Szia! Lehet fém szelepsapkáz használni, de érdemes guminyomás ellenőrzéskor megfújni wd40el vagy valami sikosítóval :). Nekem 1 szeleptörésem volt anno pont ezért, azóta ezzel a technikával hibátlan.
Lehet hozzá venni felújító szettet, jól sejted cserélhető maga a szelep rész, némi kézügyességgel.
Az lenne a problemam, hogy egy okos gumiszerelo fem kupakot tekert az abroncs szelepere, es termeszetesen jol ragyogyult, eredmeny - szelep eltort. Mivel nyomaserzekelos szelepek vannak benne, erdeklodni szeretnek valakinek esetleg valami megoldasa ra ? Az uj szelep nem eppen olcso kompletten, viszont lattam, hogy maga a szelephaz leszedheto az erzekelorol. Letezik hozza javitokeszlet ? Vagy valakinek elfekvoben esetleg ?
Nem tudom találkoztatoke ilyen problémával de rohat dühitő. Nyikorok az ülésem mikor benne ülök és közlekedek az autóval,méghozzá az alsó része. Elég sok idő volt még rájöttem mi nyikorog de az ülés az.
félbőr,elektromos állítású, fűthető ülésről van szó.
Köszi! Az egyik amit néztem, annak a turbójánál kormos volt a cső eléggé. Mondjuk mondta is a gazdája, hogy szerinte javítani kellene, de nem biztos hogy az a baja. A kettőstömegűnél csak a hangja alapján tudok ítélni. A talpasgömbfej hibája miből látszik? Kopog? Vagy esetleg nyikorog-ropog?
Köszönöm. Átolvastam korábban...hát nem tűnik egy gyerekjátéknak :)...reménykedtem hogy már az újabb verzió van benne és valami más baj lesz....
Rákerestem a neten a problémára és a te megoldásod korrekt...gondolom ez gyári utasítás is....a többi mind Mac Gyveres itt vágunk ott faragunk...amott csavarozunk...:)
Olvastam hogy vállalod is...tudnál egy ajánlatot küldeni a mailomra?
Ez a lapát dolog típushibának tűnik. Amikor venni akarok 407-est akkor hogyan tudom ellenőrizni hogy jó-e benne a lapát? Miket érdemes még nézni egyébként 407 1.6hdi-ben ha venni akarok? (általános dolgokon kívül persze, az egyedi dolgokra gondolok.)
Nekem is 2005-ös az autóm, 1.6 hdi. 200ezer km van már benne, többször jártam meg vele Malaga-Nyíregyháza útvonalat ami 3200km, utazó sebességem 130-150 között volt mindig. Sosem volt még vele problémám szerncsére! oda kell rá figyelni és normálisan szervizelni. 10 ezrenként olaj csere és hibakód olvasás ha valami gondja van azt pedig megcsinálni de ez szerintem a többi márkára is vonatkozik nem csak a franciákra. További szép napot!
Ha esetleg valaki tudna 1.6hdi-t olcsón amit megéri megvenni írna nekem? Sajnos eléggé tré darabokat találok csak. :( (mondjuk még csak az 1,5M és 1,8M közöttieket nézegetem)
Engem nagyon felháborít az ilyen és ehhez hasonló hozzászólások. Az is megfordul a fejemben, hogy valamelyik konkurens autó cég keze vezeti a T. hozzászóló kezét. Vajon, amikor ugyanez a motor a Fordban, Mazdában, Volvóban van akkor szuper? Megjegyezni kívánom, hogy mértékadó szakemberek szerint a HDI-k egy klasszissal jobbak, mint a Ford saját fejlesztésű dizeljei. Akkor még nem beszéltem arról, amit már topiktársam is megpendített. Hogyan is van jelen autógyártás, milyen részegységeket építenek össze a gyárak? A Siemens motorvezérlő komputer a VW.-ben csodás, a PSA-ban "fos". Nem érdemel részemről többet ez a hsz, csak felháborít, annak ellenére, hogy mindenkinek jogában van szabadon véleményt nyílvánítani. birobandi