Xsara II-es jobb első fényszórók keresek, belső fényszórómagasság-állítósat. Egy fácán lerendezte, igaz nem tört be csak a kereszthornyos tengely tört le a magasságállító motorról. Megkókányoltam :-) hogy jó helyre világítson de így bentről nem tudom állítani.
Ha lenne valakinek elfekvőben megvenném. Köszönöm.
Az én xsarámon 2 éve a műanyag-perselyes megoldás van zsírzószemmel és nincs vele bajom. Minden olajcserekor szoktam zsírozni. Fegyverneken csinálták és igaz, hogy kb. 2-4nap volt de 70000-be került tárcsa és dobszabályzással együtt. Szoboszlótól nincs is messze. Karcag-Kisújszállás-Kenderes-Fegyvernek/Szapárfalu útvonal. 4-es főúton. A műhely kinézete alapján ne ítélj :-) az a lényeg, hogy olcsón és jól megcsinálják!
Fegyverneki Autójavító Kft., Kun Farkas út 3. Fegyvernek, Telefon (56) 556 314
Akkor most már végképp nem tudom mi a bánata. Most jöttem vele melóbol 40km oda vissza, végig ki volt iktatva a légtömegmérő, megy mint a mérgezett egér, nem füstöl, igaz indítás után 2-3 másodpercig akadozottan járt a motor, meg mintha lassú kigyorsításnál dadogna egy picit(hidegebb motornál) de egyébként minden okésnak tűnik, alapjárat 900 körüli és relatív stabil.
Napok óta vacakol az alapjáratom, ugrál 800-1200 között, de nem mindig.
Voltam diagon, de semmi hibaüzenet, rail nyomás 300 bar körüli de az alapjárat ingadozik álladnó nyomás mellett is. Ma kiszedtem a légtömegméőt levegőszűrő csere okán, tele volt olajfilmmel porral stb.
Hívtam a szerelőt, ő mondta hogy valószínűleg halott, olajtalanítottam, de semmi reakció. Ekkor kaptam az ötletet hogy iktassam ki és próbáljam ki úgy, minden a régi ismét semmi reakció...
Nem mindegy hogy mikor nézed. Nekem az a tapasztalatom hogy leállítás után kb. 30 perccel mutatja a legvalósabb értéket. Ez a kijelzés csak egy plusz info, a pálca a tuti. Akkoriban más márkáknál még a kétszer drágább kocsikban sem volt ilyen.
De van egy, az autószerelők által okozott hiba ami indokolhatja az össze-vissza működést.
Amikor kiszedik az olajszűrőt akkor kifolyatják az olajat, az meg szépen lefolyik pont az érzékelő csatlakozójára ami egy sima csúszósaru. Az olaj meg ugyebár szigetel.
Nekem a C3-ban ugyanez a motor ugyanígy össze-vissza jelez, a szint pedig mindig ugyanott van, a maximum közelében. Úgy tudom, h típushiba ez az NFU motoroknál...
Sziasztok! Na most megint az van, hogy 3 karikát jelzett az olajszint a műszerfalon, betöltöttem kb 1,5-2 decit, erre következő indításnál már csak 1 karika!! A nívó pálcán a min és a max jelzés közt van a szint, kb félúton. Lehet rossz a belső szintjelző? (1.6, 16V, 198.000km)