Keresés

Részletes keresés

borovac11 Creative Commons License 2008.04.09 0 0 6

Én is most vettem egy 73T-t. Még kezdő vagyok a GPS-ek világában, ezért, ha valaki röviden összefoglalná a lényeget, megköszönném. Nem a navigálásra gondolok, hanem arra, hogy hogyan épülnek fel. Ha jól sejtem, akkor van rajtuk egy op.rendszer Microsoft CE vagy Mobile vagy más. Aztán van a szoftver, ez az iGo vagy Navigon vagy más? Aztán van a térkép, ez a Navteq vagy Myway,stb?

Ami érdekelne, hogy ezen(73T) mi van,hogyan kell ezeket karbantartani, frissíteni, mire kell figyelni, honnan lehet letölteni, stb. Az is jó, ha elirányítotok valahova ahol ezek le vannak írva.

 

Előre is köszi

caps111 Creative Commons License 2008.04.08 0 0 5
Nos, tegnap vettem 1 Sony 73-ast a Saturnban, Europarkban, 49.900-ért. Érdemes körülnézni, máshol 10-15 ezerrel is drágábban vesztegetik. Eddig Airis 920-ast használtam IGo-val, hát a navteq kicsit más, meg kell szokni. Teljes EU térkép az ok, de vannak országok ahol nagyon hiányos a lefedettség (főleg a Balkán). Való igaz hogy pl a Szlovák térkép elég részletes, de a házszámokkal gondja van. A készülék nagyon rendben van, pontos, nem téved 30 métereket. Pontosan ott mondja hogy itt fordulj pl jobbra, ahol kell. Az szerintem nem baj hogy nem zaklat azzal hogy "újratervezés" mint az IGo, csendben tervezi meg meg a dolgot, és gyorsan rájön hogy pl nem a Hungária körúton szeretnél végigmenni. A trafipax honlapra én is kiváncsi lennék.:)
Előzmény: ceruza_elemér (2)
petester Creative Commons License 2008.04.08 0 0 4
Még vmi.
Írtad, hogy nem lehet koordinátákat megadni hozzá. Akkor ezek szerint nem lehet megtanítani se arra, hogy mondjuk az M1-M7 trafiait hol találja és figyelmeztessen?
Előzmény: petester (3)
petester Creative Commons License 2008.04.08 0 0 3
Olvasva az írásod, a 73-as verzióról írtál.
Mivel én is ezt a típsut néztem ki magamnak, és nincs is horror áron, eddig a Navteq részletessége tartott vissza.