-(
Valószínűleg hétfőn megyek szervízbe, majd megkérdezem, hogy mi okozhat olyan hibajelenséget, amit leírtál.
Miért lennél bolond ? :-)
Láthatóan szereted az autódat és nem egyszerű közlekedési eszközként tekintesz reá, amely elvisz A-ból B-be.
Az jóóóóóóóóóó .-)
Ha egy jó állapotú Tigrincset vásárolnál és annyi figyelmet szentelnél neki, mint a mostani kocsidnak, akkor megháláná a törödést :-)
Hogy mit kellene tenned ? Ha van rá lehetőséged, akkor meg kellene nézned pár Tigra-t, kicsit feltérképezni a kínálatot, lehetőleg "szakértő" társaságában.
Teljesen igazad van, félreértelmezhető volt amit írtam, mert nem fogalmaztam meg jól.
Számomra nem feltétlenül a megbízhatóság a lenne a legfontosabb kritérium egy autó vásárlása kapcsán, bár tagadhatatlan, hogy a választásnál az is roppant fontos.
Viszont ha pl. a kettő, nemrég említett autót nézzük, akkor nem arról van szó, hogy piros sarokban várakozik az abszolút megbízható, de számomra kevésbé szimpatikus formavilágú Yaris, míg a kék sarokban a megbízhatatlan, ám vagány Tigra. Erről szó sincs. Ám reálisan szemlélve a dolgot, be kell látni, hogy egy Tigrincs nem olyan megbízható, mint a Yaris.
De számomra a formavilág miatt megbocsájtható - pont a fent leírtak miatt -, elfogadható lenne a Tigra kapcsán felmerülő kisebb problémák, ha ilyen kocsit szeretnék vásárolni.
Ha valaki Tigra kapcsán kér némi infót, mert esetleg zsákmányolni szeretne egyet, akkor csak azért, mert nekünk is Opelünk van, nem fogok mindig mindenről szuperlatívuszokban beszélni, probálom inkább reálisan leírni a saját és körülöttem található Opel gazdik tapasztalatait.
Ez az én véleményem, nem kell egyetérteni velem :-)
most bukkantam rá erre a topicra.. szóval nekünk a barátommal van egy tigránk, igaz nem olyan régen vettük, majd képet is rakok fel, mert kezd elég szép lenni.. :)
Nekem fontos, hogy megbízhassak a kocsimban, tudjam, hogy megfelelő a bánásmódot kapja s ezért nem hagyhat ott az úton. Én magam minden szombaton átnézem a kis autómat, kitakarítom és lemosom, feltöltöm, amit kell. Ettől valahogy megnyugszom, hogy nem hagyom elkallódni. Biztos bolond vagyok! :o))
A Tigra csodálatos, álomautó nekem, s őt is ápolgatnám, de félek egy picit tőle. Még nem tudom mit csináljak...
A mostani autómmal csak néhány bajom van, s ezért akarom lecserélni. A visszapillantókat az előző tulaj törte össze (nem tudott parkolni vagy mittudomén), nem látványosan, de olyan furcsán áll, ezért venni kellene rá 2 új visszapillantót.
A kuplung néha "beragad", emelem a lábam és nem jön, ilyenkor újra ki kell nyomni és működik. A belső rész picit sivár, valamivel fel kéne dobni, Gondolkodtam a flokkoláson, ismeri valaki? Aztán CD-s magnót kellene beletenni, mert bekapja a kazikat s nekem alapvetően minden CD-n van. A bal oldali ajtó nehezen csukódik (szerintem törve volt, de ezt az előző tulaj tagadta).
Ja, és alegnagyobb: pici a motor. 1.1-es. Nem lehet előzni vele, továbbá autóúton 120-nál már érzem, hogy elég neki.
Ezek a dolgok lehangolnak, de talán pénzzel és idővel meg tudom csinálgatni. De a motor még ekkor is csak 1.1es lesz. :(((
Ha nem megbízhatóság alapján, akkor hogyan? Jónézki vagy dekafa? Hát lehet, hogy szerviztől szervizig igen, de nagyon kiábrándító tud lenni, amikor a hűdejó autó elromlik... :)
A fentiek nem pont Opelre vonatkoznak!
Ez egy olyan ember véleménye aki nem szereti az Opelt... Ettől függetlenül viszont el kell ismerni, hogy rengeteg F Astra futkározik az utakon 300-400 ezer km-rel gond nélkül. Pedig legtöbb nincs kímélve, cégautó, taxi, stb... A Corsa is hasonló, úgyhogy gondolom a Tigra is.
Tehát attól hogy a kollégák mit mondanak, még lehet venni Tigrát!!!
Nem akarlak megbántani, de talán nem úgy kellene autót választanod, hogy melyik a megbízhatóbb, ha örömödet szeretnéd lelni benne hosszú időn keresztül.
Szerintem a Tigra inkább olyan szeretnivaló autó, a kisebb hibáival együtt is :-))))
Az viszont biztos, hogy amit tourist írt a Toyota-ról, az abszolút helytálló.
stvn
ui: speciel nekem nem tetszik a Yaris, de hát nem én akarok autót venni .-)