Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Köszi Hadsz az info-kat,így a túra útvonalát némileg módosítanom kell.Az alapkoncepció az volt,hogy Csórnál le a 8-asról,irány a Baglyas (DHDSCS bunker megkeresése + fotózás),onnan Inota ée Várpalota fölött (terepen) Bátorkő vára,Mórocz-tető,majd Olasz erőd,onnan Gyulafirátót. Ezek után viszont inkább Öskü felől indulunk,és fordított sorrendben járjuk be a helyeket.(persze,ha nem megy el rengeteg idő a Mórocz környékén az álítólag fellelhető Luna-M darabok hajkurászásával.ami egyébként a túra fő célja!)
A Mórocz-zal a következő a helyzet: vasárnap jártunk arra,igaz mi gyalog voltunk.Tésről indultunk a piroson majd a kőkunyhó romnál mentünk be az erdőbe.Röhej,de a leágazóknál kinn van a magánterület tábla,talán Sweethome le is fényképezte.Ha jól emlékszem,ahol mi letértünk róla ott csak szimpla behajtani tilos tábla van...A Tompa-völgynél értünk le a lőtérre,megkerestük az Olasz erődöt a PSZH-kat majd elsétáltunk Ösküre.Táblát sehol sem láttunk,még a falu határában a lőtérre vezető úton sem,arra direkt kiváncsiak voltunk.Szóval a lőtér felől talán "legálisan" is megközelíthető.Egy rakás ilyen-olyan út van arrafelé az erdőben is,mindehová csak nem raktak táblákat.
Sajnos mostanában nagyon sok helyre kiraktak táblákat /pl Hajag,tábla + sorompó/,és mintha fél füllel Galgamácsáról is hallottam volna.De ezek szerint ott még szabad az út.
Erre szokták azt mondani hogy a tv. nem ismerete.... tábla nem volt, lehet hogy a Mátyás Király erdejében jártunk némi birtokháborítást elkövetve, ha "opciós" a rendszámod az nem rossz :)))
Galgamácsa,de ezen kívül nem sokat.Sajnos nem lehet bejutni,félig-meddig aktív,vmi fenntartó személyzet dolgozik ott + őr van,ha jól tudom.Emellett most már a szigorúbb törvények miatt kocsival sem célszerű megközelíteni /hatszámjegyű büntetést nem érdemes kockáztatni /.Charlie21 és Sweethome képtáraiban találhatsz képeket,de ezek is kerítésen kívülről készültek.
Szia! Szerintem minden gk vezetönek el kellene menni egy ilyen tanpályára, mert borzalmas látni a pánikot amikor télen nem áll meg az autó a sarkon!!!Miért mondasz olyat ,hogy 57évesen vén vagy az irásaidból nem talállak annak ! Mindenki annyi amennyinek érzi magát! Én 68 vagyok de jól érzem magam gondok mindenhol vannak főleg a mai világban! Üdv.Gyula bácsi!
Örülök,amikor értelmes dologra használják a laktanyát (pl:Waldorf iskola a mi volt épületünkben, vagy munkásszálló),mert az azt jelenti,hogy foglalkoznak legalább az épületekkel.Viszont határozottan zavar az,amikor az új bérlők nem hogy az állagmegóvásra,de a környezetük tisztán tartására sem fordítanak energiát,időt,pénzt stb.
A képtáramba szándékosan csak a jobb állapotú épületeket tettem be.
azt jelenti, hogy 50-60 km/h sebességgel kell végrehajtani a gyakorlatokat a vizes betonon. Vészfékezés, fékezés közbeni kormánytekergetés, egyéb ilyen finom gyakorlatok. közben két csőből locsolják a pályát. A tököli betont.
http://www.videosmart.hu/profile/vezetestechnika
ezt találtam hirtelen a neten. Van honlapja, de nem tudom most fejből, sajnos. Holnap megírom, a kollégák tudják, én már vén vagyok (57).
Kurva jó volt, de elfáradtam. Viszont gondolkodás nélkül visszamennék még egy napra. Kellemes volt a nap végén nyugtázni, hogy minden feladatot sikerült hibamentesre begyakorolni.
Van nagysebességű tréning is, amit 100 km/h sebességgel kell végrehajtani, de arra az én hivatali autóm nem alkalmas, oda én nem leszek benevezve (Citroen Berlingo). A háztáji négyütemű Trabantom meg pláne :-)))
Én a mai munkanapomat a tököli reptéren töltöttem, közepes sebességű gkv. tréningen. Sajnos egész nap izzasztott GYula úr, nem volt módom barangolni, csak a kettes kaputól beautózva elhajtani néhány málló épület mellett. Szégyen. Én hanyag kezelés miatt megb@sznám a tulajdonost, ha én lennék a törvény. Csak ennyi.
87-90 között hivatalból jártam a dunántúl elég sok laktanyájában, azóta sok helyen jártam a "maradékokban", elkeserítő. Ahol valami értelmes épült az még hagyján, de aholcsak az enyészet nyomai vannak.... hát.. nem túl épületes. Jó példa a bajai vaskúti úti laktanya, teljes renoválás, sokszáz millió után egyik napról a másikra hagyták ott, kihasználatlanul áll és pusztul, míg sok-sok pénzből építettek bérlakásokat a pályakezdőknek, kis átalakítással többszörös mennyiség lehetett volna ott.