Nem vagyok versenyzős csávó. Akit akarok, azt legázolom, a többi nem érdekel. Mr. crop-al nem versenyzünk, ez csak összehasonlító életmódkutatás.
A híd egyébként megvolt. Mivel a biztonsági korlátoktól szinte semmi nem látszik, legalább olyan jó érzés menni rajt, mint egy vasból és betonból készült bobpályán. Jobbra, szebbre számítottam. A pillérek között fenn van valami, ami a drótüveg szépségét adja, nem tom, mi az. Viszont nagyon érdekes, hogy a pálya majd fele leállósáv.
Tök szárazak az utak,de azért Vörösváron találtam egy olyan utcát,ahol még földút van és megmaradt rajta.Játszottam egy kicsit,néztek is az emberek rendesen.Természetesen egy 180 közben én is lefulladtam.Ciki volt,nem kicsit,nagyon!:)
Érdekes ez a cincogás!Asszem az enyém az egyik legöregebb példány,de nekem szerencsére a hátsó futómű kopogásán(amit a Stilonál megszoktam) kivül semmi hang nincs!kopp-kopp-kopp
Szerintem az,hogy fölpörög a motor egy-egy ilyen esetben az segítség (legalábbis nekem),mert legalább nem ugrik meg olyankor,amikor esetleg két-két centi van itt is ott is a kocsi oldalánál.(Mármint akkor ,amikor átmész a küszöbön)
Hát, mivel az enyém még baby, nincsenek zajok, csak esőben, vagy vizes úton kopog valami az első tengely felől, de csak akkor! Nem értem... Viszont a motorfelpörgés nálam is van, kb. 2200ig pörög, gázadás nélkül, a leírt esetben. De ez a Puntovicsnál is jelen volt, sztem ez Fiatos "baj":-))
"jó hogy felvetetted a témát, már én is jártam így, gondolkodtam is, hogy most mi lesz:-)"
Az eddigi eseteknél rögtön az jutott az eszembe, h most mi lesz a turbóval, kicsit rá vagyok parázva a dologra... :-)))
Ja, még azt nem írtam, h mikor a küszöbnél megáll a kerék a garázsnál, akkor kicsit nagyobb gáz, kuplung engedése közben 80%-ban mindig hallatszik egy fémes pattanás, nem tudtam eleddig megfejteni, h mi lehet.
Ha már pattanás: ezen a héten újabb, idegesítő hangok csaptak fel a kocsiban... Műszerfal közepe felöl halk zizegés, út minőségétől függetlenül, illetve bal hátulról, de az utastérből tipikus rossz illesztés zaja, műanyagos elmozdulásos "kopogás" rossz úton... Ráfogtam a hidegre.
Hát, ezért egy ilyen erős autóval művészet, sztem a ma reggeli, havon kocsikázást leszámítva nem lehet több 10-nél ezen alkalmak száma a 18 e km alatt. Ebből egy volt lámpánál, az elején, a többi garázsba állásnál, illetve mamám bejárójából történő kiállásnál (nagy méretű kavicsok vannak ott, fogják a kerekeket, meg kis lejtő). Szóval, sztem azért annyira nem szokványos, főleg nem egyszerű dolog, de pl.: régebben írtam, h nem mindig szereti a kis gázfröccsökkel való parkolgatást, beállást, mert olyankor néha elgyengül, azután meg indokolatlanul (gázadás nélkül) felpörög a motor, néha meg kis, állandó gáznál, csúsztatott kuplung mellett egyenetlenül jár a motor.
jó hogy felvetetted a témát, már én is jártam így, gondolkodtam is, hogy most mi lesz:-) De egyből újraindításnál szerintem sem "áll meg" a turbó, ahogy Varshi mondta. Remélem....:-))
Sziasztok! Tegnap éjjel,meló után mi is szerencsésen "megérkeztettük" a "Jézuskát" Eszter nagyon nagy reggeli örömére.:-))) Itt csak a tetőkön ,meg árnyékban van hófolt,amúgy semmi. Mi is vendégjárásra indulunk lassan...
A vasárnapi kora délutáni szegedi minitali lehetősége számomra pozitív irányba lendült,már a család is beetetve...:-) (Nekem is lehet,hogy kicsit lejjebb kell venni a fényszórómagasságot.Majd eldöntjük együtt...)
igazabol nem te baxod el, ez elegge egyedi a fiatokon, legalabbis mind bravosok mind puntosok ilyenekrol szamolnak be mig nem szokjak meg. en is jartam igy nehanyszor az elejen, de faterom akit igen jo vezetonek tartok o is parszor lefulladt mar a puntoval. de megszokod aztan no problem. :)
Köszi, most megnyugodtam. :) (garázsba állásnál volt olyan, h mikor "átlendítem a küszöbön", akkor egyszer-kétszer elbaxtam a kuplungolást, viszont előtte egy-két gázfröccs volt, s aggódtam, h a turbóm pörög, a motor meg áll... de akkor nem lesz gond, ha azonnal újraindítom, ez jó :))
Nos, úgy ébredtem, h hólapát csusszanását hallottam a betonon, így kipattantam az ágyból, redőny fel, s már közöltem is az "asszonnyal", h irány kocsikázni... :D (igen, örült neki ;))
Jól viselkedett a Bravo, a gumival sincs semmi baj. Megnéztem, mit tud hóban a kicsike, tetszett. :-)) S most jó koszos lett... De nem baj, kellemesen szórakoztam (ésszel), esp mindent hagyott, a kipörgésgátló meg kimondottan hasznos volt, főleg mad maxelés közben, szűkebben tudtam tartani a autót. ;)
Viszont, már máskor is akartam kérdezni, h turbó visszahűtés, meg minden, de mi van akkor, ha lefullad a kocsi (egyszer-kétszer már előfordult)? Az ugyanúgy károsíthatja? Mert most egy 180-as fordulat közben elfeledkeztem a kuplungról, s hát így meg is állt, természetesen... Ilyenkor gyors újraindítás a teendő? Van vmi különleges bánásmód a turbó miatt? (tudjátok, első ilyen autóm... ;))
Jó is az annak, aki megteheti... Én 2 hétre is csak nagyon neccesen mehetek el, egyszerűen nincs olyan periódus az évben, mikor úgy lehetne rendezni a munkát... Jó, tudom, ezt nehéz elképzelni, s tulajdonképpen hülyén is hangzik; lehet, bennem van a hiba... :)