Heló. Az enyém 1.5Dci, mindig itt áll a mutató, ha meleg. A dieselnél van egy légtelenítő kupak, olyan mint egy szelepsapka. Lehet a tieden is van. A termosztát háznál van, menetirány szerinti bal oldalán a motornak.
Nincs másik, járó motornál azzal kell légteleníteni. Én emelkedőre állva úgy szoktam légteleníteni hogy a légtelenítő csavar legyen a legmagasabb ponton.
Sziasztok Thaliások! Múlthéten vettem egy keveset futott szép példányt de van egy érdekes hibája amiben kérnék tőletetek egy kis segítséget. A vízhőfok nem akarja elérni az üzemi hőmérsékletet (óra szerint). Kicseréltem a termosztátot, igyekeztem lelégteleníteni a rendszert de lehet hogy az nem sikerült jól. Van ennek valami speciális sorrendisége, menete? Én egy légtelenítő csavart találtam (gumicsövön ami a tartályba megy). Van esetleg másik is?
Gyárilag valami "Gücüj" nevű török gyártmányú index relé volt benne.Nagy fekete színű durung.Irányjelzéskor élég hangosan kattogott.Szétszedtem ,de elég bonyolult elektronika van beleszerelve.Egyik kollégám adott egy ugyanolyan lábkiosztású relét,azóta nuku probléma.Ez kb 15 éve volt.Egy hátránya van ,ez nem kattog olyan hangosan.
Köszi! Épp ezaz hogy az jó lesz,néha..akkor minden ok,aztán megint elhal. Neked a vészvillogótól az index sem ment meg a vészvillogó sem? Nyomkodom,elkezd villogni rendesen,de pl 3-4 nap múlva ismét nem jó semmi _néha_,aztán megy újra. Mindez egy 15perces úton..megnyomom olykor a vészvillogót amikor nem indexel,de az sem megy. Ma pl bekapcsolva felejtettem és egyszercsak elindult a vészvillogó útközben rendesen. Egyre jobban gyanitom hogy tényleg UCH?!
Uraim, a segítségeteket szeretném kérni egy Thalia 1.5 DCI javítása érdekében! Egy hete vásároltam ezt az autót, kezdettől fogva berángat alapjáraton, illetve időnként leáll a piros lámpánál. 2 napja produkálja azt a jelenséget, hogy kigyullad az izzítás és a mellette lévő magas hőfok jelzőlámpa. Az üzemanyag szűrő aljáról hiányzik a pumpa, okozhatja ez a jelenségeket? Esetleg van valakinek teljes üzemanyagrendszer rajza?
Amit eddig megtudtam hogy ez valószinű UCH lesz,ha esetleg valaki ilyesmivel szenvedne. Minden más még kérdés mert javitani lenne jó nem cserélni mert akkor újra kell programozni.
Remélem valaki tud segiteni,agyamra megy a Thalia. 2001es,index néha nem megy egyik irányba sem. Kaptam egy ötletet hogy próbáljam ki olyankor a vészvillogót,nos az sem!(azaz néha egyet felvillan) 20A biztositék is cserélve már..van esetleg valakinek erre ötlete?! Köszi!
Sziasztok! Valaki nem tud bal első ajtoba üveget! 2009 és thalia. Színezett üveg kellene. Halványzöld, raktam bele amit kaptam de az szinezetlen, elég hülyén néz ki plusz zavaró is.
A mostaniban minden szám megegyezik kivétel az utolsó,nem 8 as hanem 4-es. Thalia 2 es a legujabbról van szó. A régi Thalia is megegyezik vele most az van bent. Ha valaki tudna annak örülnék!
Sajnos kaptam oldalról egy követ és az edzett üveg belefolyt az ölembe!
Hidegen egyenetlen alapjáratom van, rángatja a kasznit, ami üzemmeleg állapotban mérséklődik. Diag szerint a 2-es porlasztó korrekciós értéke határon kívül van. Valami low budget 'javításban' tudtok tanácsot adni? Ezek a tisztító adalékok érnek vmit? Egyébként könnyen indul, nem füstöl jobban, jó fogyasztása van. Köszi
Nekem évek óta rossz az első izzítógyertyàn, de indul minden gond nélkül. Nyáron nem is kell izzitani ezeket a dci motorokat....télen már lehet hiba, de nálam télen sincs inditàsi probléma. A gyertya ellenállása1-2 ohm, nem lehet zárlatra mérni, pedig legtöbbször az a hiba, és ilyenkor az izzítórelé oda nem is ad feszt... Valamikor csináltam egy ledes kontrol lámpát, minden gyertyára ràkötöttem egy ledet, hogy làssam meddig izzit, akkor láttam, hogy az első henger nem is izzít csak egy pillanatra felvillan.
Nekem kis elemes kulcsom van, a sparban a kulcsmásoló azt mondta 20 ezerért tud inditókulcsot csinálni, de azzal nem lehet ajtót nyitni. Sajnos elhagytam az egyik kulcsomat és a frász kerülget egy kulccsal. Viszont van egy tartalék vezérlőm utastéri egységgel legfeljebb azt cserélem bár ahhoz is csak egy kulcsom van.
Izzítógyertya: multiméter- szakadásvizsgálat. Ha szakadt csere. Lehet ellenállást is mérni rajta, de nem tudom mennyi a jó érték...
Műszerfal közepén izzó: Nekem pl. könnyű cserélni, mert a "központi kijelző" burkolata nálam gyárilag külön van, így azt csak le kell húzni (talán előre felé) és hozzá lehet férni a két kis izzóhoz, de volt olyan is akinek egyben volt a műszerfal tetejével...
Ezt csak megerősíteni tudom. Nálam is ez volt a jelenség. A kulcsot megnyomva el tudtam indítani a motort. Nálam nem az antennánál volt a baj, hanem az IC lábainak forrasztásai engedtek el. A szétszedett kulcsnál, ha az IC-t megnyomtam, indítani lehetett a motort. Újraforrasztva az IC lábait, mindkét kulcs azóta is működik. Érdekes hogy mindkét kulcsnál előjött ez a hiba.
Bocsánat nem kioktatás:) Ez egy kontakt hibás kulcs és ahogy nyomja úgy pont jó ez sűrűn előfordul leválik az antenna az áramkörről és ahogy nyomja úgy érintkezik.
A kis elemes ugrókódos 12 karakteres kóddal tanítható elektronika csinálja a kódot. A nagy elemes fix kódos nem tanítható autóhoz rendelendő illetve meglévő klónozható jeladó. Ezt nem tudom másként elmagyarázni bocsánat.