eszmei értékben nem de kiszámoltuk,kb 8 milla.... lesz a végén.világválság elött egy hónappal bele kellet ugranom,:(((( youngtimer 50 forint hijján az enyém.
Fönökasszonyom 2005 ösét nem birták vinni a riasztó miatt de az ajtókeret elhajlitása játszik az új swiften is.ajtócsere lett a vége.régimnél(1998) 2 x szer raktam vissza az eleféntfülablakot,oda úgy mentek be.
Persze, hogy nem hivatalos csatornákon. Azután az infók alapján elkészülnek a lopáshoz szükséges kütyük. Ugye, amikor vannak, akiknek az is örömet okoz, hogy a tudásuk segítségével mások honlapjaiban kárt tegyenek, csak azért, mert képesek rá...
Én azt nevezném trollnak, aki egy nem létező v12-es BMW-vel dicsekszik, de mikor bizonyítani is kéne lelép. De legalább reakciót váltott ki a hozzászólókból.
Értem köszönöm mindenkinek a választ, de azt nem értem honnan szerzik be ezt az ECu-hoz csatlakoztatható izét? Szervízek tényleg kiadják :S Mondjuk mai világban már a pénz dominál sajnos, bármire képesek az emberek.
A kulcsnélküli eleve kényelmi extra. Csak sokan valamiért lopásvédelminek is gondolják. Immobiliser ugyanaz a kulcsoshoz képest. Plussz, ha az elektronika szabad utat ad, még az egyedi mechanikus kódkombinációval rendelkező slusszkulcs sem nehezíti a dolgot.
Mint lentebb írtuk, a kóüdleolvasók nagyon kis kütyük. Amellett a szakosodott tolvajok egyik szokásos módszere, hogy saját "elektronikai aggyal járnak", egy összekódolt ECU-val, amivel helyettesítik az autóét,. A sajátjukat dugják az autóé helyére, amivel már szabad az út.
Mint írtam, az egyik legbiztosabb védelem az egyedi, plussz az olyan Casco, ami lopásra is fizet. Vagy a tömegközlekedés, és aggódjanak ők, hogy ellopják a járművüket.
Egyik gyár sem felelőtlen, mégis sok autó könnyedén lopható. Erről már sokszor írtak. Bármilyen védelmet tervezel, annak a szerviz által javíthatónak kell lenni, és dokumentációknak, leírásoknak kell születnie. Ezek úgyis kijutnak a köz kezére, és a szakosodott tolvajoknak már csak ellenszert kell kimókolni. Ott volt tavaly a Totalcaros sikk, ahol egy műhely razziájánál is volt X-es BMW, egy apró kütyüvel, amit elég zsével, kapcsolattal bárhonnan beszerezhetsz, és lophatod az adott márkát.
Egyszerűen szériagyártásban nincsen ellophatatlan védelmű autó, csak a gyárnak meg kell húzni a határt, hogy meddig hajlandó invesztálni az ilyen rendszerekbe. Így pl. egy Suzukiban egyszerűbb a rendszer, mint egy Merciben.
De mindkettő ellopható, mert amíg az emberek olyanok, amilyenek, márpedig mindig lesznek olyanok, addig bármit el tudnak lopni, ha akarják.
Valamennyi biztonságot csak az egyedi, hozzáértő szakik által készített védelmek jelentenek, mert egyediek.
Szerelő legalább is ezt mondta, de nem hiszem hogy azonos lenne a kód, mondta ha nem is az akkor is pár másodperc alatt megvan az indítás kódja is... Szerintem ez lehetetlenség, ilyen felelőtlen autókat gyártana a Suzuki h másodpercek alatt elvigyék?
Ismerősöm kulcs nélküli Suzukiját lvitték, igaz az, hogy a kulcs nélküli rendszer miatt, csak egy központi zár dekóder kell hozzá, mivel az indítás kódja ugyanaz, így ha megvan a központi zár kódja, és kinyit a zár, onnantól már csak elfordítja a pöcköt, és el is vitte? :S